Olen yh ja sairaana. Onko mielestäsi
kohtuutonta, että alle kouluikäiset lapseni katsovat kolme videota, koska heidän äitinsä on 39 asteen kuumeessa? Poden siitä järkyttävän huonoa omaatuntoa ..
Kommentit (5)
Ei ole kohtuutonta. Pääasia, että lapset säilyvät hengissä - ja sinä myös. Pikaista paranemista!
Älä pode mitään muuta kuin kuumeesi, että tervehtyisit mahdollisimman pian. Eivät lapset siitä pilalle mene, jos joskus vähän enemmän tuleekin televisiota katsottua. :)
T: Ei mikään Supermamma itsekään
Ja mitähän siinä nyt sitten tapahtuu, kun katsoivat kolme. Saavat mahtavan trauman?
Yksi tv-päivä sinne tänne.
Meillä saa tv olla päällä vaikka koko päivän, jos mä olen todella kipeä. Lapset katsovat sitä tai leikkivät ihan miten haluavat. Sairaspäivinä kaivan pakastimesta jotain ruokaa. Mulla on myös alle kouluikäiset lapset. Lasten isää ei kiinnosta olla lasten kanssa ja muuttikin satojen kilometrien päähän. Onneksi siskoni asuu suht lähellä ja yleensä pääsee töidensä jälkeen kauppa-avuksi tms. jos tarve on.
Olen ollut tosi terve tähän saaka, joten nyt olen pienoisessa liemessä. Lasten isä työmatkalla ja isovanhempia ei lähettyvillä. En edes pääse kauppaan....