Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten helvatassa selviätte rahallisesti?

Vierailija
29.07.2022 |

Rahat ei riitä mihinkään, laskut kasaantuu. Tankki on kokoajan tyhjä.
T: maalainen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa vinkuu jalkovälissä.

Vierailija
2/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vasta alkua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin, kiitos! Koko ajan jää säästöön, kun kuukaudessa ei kulu sitä mitä tulee.

Vierailija
4/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kun on fiksu ja pitkäjänteinen saa lisätuloja kätevästi sijoituksista. Tässä kuussakin 5000 eurolla ostettu hyvä osingonmaksajia. Viimeksi tänään ostin ja uusi ostos tuottaa osinkoja ensimmäisen kerran 4 viikon päästä.

Vierailija
5/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin mainiosti, kun tulot on suuremmat, kuin menot.

Vierailija
6/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan raadoit opiskelujen parissa? Kuinka raskasta ja vaikeaa alaa?

Paljonko sikiät?

Vierailija
7/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ikinä luksuselämää. Olen taitava selviämään pienilläkin tuloilla.

Vierailija
8/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin.Minulla ei autoa ei ajokorttia.Ei maksulisia viihde kanavia.Ei osamaksuja.En tupakoi en kapakoi en juokse muodin perässä hiuksenikin ajan itse pois naisena.En matkustele,en risteile en lomaille.Asuntoni on pieni halpa Helsingin kaupungin vuokra asunto.Tili riitä kun vietän todella yksinkertaista latteaa yksinäistä elämää.

Vierailija
9/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin.Minulla ei autoa ei ajokorttia.Ei maksulisia viihde kanavia.Ei osamaksuja.En tupakoi en kapakoi en juokse muodin perässä hiuksenikin ajan itse pois naisena.En matkustele,en risteile en lomaille.Asuntoni on pieni halpa Helsingin kaupungin vuokra asunto.Tili riitä kun vietän todella yksinkertaista latteaa yksinäistä elämää.

Välilyönneissäkin säästät, ettei kulu se pitkä nappula.

Vierailija
10/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tiukkaa on. Hintojen nousut on vaikuttanut meidän perheen talouteen huomattavasti. Ei kyllä millään meinaa p e rse kestää.

Vierailija
11/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti seuraava vuosi aiheuttaa unettomia öitä. Määräaikainen työ jää ainakin hetkeksi tauolle, aloitan ammattikorkean eli en ole oikeutettu ansiosidonnaiseen, eron jälkeen on koitettu myydä asuntoa, nyt asun lasten kanssa vuokralla eli alan opintotuella maksaa kahta kämppää.

Asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
12/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ok mutta vain koska olen elänyt säästeliäästi viime vuodet kun on ollut hyvä tilanne. Muutaman vuoden oli helppoa kun oli alakouluikäiset lapset, paljon töitä ja halpaa asumista ja elämistä (korot, sähkö, ruoka, bensa). Nyt on lapset teinejä ja kalleimmillaan, palkka pienentynyt (työ ei vähentynyt) ja asuminen ja eläminen kallistunut ja kallistuu.

Onneksi on sitä puskuria. Toista aikuista ei perheessä ole.