Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?
Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.
Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.
Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.
Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.
Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?
Kommentit (427)
Nainen ei saa koskaan olla se, joka ensimmäisenä tunnustas rakkautensa. Mies haluaa olla suhteessa aktiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Joko hetki vei mukanaan tai sitten vain tlrkeäadti esitti tunteita, saadakseen seksiä ja pitääkseen sinut tai kaikkea tuota. Saattaa olla joku muu kiikarissa, sinä olet varalla.
Ei oikeastaan ollut tarvetta lirkutella mitään, kun seksi olikin hengailun lisäksi fokus tässä hommassa. En itsekään oo valmis vielä vakavaan suhteeseen eron jälkeen. Varmasti hänellä on muitakin.
Tuo on luultavasti totta, että hetki vei mukanaan ja nyt kaduttaa. On tunnustanut ihastumista aiemminkin, mutta nyt ensimmäistä kertaa sanoi sen suoraan. Ehkä hänellä kaduttaa, kun meni möläyttämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osaa sanoa.
Ts. olette seurustelleet jonkin aikaa, viettäneet aikaa yhdessä, seksiä, ja sit käy noin.Ainut mikä mun korvaan kalskahti oudolta oli viestittelyn ja kirjoittamisen määrä.
Miksi sellaiseen on tarvetta, onko välimatka pitkä.Hyvät kirjoittelijat voivat kyllä olla livenä ihan erilaisia. Yleensä vähemmän kivoja kuin kirjeissään.
Kaveri seurusteli engl.miehen kanssa. Osan aikaa mies asui Suomessa. Sitten lähti Englantiin, ja suhde jatkui romaanin mittaisten kirjeiden kirjoitteluna. Kaveri luki mulle pitkiä otteita kirjeistä.Lyhyesti: ilmeni että miehellä oli nainen Englannissa. Ilmeisesti suhde oli vaikea ja riitaisa, joten mies oli häipynyt Suomeen.
Suunnittelivat kaverini kanssa muka naimisiinmenoakin ja pähkäilivät asettuvatko Suomeen vai Englantiin.
No, kaikki päättyi siihen kun äkäinen nainen soitti kaverilleni Englannista ja vaati että kirjoittelu saa luvan loppua, olemme menossa naimisiin!Sanoisin että älä tuhlaa aikaasi ja tunteitasi, jonkin lajin huijari tuo on. Tai ihan vaan tunnevammainen hihhuli.
Tunnevammainen hihhuli kuulostaa aika oikealta.
Viestitellään, koska hän on työskennellyt korona-ajan etänä mökiltä lapsuusaikojen kotipaikkakunnaltaan. Ollaan siellä tutustuttu, olen itsekin aika läheltä kotoisin. Asutaan muuten samalla paikkakunnalla toisella puolella Suomea, kerran hän on käynyt täällä tapaamisemme/koronan aikana.
Olen tavannut myös hänen perheensä ja ystäviä. Sekin ihmetyttää. Ehkä on sitten miehen pelitaktiikkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Tietyn tyyppiset miehet harrastavat tuota. Itsekin olin aikoinaan tekemisissä miehen kanssa, joka itse lässytti mulle hyvinkin usein mitä romanttisempia tunnustuksia vahvalla tunnelatauksella maustettuina. Mutta ne pari hassua kertaa kun itse erehdyin sanomaan oma-aloitteisesti hänelle jotain, jonka saattoi tulkita jonkunlaisena kiintymyksen osoituksena, mies muuttui kylmäksi ja teki epäsuorasti selväksi, että olen ylittänyt valtuuteni. Luulen, että aikamme yhdessä oli hänelle jonkinlaista fantasiaa ja kun tulin itse lähelle, muutuin liian todelliseksi. Hän varmasti tiesi, että asiat mitä mulle sanoi eivät olleet ihan totta (tai ainakin reilusti liioiteltuja), mutta mun sanomiseni olivat sitten mielestään todella vakavia. Eli siis epäilen, että mies elää teidän suhteessanne yksipuolista fantasiaansa ja hän ei halua sinun pilaavan sitä olemalla oikea ihminen, joka haluaa asioita. Hänellä on myös mahdollisesti muita kierroksessa, tuollaisilla usein on (helpompi olla kiintymättä yhteen, kun on useita rakastajia).
Kuvasit kuin naulan kantaan nykyiseni.
Itse olen fwb mielellä liikkeellä ja kuitenkin se on hän joka lirkuttelee liikaa ja on sullonut mut muottiin johon en sovi.
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
On tässä taas päässyt "vapautta" maistamaan pitkän liiton jälkeen.
Ei oikein kiinnosta sitoutua heti uudestaan.
Puistattaa tuo pesänrakennusvietti mikä tunkee esiin jo toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä.Vapaa Mies.
Jännä muuten tässä minun jutussa, että mies oli se, joka asian toi jatkuvasti esiin. Hän itse kyseli multa mitä haluan tulevaisuudelta ja mahdolliselta suhteelta, jakoi itse omia ajatuksiaan, jotka tuntui olevan samansuuntaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietyn tyyppiset miehet harrastavat tuota. Itsekin olin aikoinaan tekemisissä miehen kanssa, joka itse lässytti mulle hyvinkin usein mitä romanttisempia tunnustuksia vahvalla tunnelatauksella maustettuina. Mutta ne pari hassua kertaa kun itse erehdyin sanomaan oma-aloitteisesti hänelle jotain, jonka saattoi tulkita jonkunlaisena kiintymyksen osoituksena, mies muuttui kylmäksi ja teki epäsuorasti selväksi, että olen ylittänyt valtuuteni. Luulen, että aikamme yhdessä oli hänelle jonkinlaista fantasiaa ja kun tulin itse lähelle, muutuin liian todelliseksi. Hän varmasti tiesi, että asiat mitä mulle sanoi eivät olleet ihan totta (tai ainakin reilusti liioiteltuja), mutta mun sanomiseni olivat sitten mielestään todella vakavia. Eli siis epäilen, että mies elää teidän suhteessanne yksipuolista fantasiaansa ja hän ei halua sinun pilaavan sitä olemalla oikea ihminen, joka haluaa asioita. Hänellä on myös mahdollisesti muita kierroksessa, tuollaisilla usein on (helpompi olla kiintymättä yhteen, kun on useita rakastajia).
Kiteytit kyllä mainiosti sen, mistä tässä voi hyvinkin olla kyse! Aiemmin ollaan vuorotellen oltu aloitteellisia näissä tunnustuksissa. Jos olen sanonut/viestinyt jotain siihen viittaavaa että pitäisin hänestä, mies on laittanut kahta suuremmat tunnustukset tiskiin. Toisaalta kaikki on tapahtunut tosi hallitun hillitysti. Keskustelu livenä ja viesteissä on paljon muitakin, kuin lepertelyä. Itseasiassa enemmän muuta kuin leperteyä. Siksi missään vaiheessa ei soinut varoituskellot ja tämä viimeisin hämmentää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Luulin sinua 18-20-vuotiaaksi. Älä ota imarteluna.
Miten sen MIEHEN käytös ap:n liittyy?
Et itse ihmettelisi tuollaista käytöstä?
Oletko aina kaikille noin töykeä? Vai vaan yksi palstan sadistisista trolleista?
XDDDDD En jaksa edes aloittaa🤦🏻♀️ Miekkosen käytös ei liity pskan vertaa kommenttiini.
Sanoo palstahullu, joka vaikuttaa itse 15-vuotiaalta.
Olen kokenut tämän saman ilmiön n 10 kertaa eri Tinder-miesten kanssa. Nykyään olen wgtow.
Tuttu juttu. Kun sitten menetin hermoni ja kysyin, että mitä me ollaan vai ollaanko mitään niin vastasi ”en mä tiiä, päätä sä”. PÄÄTÄ SÄ!?! Kai se nyt helluttisoikoon tietää haluaako se olla yhdessä vai ei. Mietin pari päivää ja otin uuden miehen. Ollaan naimisissa, kaksi lasta ja takana jo 15v yhdessä oloa. Tää edellinen sankari sitten jaksoi roikkua, ruikuttaa ja yrittää saada takaisin n. 1,5v ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kiinnostunut sinusta vakavammasta mielessä, haluaa joko kevutsuhteen, josta helppo feidata pois tai fwb-suhteen
Jos sinä olet, niin mieti että haluatko jäädä , koska vakavampaa ei ole tarjolla. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä sinulle ❤️Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta ei sinun kannata olla kenenkään puolesta pahoillasi. Tuollaista mukamyötätuntoa ei kaipaa kukaan. Etkö voi tietää todellista laitaa mitenkään. Kunhan ylennät itseäsi.
Osa miehistä harrastaa tietoista pelaamista parisuhdemarkkinoilla. Kun nainen tunnustaa tunteensa voi mies vetää toiseen suuntaan huoletta. Päämäärä on naisen satimeen saanti. Näistä on netti pullollaan neuvoja. Voi siis olla, että mies pelaa saadakseen ap:n. Tai voi olla, että aidosti säikähti. Sen tietää vain se mies, et sinä enkä minä.
Voi voi. Sinä ehkä et tunne myötätuntoa ja haluat ylentää itsesi, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Minusta on ikävää tommonen ihmisten tunteilla leikkiminen ja siksi Olin vilpittömästi pahoillani , että ap:lle kävi noin. Saatan olla naivi, mutta So what, ainakaan en ole ilkeä. Sinä olet. Ja itse koit ylemmyyttä alentamalla minua ja kommenttiani.Ikävää
Eikös täälläkin monessa ketjussa miehet julista sitä, miten ne "tyytyy", johonkin naiseen, kun eivät saa sitä Disney Princessiä. Eli suurin osa miehistä, ne jotka pystyvät siihen etsivät koko ajan sitä.parempaa ja parempaa naista? Tämmöistä tämä valitettavasti on- miehiä ei kannata ottaa vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä taas päässyt "vapautta" maistamaan pitkän liiton jälkeen.
Ei oikein kiinnosta sitoutua heti uudestaan.
Puistattaa tuo pesänrakennusvietti mikä tunkee esiin jo toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä.Vapaa Mies.
Jännä muuten tässä minun jutussa, että mies oli se, joka asian toi jatkuvasti esiin. Hän itse kyseli multa mitä haluan tulevaisuudelta ja mahdolliselta suhteelta, jakoi itse omia ajatuksiaan, jotka tuntui olevan samansuuntaisia.
Ap
Mitä erikoista siinä on? Perustaktiikka seksin saamiseksi. Jos ihmettet miksi, niin käännä asetelma toisin päin: Kuinka olisi käynyt jos suoraan sanonut, että helppoa ja vaivatonta seksiä, muttei arvosta sinua naisena sen vertaa, että voisi mitään vakavampaa kuvitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kiinnostunut sinusta vakavammasta mielessä, haluaa joko kevutsuhteen, josta helppo feidata pois tai fwb-suhteen
Jos sinä olet, niin mieti että haluatko jäädä , koska vakavampaa ei ole tarjolla. Olen pahoillani puolestasi. Tsemppiä sinulle ❤️Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta ei sinun kannata olla kenenkään puolesta pahoillasi. Tuollaista mukamyötätuntoa ei kaipaa kukaan. Etkö voi tietää todellista laitaa mitenkään. Kunhan ylennät itseäsi.
Osa miehistä harrastaa tietoista pelaamista parisuhdemarkkinoilla. Kun nainen tunnustaa tunteensa voi mies vetää toiseen suuntaan huoletta. Päämäärä on naisen satimeen saanti. Näistä on netti pullollaan neuvoja. Voi siis olla, että mies pelaa saadakseen ap:n. Tai voi olla, että aidosti säikähti. Sen tietää vain se mies, et sinä enkä minä.
Voi voi. Sinä ehkä et tunne myötätuntoa ja haluat ylentää itsesi, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Minusta on ikävää tommonen ihmisten tunteilla leikkiminen ja siksi Olin vilpittömästi pahoillani , että ap:lle kävi noin. Saatan olla naivi, mutta So what, ainakaan en ole ilkeä. Sinä olet. Ja itse koit ylemmyyttä alentamalla minua ja kommenttiani.Ikävää
Samaa mieltä. TODELLA ilkeästi ja alentuvasti kommentoi sinulle. Älä välitä, näitä riittää, varsinkin täällö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ajattele nyt: kun nainen seksin lomassa tunnustaa ihastuksensa niin eihän siihen mies VOI vastata että on itse kiinnostunut vain paneskelusta, vaikka näin olisikin. Saatoit hänet kiusalliseen tilanteeseen. Luultavasti seksikin loppuu kohta, kun sinun mukanasi alkaa tulla muuta kuormaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ajattele nyt: kun nainen seksin lomassa tunnustaa ihastuksensa niin eihän siihen mies VOI vastata että on itse kiinnostunut vain paneskelusta, vaikka näin olisikin. Saatoit hänet kiusalliseen tilanteeseen. Luultavasti seksikin loppuu kohta, kun sinun mukanasi alkaa tulla muuta kuormaa liikaa.
Ymmärrän! Toisaalta ihastuksia tunnustettiin jo aiemmin ja ei seksin lomassa. Sulla on kyllä pointti tässä, ehkä tosiaan asetin hänet kiusalliseen tilanteeseen eikä hänellä ollut sitten muuta vaihtoehtoa.
Ap
Kai sekin on jokin sairaus. Minulla kävi samoin kun mies tunnusti rakkautensa vaikka itsekin puhuin hänelle hunajaa - tunteeni lopahtivat lopullisesti. Välillä lähettelen kiusoittelevia viestejä ajankuluksi kun itsekin roikkuu vaikka tein asiat selväksi.
Minä ainakin varoitin häntä tästä jo alussa mutta välillä minunkin tunteet ja kiinnostus olivat aitoja. Mutta jos lukee välttelevästä kiintymyssuhteesta niin itseeni kyllä pätee. Ja joo, muitakin miehiä on kuvioissa ollut koko ajan. Pätee se miehiinkin että mitä paskemmin kohtelee sitä varmemmin jäävät kaipaamaan.
Miehet on itsekkäitä. Tämä ei ainakaan nyt halua muuta kuin seksiä ja helppoa yhdessäoloa. On miehen mielestä hyvä näin, varsinkin kun on mielestään kertonut sulle miten asiat on.
En edes käy täällä usein, mutta vastaava aloitus on lähes joka kerta. Tunteista lirkuttelu on vain keino saada nainen jatkamaan seksisuhdetta, koska miehet käsittävät, etteivät useimmat naiset halua pelkkää seksiin perustuvaa ystävyyssuhdetta. He siis tarjoavat naiselle kuvitelman ihastuksesta ja rakkaudesta, kunnes vaikeudet alkavat eli nainen tunnustaa ihastuneensa oikeasti. Sitten pitää pakittaa käytöksellä ja joskus puheillakin. Rakastunut mies käyttäytyy toisella tavalla.
Miksi menit miehen kanssa sänkyyn? Siinä on valitettavasti aina tällainen riski olemassa, että joutuu hyljätyksi.
Mikä sulle on tässä epäselvää? Selkokielellä sanoi, ettei halua antaa vääriä signaaleja = olet pelkkä pano. Lakkaa haaveilemasta.