Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?
Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.
Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.
Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.
Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.
Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?
Kommentit (427)
Sanoisin, että jätä se sika mutta ette ole edes yhdessä joten sanon: Unohda se sika. Ihan oikeasti, siinä vaiheessa jos on itsellä tunteita ja mies vaan pelaa niin teet itsellesi massiivisen palveluksen että ET jää siihen roikkumaan. Mielesi saattaa selittää "Kyllä saan sen vielä rakastumaan itseeni!" Et saa. Ei tule onnistumaan. Unohda se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes käy täällä usein, mutta vastaava aloitus on lähes joka kerta. Tunteista lirkuttelu on vain keino saada nainen jatkamaan seksisuhdetta, koska miehet käsittävät, etteivät useimmat naiset halua pelkkää seksiin perustuvaa ystävyyssuhdetta. He siis tarjoavat naiselle kuvitelman ihastuksesta ja rakkaudesta, kunnes vaikeudet alkavat eli nainen tunnustaa ihastuneensa oikeasti. Sitten pitää pakittaa käytöksellä ja joskus puheillakin. Rakastunut mies käyttäytyy toisella tavalla.
Se on just näin, täytyy pitää mielessä tämä, kun olen ajautumassa samanlaiseen tilanteeseen. Tarinan opetus on: kevytsuhteessa ei kannata tunteista puhella, vaikka harva norminainen kai hyppää sänkyyn miehen kanssa, josta ei yhtään tykkäisi. Mutta miten saada mies rakastumaan itseensä? Se onkin toinen temppu.
Ei ketään voi millään ihme tempuilla saada rakastumaan itseensä. Joko rakastuu ihmiseen tai sit ei rakastu. Ei siihen millään peleillä voi vaikuttaa. Jos joku rakastuu sinuun niin, että olet ihan vaan oma itsesi etkä pelaa mitään, tämä on se ideaali tilanne (jos siis itsekin rakastut) . Mutta noin käyttäytyvä ei varmasti ole mitään rakastumassa.
Mä arvaaan näin:
miehellä on jotain pelkoja suhteenne jatkosta, joita hän ei ehkä itsekään osaa sanoittaa.
Tai joku asia vaan ahdistaa.
Tai sitten ei ollut niin vakavissaan kuin sinä, mutta se sika ei voinut kertoa sinulle tuosta omasta tilanteestaan.
Olen nainen ja on minullakin ollut sellaisia suhteita että se mies kelpaa seksiin, mutta jos alkaisi jotain vakavampaa yrittämään niin katoan kuin pieru saharaan. Kummasti miehet alkaakin yhtäkkiä haluamaan vakavaa kun itse haluaa vaan seksiä. Ja sama homma toisin päin. Kai ihminen sit on vaan sellanen eläin, että haluaa aina vaan just sen mitä ei voi saada?
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit miehen kanssa sänkyyn? Siinä on valitettavasti aina tällainen riski olemassa, että joutuu hyljätyksi.
Miksi ei menisi sänkyyn? Saapahan seksiä, että ei aika tullut täysin tuhrattua turhaan. Ihan kuin se mieheen käytetty aika olisi jotenkin parempaa kun ei harrasta seksiä. Sehän vasta turhaa onkin, jos muuta tekemistä ei ole ollut kuin puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi.
Eikö tuo nyt ole helppoa tulkita, mikä miestä vaivaa.
Hän halusi seksiä ja kevyttä hauskanpitoa, ei mitään enempää.
Kun tajusi, että sinulla onkin tunteita, alkoi perääntyä. Hänellä siis ei ole vastaavia tunteita eikä halua sinusta enempää kuin hetken hupia.
Todella perus. Miten siitä voi joku tehdä vaikeaa?
Jos sulla on parisuhteeseen liittyviä haaveita tai unelmia tulevaisuuden varalle, niin ohjeistaisin jatkamaan sen oikean löytämistä. Ikä ei todellakaan ole sun puolellasi ja muutaman vuoden vanhempana voin sanoa, että kiinnostuneiden miesten määrä tulee romahtamaan, kun mittariin rapsahtaa 40.
Jos miehellä olisi samanlaisia tunteita kuin sulla, niin kyllä hän sen tietäisi jo. Ihan samoin mies tietää jo ensimmäisten treffien jälkeen aikooko hän panostaa täysillä johonkin juttuun. Olet ollut hänelle hauskaa ajanvietettä sitä parempaa odotellessa, mutta siinä kaikki. Tulet huomaamaan, että sellaisia miehiä Tinder on pullollaan!
If it's not a hell yes, it's a no.
Näiden miesten kanssa kannattaa toimia kuten he toimivat eli 1) käyttää vain hauskanpitoon 2) käyttää vain tyydyttämiseen välineinä 3) kun mies kertoo "tunteistaan", eli valehtelee saadakseen , niin kannattaa sanoa miehelle, että voi ei, en tunne samoin, olet vain hauskanpitoa ja pnemista varten, et ole vakavasti otettava mies. Voin taata että mies suuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Luulin sinua 18-20-vuotiaaksi. Älä ota imarteluna.
Miten sen MIEHEN käytös ap:n liittyy?
Et itse ihmettelisi tuollaista käytöstä?
Oletko aina kaikille noin töykeä? Vai vaan yksi palstan sadistisista trolleista?
XDDDDD En jaksa edes aloittaa🤦🏻♀️ Miekkosen käytös ei liity pskan vertaa kommenttiini.
Sanoo palstahullu, joka vaikuttaa itse 15-vuotiaalta.
XD
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on parisuhteeseen liittyviä haaveita tai unelmia tulevaisuuden varalle, niin ohjeistaisin jatkamaan sen oikean löytämistä. Ikä ei todellakaan ole sun puolellasi ja muutaman vuoden vanhempana voin sanoa, että kiinnostuneiden miesten määrä tulee romahtamaan, kun mittariin rapsahtaa 40.
Jos miehellä olisi samanlaisia tunteita kuin sulla, niin kyllä hän sen tietäisi jo. Ihan samoin mies tietää jo ensimmäisten treffien jälkeen aikooko hän panostaa täysillä johonkin juttuun. Olet ollut hänelle hauskaa ajanvietettä sitä parempaa odotellessa, mutta siinä kaikki. Tulet huomaamaan, että sellaisia miehiä Tinder on pullollaan!
If it's not a hell yes, it's a no.
Luuletko että miesten mahikset sitten paranee kun mittariin tulee ikää se maagiset 40 vuotta :D
Miksi annoit _tuheroa_? Eikö sulle kotona ole opetettu perusasioita kassientyhentäjistä? Hyväksikäyttäjiä!
Sai tietää sun äänestävän vasemmistoa, eli halveksut valkoihoisia suomalaisia miehiä. Välitön tunnekuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä taas päässyt "vapautta" maistamaan pitkän liiton jälkeen.
Ei oikein kiinnosta sitoutua heti uudestaan.
Puistattaa tuo pesänrakennusvietti mikä tunkee esiin jo toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä.Vapaa Mies.
Jännä muuten tässä minun jutussa, että mies oli se, joka asian toi jatkuvasti esiin. Hän itse kyseli multa mitä haluan tulevaisuudelta ja mahdolliselta suhteelta, jakoi itse omia ajatuksiaan, jotka tuntui olevan samansuuntaisia.
Ap
Toi on vain pelitaktiikkaa puhua ympäripyöreästi tulevaisuudesta ja tulevaisuuden parisuhdeunelmista. Se antaa miehestä muka romanttisen ja sitoutumiskykyisen vaikutelman ilman minkäänlaista todellisuuden pohjaa. Ainoo, millä on merkitystä on se, mitä hän sinusta haluaa ja miksi hän sinua haluaa tapailla. Jos mies ei osaa noihin vastata tai hän ärtyy tollaisista kysymyksistä, niin se johtuu vain siitä, että hän ei osaa vastata niihin tai vastaus ei kestä päivänvaloa.
Ehkä pieraisit vahingossa unissasi ja miehen tunteet kuoli? Tai kuuli, kun kävit paskalla ja se oli automaattinen turn off?
Herkkyys, kauneus ja kunnioitus kuolevat helposti kun menee sänkyyn ilman rakkautta ja sitoutumista. Siinä on se riski, näin se vaan on. Tai sanotaan niin päin, että jos haluaa tavoitella tuota ensimmäistä, kannattaa etsiä miestä, joka haluaa kunnioittaa tuota ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys, kauneus ja kunnioitus kuolevat helposti kun menee sänkyyn ilman rakkautta ja sitoutumista. Siinä on se riski, näin se vaan on. Tai sanotaan niin päin, että jos haluaa tavoitella tuota ensimmäistä, kannattaa etsiä miestä, joka haluaa kunnioittaa tuota ajatusta.
Lässyti lää. Ei vaan riittänyt kiinnostus. ihan sama siinä vaiheessa onko nussittu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Halusi leikkiä jotain ja kun tajusi, että on menossa vakavammaksi, käytös muuttui.
Tämä voisi osua naulan kantaan. Ehkä sitten aikansa kuluksi leikki ja säikähti sitten. Ihmetyttää, miksi tunnusti ihastustaan sitten. Ehkä puheli lämpimikseen.
Ap
Mitäpä siihen muuta voi kohtelias ihminen vastata kun sanoit itse ensin tykkääväsi hänestä. Vastasi samoin. Minulle entinen työkaveri sanoi kaupassa että mun kans oli kiva tehdä töitä. Pakkohan siihen oli sanoa että kiitos samoin vaikka mielessä ajattelin ettei ikinä enää tuollaista epäpätevää riippakiveä työkaveriksi.
Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.
Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä! Juurikin näin! Olen miehenä useita kertoja ollut tilanteessa jossa tapailemani nainen sanoo tykkäävänsä minusta tosi paljon. Ei siinä tilanteessa voi vastata että "jaa, no ei mulla oo kovin kummoisia tunteita sua kohtaan". Toihan ois aivan uskomattoman tylyä ja nöyryyttävää toista kohtaan.
Kohteliaisuuttani sanon aina että "niin minäkin susta". Venkoilen sitten tilanteesta ulos muutaman seuraavan viikon aikana pikku hiljaa etääntymällä naisesta, ja laitan lopuksi viestin että ehkä parempi ettei enää tapailla koska en ehkä tunnekaan kipinää tms.
Miksi ihmeessä edes tapailet naista, josta et ole kiinnostunut?
Se on just näin, täytyy pitää mielessä tämä, kun olen ajautumassa samanlaiseen tilanteeseen. Tarinan opetus on: kevytsuhteessa ei kannata tunteista puhella, vaikka harva norminainen kai hyppää sänkyyn miehen kanssa, josta ei yhtään tykkäisi. Mutta miten saada mies rakastumaan itseensä? Se onkin toinen temppu.