Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on yhtä täydellinen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen olen synnyttänyt ilman kivunlievityksiä, joten lähes täydellinen. ;)

Vierailija
2/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi jeesus tätä meininkiä. Naiset on kyllä pölkkypäitä kuin puupalikat. Sillä ei oo mitään hevon hitsin väliä, onko synytynyt kivunlievityksellä vaI ilman. Tää on nyt taas tätä yhenlaisen äitimyytin hengissäpitoa. Naurettavaa. Tässä tehdään vaan niistä mammoista huonompia, jotka on synnyttäny kivunlievityksellä. Joo, pian poistetaan koko kivunlievitys. Voitasko myös samalla poistaa kivunlievitys vaikka tosta umpisuolen leikkauksesta? Onhan se nyt hienoo, jos kestää leikkauksen ilman nukutusta tai kivunlievitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:40"]

no voi jeesus tätä meininkiä. Naiset on kyllä pölkkypäitä kuin puupalikat. Sillä ei oo mitään hevon hitsin väliä, onko synytynyt kivunlievityksellä vaI ilman. Tää on nyt taas tätä yhenlaisen äitimyytin hengissäpitoa. Naurettavaa. Tässä tehdään vaan niistä mammoista huonompia, jotka on synnyttäny kivunlievityksellä. Joo, pian poistetaan koko kivunlievitys. Voitasko myös samalla poistaa kivunlievitys vaikka tosta umpisuolen leikkauksesta? Onhan se nyt hienoo, jos kestää leikkauksen ilman nukutusta tai kivunlievitystä.

[/quote]

Taidat olla tosikko! ;)

Vierailija
4/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, enkä ole käyttänyt edes mitään hypnosysteemejä. Ja olen synnyttänyt viidesti näin. Ei ole ollut vaan aikaa miettiä mitään lievityksiä kun synnytykset on olleet niin nopeita.

Heti kun avautumispoltot on avanneet kohdunsuuta johonkin 5 senttiin, loppu on mennyt ihan rytinällä.

Paras oli ehkä se, että yhdessäkin synnytyksessä mulla avautui se loppu kohdunsuu 5 sentistä 10 senttiin, 10  minuutissa.

Eipä siinä mitään ehditty, muuta kun soittelemaan kätilöä paikalle ja voin sanoa, että sattui niin

h**vetisti, luomuna. Muttei niitä kipuja enää muistanut yhtään, kun vauva oli syntynyt :)