*REEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSS*
MÄ KUOLEN NAURUUN!!!!!!!!!!!!
http: //www. imetystukilista. net/galleria/pages/24_jpg. htm
Kommentit (7)
Mulla ei enää riittänyt maito (tai oishan se voinut riittääkin jos ois väkisin yrittänyt ja huudattanut vauvaa...) ja tuli sit ehkä liiankin helposti annettua sitä korviketta... Meillä vauva oli vaan heti laitokselta saakka TOSI tempperamenttinen tapaus! Naureskelivat (hoitajat siis) sille jo siellä laitoksella... Nyt on onneksi jo rauhoittunut, kun on ikää (ja älyä=)) tullut lisää. Vauva kohta 5kk:tta.
Tänään viimeksi tarjosin rintaa mutta eipä sieltä enää heru juuri mitään... :(
T:6
Ja niiden tarkoitus on ilmeiseti vielä lisätä imetys myönteisyyttä.. Itseni olen em. lukenut, mutta pikkusen menee yli, kun lapsi seisaaltaan käy vähän imasemassa...
vauva ei suostunut imemään, että yleensä ne nappaa kiinni vaikka tiiliseinästä! =)
Vierailija:
vauva ei suostunut imemään, että yleensä ne nappaa kiinni vaikka tiiliseinästä! =)
Jouduin sitten lypsämään kuusi kertaa päivässä ja lypsettyä maitoa annettiin pullosta
Minä myös jouduin lopulta lypsämään ja antamaan pullosta. Imetys alkoi onnistua vasta kuukauden kuluttua. Eikä siitä sittenkään tullut mitään ihanne 6kk:den imetystä... :(
T:6
puoli vuotta meni täys imetyksellä ja nytten osittain imetyksellä (kiinteet lisänä) tuntuu, että lapsi imee aivotkin samalla. Lapsi siis nyt 8 kk