Hei täällä varmaan fiksuja ihmisiä liikenteessä. Mulla on SUURIA ongelmia.
Siis kyse avoliitosta, jossa ollaan oltu jo 13 vuotta. Yksi lapsikin löytyy. Meillä on kiva koti jne. Olen nyt huolissani kun mies ei HALUA puhuakaan naimisiinmenosta.
Välttää aihetta kuin ruttoa. Haluan naimisiin. Hän ei. Mitä teen? Alkaa olemaan ikää mittarissa, varmaan voisin löytää onnella uuden miehen. Musta tämä avoliitto ilman papin siunausta tuntuu petkutukselta.
Mies siis todella sanoo ETTEI HALUA NAIMISIIN KOSKAAN KANSSANI.
Auttakaa,neuvokaa.
Kommentit (49)
Sitten tuli sukulaisten haukkumiset.
Mulla onkin mennyt monen sukulaisen kanssa välit lopullisesti,mies pakotti katkomaan.Minä tyhmänä tein sen.tulet erilaisesta taustasta, nyt tajusin miksi haukkuu sukuasi.
Mulla onkin mennyt monen sukulaisen kanssa välit lopullisesti,mies pakotti katkomaan.Minä tyhmänä tein sen.tulet erilaisesta taustasta, nyt tajusin miksi haukkuu sukuasi.
Mistäs olisin voinut tietää että vaikka toimin kuten mies haluaa, hän ei silti halua minua vaimokseen.
Oikeasti mulla ei ole helppoa, en jaksaisi kuulla vittuilua. Mies tekee sitä mulle koko ajan.
hyvännäköinen mutta ei halua naimisiin. Mites haluaako lisää lapsia?
Älä roiku tuollaisessa miehessä. Entä jos lopettaisit siitä naimisiinmenosta vinkumisen, ja menisit vaikka tyttökaverin kanssa lomalle. Jätä ukkosi lapsen kanssa kotiin. Ota vähän etäisyyttä, ja ota vaikka yhteyttä niihin sukulaisiin, joista miehesi ei tykkää. Ryhdisty ja ole omanlaisesi ihminen. Jos et miehellesi kelpaa, niin varmaan kelpaat jollekin muulle.
Olen sanonut hänelle että vasta seuraava kun ollaan naimisissa.
pelkää naimisiinmenoa.
Nyt olet kyllä tosi pinteessä, kun teillä lapsi, että vaikka eroatte, niin joudut tapaa miestä loppuelämäsi. Älä katkeroidu missään tapauksessa!
Haluaa lisää lapsia, sä oot ok, seksi hyvää. Mutta ei naimisiin.
Onko mies tosi varakas??
SIKSI EI VOI MENNÄ SUN KAA NAIMISIIN, TULISI SYYTE KAKSINNAINNISTA.
SAATKO TÄTÄ MISTÄÄN SELVILLE. NYT KUULOSTAA IHAN SELLAISELTA TAPAUKSELTA.
NAISTENNAURATTAJAN JA PELIMIEHEN KANSSA. VAROITAN SINUA, LÄHDE POIS.TUONKALTAINEN MIES EI MENE KOSKAAN NAIMISIIN SAATTAA TEHTAILLA LAPSIA YMPÄRIINSÄ TUODAKSEEN OMAA PAREMMUUTTAAN NÄIN ESILLE.
SIKSI EI VOI MENNÄ SUN KAA NAIMISIIN, TULISI SYYTE KAKSINNAINNISTA.
SAATKO TÄTÄ MISTÄÄN SELVILLE. NYT KUULOSTAA IHAN SELLAISELTA TAPAUKSELTA.
Viettääkö miehesi paljon aikaa poissa teiltä kotoa? Jos on paljon kotosalla, niin tuskin se kenenkään muiden kanssa ehtii vehtaamaan...
mä voin olla näin sinisilmäinen??????
NAISTENNAURATTAJAN JA PELIMIEHEN KANSSA. VAROITAN SINUA, LÄHDE POIS.TUONKALTAINEN MIES EI MENE KOSKAAN NAIMISIIN SAATTAA TEHTAILLA LAPSIA YMPÄRIINSÄ TUODAKSEEN OMAA PAREMMUUTTAAN NÄIN ESILLE.
Viettääkö miehesi paljon aikaa poissa teiltä kotoa? Jos on paljon kotosalla, niin tuskin se kenenkään muiden kanssa ehtii vehtaamaan...
Olen sanonut hänelle että vasta seuraava kun ollaan naimisissa.
mutta jos on niin että toinen haluaa naimisiin ja toinen ei.. tulee mieleen että se toinen ei halua sitoutua loppu elämäksi eikä rakasta tarpeeksi.. haluaa pitää takaportin auki, ymmärrän sinua ap. tuon täytyy tuntua pahalta.
jos ei suostu tulemaan maistraattiin, niin anna olla.
tai mihin sanoo menevänsä, jos kerran ei ole paljoa kotona? Vai onko se joku yrittäjä?
tai mihin sanoo menevänsä, jos kerran ei ole paljoa kotona? Vai onko se joku yrittäjä?
Mulla onkin mennyt monen sukulaisen kanssa välit lopullisesti,mies pakotti katkomaan.Minä tyhmänä tein sen.