Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei täällä varmaan fiksuja ihmisiä liikenteessä. Mulla on SUURIA ongelmia.

Vierailija
31.07.2008 |

Siis kyse avoliitosta, jossa ollaan oltu jo 13 vuotta. Yksi lapsikin löytyy. Meillä on kiva koti jne. Olen nyt huolissani kun mies ei HALUA puhuakaan naimisiinmenosta.

Välttää aihetta kuin ruttoa. Haluan naimisiin. Hän ei. Mitä teen? Alkaa olemaan ikää mittarissa, varmaan voisin löytää onnella uuden miehen. Musta tämä avoliitto ilman papin siunausta tuntuu petkutukselta.

Mies siis todella sanoo ETTEI HALUA NAIMISIIN KOSKAAN KANSSANI.

Auttakaa,neuvokaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivon, etten olisi ikinä mennyt naimisiin. Se todella on vain pala paperia, ei merkitse minulle yhtään mitään muuta kuin että olen tähän tyyppiin sidoksissa. Ja se tuntuu ahdistavalta, ja jotenkin alistavalta ajatukselta.

Vierailija
2/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valmis hajottamaan perheesi jollet saa päivääsi prinsessana? Ja ikää oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huonoon asemaan. Kerropa hänelle tämä.

Vierailija
4/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolet suvusta on hänen mielestä niin kyseenalasta porukkaa. Et tälläi.

Vierailija
5/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sulle niin tärkeää, että koet sen SUUREKSI ongelmaksi?

Vierailija
7/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huonoon asemaan. Kerropa hänelle tämä.

Vierailija
8/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tämä on elämäni mies ja rakastan häntä. Minä taas en ole hänen elämänsä nainen. Olen todella surullinen.

i]Miksi se on sulle niin tärkeää, että koet sen SUUREKSI ongelmaksi?

[/quote]

Vierailija
9/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde vertailun tielle.

Vierailija
10/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse avoliitosta, jossa ollaan oltu jo 13 vuotta. Yksi lapsikin löytyy. Meillä on kiva koti jne. Olen nyt huolissani kun mies ei HALUA puhuakaan naimisiinmenosta.

Välttää aihetta kuin ruttoa. Haluan naimisiin. Hän ei. Mitä teen? Alkaa olemaan ikää mittarissa, varmaan voisin löytää onnella uuden miehen. Musta tämä avoliitto ilman papin siunausta tuntuu petkutukselta.

Mies siis todella sanoo ETTEI HALUA NAIMISIIN KOSKAAN KANSSANI.

Auttakaa,neuvokaa.

Vierailija
11/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon tai yhtä vähän hän on tekemisissä suvun kanssa oli hän sitten avo- tai avioliitossa. Ja se on kyllä ihan faktaa, että aikakello tikittää, 50 on raja naimisiinmenolla leskeneläkkeen suhteen, että kannattais kyllä tosissaan hänen ajatella sitäkin puolta + kaikki muut asiat. Avoliitosta kun ei jää tosiaan mitään turvaa, jos toinen esim. kuolee tms. ja teillä yhteinen lapsikin.

Vierailija
12/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tämä on elämäni mies ja rakastan häntä. Minä taas en ole hänen elämänsä nainen. Olen todella surullinen.

i]Miksi se on sulle niin tärkeää, että koet sen SUUREKSI ongelmaksi?

Vierailija
13/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun haukkumista, en voi sukulaisteni taustoille yhtään mitään, ei ne sentään missään vankilassa ole ollut.

Mies on lapsen syntymän jälkeen ollut mua kohtaan tosi kamala. Säälittää lapsen puolesta, kun näkee isän kohtelevan äitiä huonosti. Ettei saisi väärää käsitystä.

Yhtä paljon tai yhtä vähän hän on tekemisissä suvun kanssa oli hän sitten avo- tai avioliitossa. Ja se on kyllä ihan faktaa, että aikakello tikittää, 50 on raja naimisiinmenolla leskeneläkkeen suhteen, että kannattais kyllä tosissaan hänen ajatella sitäkin puolta + kaikki muut asiat. Avoliitosta kun ei jää tosiaan mitään turvaa, jos toinen esim. kuolee tms. ja teillä yhteinen lapsikin.

Vierailija
14/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naimisiin sellaisen ukon kanssa, joka kohtelee sinua huonosti? Itsekin pelkäät huonoa vaikutusta lapseen ja silti haluat sitoutua tuollaiseen lisää... :(

Vierailija
15/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yksin.

Vierailija
16/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua huonosti kohteleva ihminen olisi elämäsi mies?

Mies on lapsen syntymän jälkeen ollut mua kohtaan tosi kamala. Säälittää lapsen puolesta, kun näkee isän kohtelevan äitiä huonosti. Ettei saisi väärää käsitystä.

Vierailija
17/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yksin.

Vierailija
18/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua huonosti kohteleva ihminen olisi elämäsi mies?

Vierailija
19/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on niin että toinen haluaa naimisiin ja toinen ei.. tulee mieleen että se toinen ei halua sitoutua loppu elämäksi eikä rakasta tarpeeksi.. haluaa pitää takaportin auki, ymmärrän sinua ap. tuon täytyy tuntua pahalta.

Vierailija
20/49 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet erilaisesta taustasta, nyt tajusin miksi haukkuu sukuasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi