Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon 25-vuotias nainen, jolla on 9- ja 7-vuotiaat lapset. Miehet hylkäävät minut toistuvasti, kun kuulevat tästä

Vierailija
07.08.2020 |

Joo, molemmat lapset ovat eri miehille ja kuopuksen isä on ulkomaalainen. Mutta en silti voi ymmärtää, että ikäiseni miehet hylkäävät minut heti, kun kuulevat tästä! Mikä miehiä vaivaa? Ei tässä iässä kuitenkaan enää mitään teinejä olla, vaan ihan aikuisia. Joten luulisi, että miehetkin olisivat aikuistuneet, eivätkä käyttäytyisi kuin pikkulapset!

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en ihmettele. Kokeile vaikka 40v+ miehiä?

N26 lapseton

Vierailija
2/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kelpuuttaisi ikäistäni miestä, jolla olisi lapsia. Ja olen 27v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele.

Vierailija
4/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mikä miehiä vaivaa...? Kevytkenkäisyytesi.

Vierailija
5/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen saanti ole mikään subjektiivinen oikeus.

Vierailija
6/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On priimakuntoon tarjolla

Vierailija
7/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua uusperhe-elämää. Jättäisin itsekin välistä, vaikka olen jo 28v. Kyllä lapsettomiakin ihmisiä piisaa.

Vierailija
8/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kelpuuttaisi ikäistäni miestä, jolla olisi lapsia. Ja olen 27v.

Totta. Jos mietin itseäni 26 vuotiaana ja vastaan olisi tullut suuri piirtein saman ikäinen mies, jolla olisi kaksi lasta eri äideille, niin hän olisi saanut jatkaa pysähtymättä matkaa. En olisi huolinut ollenkaan, en olisi edes suonut ajatusta tyypille. Hyi.

Vierailija
9/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapset tehty jo, niin mihin sä enää miestä tarviit?

Vierailija
10/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että noin nuorella on lapsia useamman miehen kanssa kertoo kyllä kyvyttömyydestä sitoutua.

Vierailija
11/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 12-vuotias lapsi. Joidenkin kohdalla olen tullut hylätyksi tämän takia ja joitain se ei ole haitannut. Itse en taitane ottaa kumppania, jolla on lapsia. Saatan olla sinkkuna vielä sen aikaa kun tuo muuttaa pois kotoa ja ehkä vielä sen jälkeenkin.

Vierailija
12/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uusperhearkea yrittänyt elää ja todennut, ettei siitä mitään tule itse lapsettomana osapuolena. Ehkäpä miehet haluavat naisen, joka on samassa elämäntilanteessa? Suosittelisin tutustumaan miehiin, joilla myös on 2 lasta.

Vierailija
13/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, olet todella nuori ja saanut lapset hyvin varhain, jos etsit miestä iköisistäsi, niin harva on valmis perustamaan perhettä ja jos on niin kyllä moni haluaa olla isä ensimmäistä kertaa omalle biologiselle lapselle. Tietysti voisit tapailla vanhempia miehiä, moni heistäkin on jo siinä tilanteessa, että lapsia on aiemmista suhteista.

Vierailija
14/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt kannattaa luoda katse vähän vanhempiin miehiin, eli joihinkin 40-55 vuotiaisiin. Sitä nuoremmat haluavat lapsettoman.

Vierailija
15/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on 30-vuotiaana isoäiti (yh-sellainen) ja ihmettelee miksi ei ole vientiä...

Vierailija
16/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 25v mutta elät 45-vuotiaan elämänvaihetta.

Vierailija
17/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ilkeistä kommenteista. Kyllä sinä vielä löydät kumppanin. Muista kuitenkin valita sellainen jolla on avara sydän ja joka on hyvä roolimalli myös lapsillesi. Odota rauhassa, anna ajan kulua. Olet vielä nuori!

Vierailija
18/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 25v mutta elät 45-vuotiaan elämänvaihetta.

Minä olen 45 ja vanhin lapseni on nyt armeijassa. Eli ei nyt ihan noinkaan...

Vierailija
19/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni on 30-vuotiaana isoäiti (yh-sellainen) ja ihmettelee miksi ei ole vientiä...

Teiniäitiys on tunnetusti periytyvää. Tuleekohan myös sekä isoäidin että äidin talouteen tulot Kela Goldin kautta? On varmaan jo ennen 50 ikävuotta isomummu.

Vierailija
20/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että mikä miehiä vaivaa...? Kevytkenkäisyytesi.

Ei se kyllä pahemmin haittaa. Jos tarjolla on lapseton nainen jolla on ollut sata seksikumppania tai nainen jolla on ollut kaksi seksikumppania, mutta lapsia molempien kanssa, niin miehet kyllä valitsevat yleensä tuon ensimmäisen vaihtoehdon. Vaikka kuinka olisi jälkimmäinen hankkinut lapsia, tai edes ollut yhdynnässä, vain vakaaksi katsomassaan parisuhteessa