Oon 25-vuotias nainen, jolla on 9- ja 7-vuotiaat lapset. Miehet hylkäävät minut toistuvasti, kun kuulevat tästä
Joo, molemmat lapset ovat eri miehille ja kuopuksen isä on ulkomaalainen. Mutta en silti voi ymmärtää, että ikäiseni miehet hylkäävät minut heti, kun kuulevat tästä! Mikä miehiä vaivaa? Ei tässä iässä kuitenkaan enää mitään teinejä olla, vaan ihan aikuisia. Joten luulisi, että miehetkin olisivat aikuistuneet, eivätkä käyttäytyisi kuin pikkulapset!
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ilkeistä kommenteista. Kyllä sinä vielä löydät kumppanin. Muista kuitenkin valita sellainen jolla on avara sydän ja joka on hyvä roolimalli myös lapsillesi. Odota rauhassa, anna ajan kulua. Olet vielä nuori!
Kirjoittaja taitaa olla aika sekaisin. Kun antaa ajan kulua, niin kohta niille lapsille ei ole enää mitään roolimallia, kun ne ovat jo teinejä.
Se roolimalli olisi ollut lasten isä ;)
Zincc
Näitä eri miehille tehtyjä lapsia on yllättävän paljon, ei mitään pysyvää perhe sidettä, miehet/naiset vaihtuu jatkuvatsi
Siis mikä ihmisiä vaivaa tänä päivänä? Kaikki perinteiset arvot heitetty romukoppaan ja vaihdellaan partnereita useammin kuin sukkia..
Vastaus kysymykseen, en minäkään huolisi 25 vuotiasta miestä jolla on 2 lasta eri naisille esim
Ikäisesi miehet on just siinä iässä että eivät edes kykene ajattelemaan lapsia. He voivat niitä vakiintuneessa parisuhteessa tehdä ja haluta, mutta eivät he halua ajatella valmista perhettä vaan kuvittelevat että se oman perheen aika on sitten vasta myöhemmin. Ja niin. Sinun mukanasi tulee perhe, halusivat tai eivät. He eivät näe sinua vaan sinut ja lapsesi.
Jo +30v miehissä on suuri ero kakskymppisiin. Kokeilepas hitusen vanhempaa.
Veikkaan että Ap:lla ei ole minkäänlaista koulutusta myöskään
Itse 30 vuotiaana, lapseton, yksi ainoa parisuhde takana, en harrasta irtosuhteita yms, silti miehille ei kelpaa, olen tyytynyt siihen et olen loppuelämäni yksin,,
Että kyl sun mahdollisuudet on paremmat, miehethän nimenomaan tahtoo niitä naisia jotka paneskelee ympäriinsä, ja miehethän haluaisi räväkän ja ompäisen naisen joka tekee mitä haluaa,, tuohan on vaan plussaa miesten silmissä et olet tehnyt eri miehille lapsen ja toisen ulkomaalaisen kanssa, et kyl sulle vientiä riittää, ulkonäkö ja luonne, varsinkin sellainen räväkkä ja suulas luonne ratkaisee....
Ksjwbvsks kirjoitti:
Itse 30 vuotiaana, lapseton, yksi ainoa parisuhde takana, en harrasta irtosuhteita yms, silti miehille ei kelpaa, olen tyytynyt siihen et olen loppuelämäni yksin,,
Että kyl sun mahdollisuudet on paremmat, miehethän nimenomaan tahtoo niitä naisia jotka paneskelee ympäriinsä, ja miehethän haluaisi räväkän ja ompäisen naisen joka tekee mitä haluaa,, tuohan on vaan plussaa miesten silmissä et olet tehnyt eri miehille lapsen ja toisen ulkomaalaisen kanssa, et kyl sulle vientiä riittää, ulkonäkö ja luonne, varsinkin sellainen räväkkä ja suulas luonne ratkaisee....
Sellaiset miehet, jotka haluavat ympäriinsä paneskelevia naisia eivät ole mitään parasta A-luokkaa, ei edes B. He menevät ihan sinne viimeiseen roskisluokkaan.
Onpa täällä ilkeitä kommentteja. On kyllä totta, että ikäisistäsi suurin osa karttaa äitiä puolisona, mutta en usko, etteikö heitä lainkaan löytyisi. Etenkin, jos itsekin osaat alentaa rimaa joidenkin ominaisuuksien suhteen. Sen sijaan kymmenen vuoden päästä mahdollisuutesi ovat jo huomattavasti paremmat, kun lapset muuttavat vähitellen omilleen ja olet silti edelleen nuorehko. Varmaan moni lapsetonkin mies sietää omillaan asuvia puolison lapsia.
M44v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en ihmettele. Kokeile vaikka 40v+ miehiä?
N26 lapseton
En koskisi pitkällä tikulllakaan, perse revitty, tissit rukkaset, raskausarvet, löysä mahanahka, oksennus nousee kurkkuun kun ajatteleekin ja vielä joku mukula millä "likainen" naama.
Olipas pinnallinen (ja lapsellinen) kommentti. En ikinä koskisi sinunlaiseen mieheen edes pitkällä tikulla. N34
Ksjwbvsks kirjoitti:
Pistä tarkempia tietoja jakoon kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
M44v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26 lapseton
En koskisi pitkällä tikulllakaan, perse revitty, tissit rukkaset, raskausarvet, löysä mahanahka, oksennus nousee kurkkuun kun ajatteleekin ja vielä joku mukula millä "likainen" naama.
Olipas pinnallinen (ja lapsellinen) kommentti. En ikinä koskisi sinunlaiseen mieheen edes pitkällä tikulla. N34
Ei tarvitsekaan, naisia on riittänyt vähän liikaakin ja on ollut varaa valita.
Mä olin jopa 30v ja juuri eronnut kahden lapsen äiti ja vientiä oli ja riitti. Ei ketään häirinnyt lapset. Treffasin 30-40v miehiä. Nykyisen mieheni löysin puolen vuoden sisällä erosta. En ollut valmis uuteen, vakavaan suhteeseen koska entinen suhde oli kestänyt teini-iästä asti. Mutta niin vaan muutaman vuoden päästämentiin naimisiin ja lisää lapsia jotka kaikki kohta aikuisia:) Eikä mies ollut todellakaan mikään jämäkappale ja hän olis voinut valita nuoremman ja lapsettoman. Hankalimman kautta suostuin sitten silloin vakituiseen suhteeseen.
Sanoisin että jos mies rakastuu niin lapset ei haittaa. Eli syy on loppujen lopuksi aina sinussa itsessäsi jos suhde ei jatku.
Näin meillä menee Porvoossa tänään
Minua ei haittaisi lapset, mutta en välttämättä haluaisi muuttaa yhteen tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä menee Porvoossa tänään
Kyllä. Eli 25-vuotias, jolla 9 ja 7 vuotiaat lapset, eli synnyttänyt 16 ja 18 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26 lapseton
Ei tarvitsekaan, naisia on riittänyt vähän liikaakin ja on ollut varaa valita.
Sinun naisilla näyttää rima olevan melko matalalla miesten suhteen. Missä on heidän itsekunnioituksensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että mikä miehiä vaivaa...? Kevytkenkäisyytesi.
Ei se kyllä pahemmin haittaa. Jos tarjolla on lapseton nainen jolla on ollut sata seksikumppania tai nainen jolla on ollut kaksi seksikumppania, mutta lapsia molempien kanssa, niin miehet kyllä valitsevat yleensä tuon ensimmäisen vaihtoehdon. Vaikka kuinka olisi jälkimmäinen hankkinut lapsia, tai edes ollut yhdynnässä, vain vakaaksi katsomassaan parisuhteessa
Itse asiassa, en kyllä ottaisi kumpaakaan vaan olisin etsinyt parempaa tarjontaa.
M53
Vierailija kirjoitti:
Ksjwbvsks kirjoitti:
Pistä tarkempia tietoja jakoon kuulostaa hyvältä.
Pistäisin jos uskaltaisin, on nykyään niin paljon miehissä myös niitä moni kakku päältä kaunis tapauksia...
Menee kategoriaan katsellaan 10v päästä uudestaan.
Veikkaa, että ap on aukonut sääriään aika monelle miehelle lasten isien lisäksi. Jos neito aloittaa seksijutut 15 ikäisenä, niin siinä on, saattanut olla useampi kolli kokeilemassa onneaan. Tuohon yhtälöön kun lisää vielä alkoholin, niin kolleja on saattanut olla saman illan aikana jonossa.
Jos vertaa tällaista nuoruutta vaikka omaani, jossa neitsyys meni 21 vuotiaana ensimmäiselle vakituiselle pitkäaikaiselle poikaystävälleni ja viikonloppujen illat sitä ennen kuluivat omassa huoneessa kirjaston kirjoja lukien, niin hiukan erilainen nuoruus meillä on ollut. Tuon poikaystävän jälkeen oli yksi mies välissä kunnes löysin aviomieheni ja lasteni isän. Tällaisia minunlaisia naisia on hyvin hyvin paljon.