Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 25-vuotias nainen, jolla on 9- ja 7-vuotiaat lapset. Miehet hylkäävät minut toistuvasti, kun kuulevat tästä

Vierailija
07.08.2020 |

Joo, molemmat lapset ovat eri miehille ja kuopuksen isä on ulkomaalainen. Mutta en silti voi ymmärtää, että ikäiseni miehet hylkäävät minut heti, kun kuulevat tästä! Mikä miehiä vaivaa? Ei tässä iässä kuitenkaan enää mitään teinejä olla, vaan ihan aikuisia. Joten luulisi, että miehetkin olisivat aikuistuneet, eivätkä käyttäytyisi kuin pikkulapset!

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 25v mutta elät 45-vuotiaan elämänvaihetta.

Minä olen 45 ja vanhin lapseni on nyt armeijassa. Eli ei nyt ihan noinkaan...

Eiköhän tule pian maitojunalla takaisin.

Vierailija
22/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45 ja vanhin lapseni on nyt armeijassa. Eli ei nyt ihan noinkaan...

Eiköhän tule pian maitojunalla takaisin.

Ihme kommentteja 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku toinen pitää hauskaa ja itse korjaat sotkut. Ennemmin varastan vaikka kukkia haudoista."

- Wagner, sika

Vierailija
24/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on niin vaikea ajatella, että minulla olisi ollut sinun ikäisenäsi ainuttakaan lasta, saati että lapsia olisi tämänkään ikäisenä.

M31

Vierailija
25/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naperot ole koskaan haitannut.

m49

Vierailija
26/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen lapseton nainen. En edes nyt vanhempana haluaisi miestä jolla on ylipäätään lapsia. Ei ole onneksi tarvinnutkaan. Lapsettomia miehiäkin on. Ja ei, en ole lapsivihaaja, minulla on rakkaita kummilapsia ja sisarusten lapsia, jotka ovat elämässäni mukana. Samoin miehellä. Ei vaan kiinnosta uusioperhehärdelli.

Vierailija
27/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa lapset haittaa, vaan se, että olet teiniäiteilyn takia vielä todennäköisesti vielä aika vaiheessa elämäsi kanssa - vai onko koulut käyty, ammatti hankittu ja ura hyvällä alulla tai yliopistotutkinto pian plakkarissa?

Vierailija
28/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista!!! :D

Vierailija
29/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku toinen pitää hauskaa ja itse korjaat sotkut. Ennemmin varastan vaikka kukkia haudoista."

- Wagner, sika

Erittäin hyvin sanottu

Vierailija
30/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Wagner, sika

HUUTISTA

Vierailija
31/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele, miksi hylkäävät. Eivät halua alkaa lapsillesi isäksi ja elämäsi maksajaksi. Minusta tuo jo kertoo ihan tarpeeksi, että kahden miehen kanssa lapset tehty eikä kummankaan kanssa parisuhteessa. Ja vielä joku ulkomaalainen, ei kuule kukaan suomalainen mies halua jonkun ulkomaan tuliaisen lasta kasvattaa, missä vajassa olet oikein kasvanut. Ehkä joku alkoholisti voisi sinusta kiinnostua voisit alkaa sitten tämän omaishoitajaksi. Kunnon miestä et tule saamaan, ja tämä on fakta, eli turha edes yrittää. Olisi kannattanut miettiä kenelle haarojaan levittää. Etkö ole kuullut sanasta ehkäisy. Ota pää sieltä pensaasta pois, tosin älykkyytesi ei taida riittää.

Nainen40

Vierailija
32/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen mies hylkää vain kerran.

Vierailija
33/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valitettavasti aika kauhistus. Useimmat sinun ikäiset miehet alkavat vasta miettimään lapsia ja sinulla on jo kaksi koululaista. Ikäistesi miesten elämä on siis täydellisen erilaista kuin sinun ja jos joku pakettisi ottaa, niin pidän häntä aika outona ja hyvin epätoivoisena.

Aikaisemmin neuvottiin suuntaamaan katse vanhempiin miehiin ja samaa neuvoisin minäkin. Joku 40+ ikäinen erittäin epätoivoinen muille kelpaamaton mies voisi hyvinkin alkaa leikkimään kanssasi kotia.

Vierailija
34/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit 16v kun sait esikoisesi, ja 18v kun sait seuraavan? Reipas tyttö olit, mutta itsellä ei ollut seksiä ollut tuossa iässä, eikä vielä moooneen moneen vuoteen. Eli tosi vaikea samaistua.

Tsemppiä kuitenkin <3 

Vierailija
35/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele, miksi hylkäävät. Eivät halua alkaa lapsillesi isäksi ja elämäsi maksajaksi. Minusta tuo jo kertoo ihan tarpeeksi, että kahden miehen kanssa lapset tehty eikä kummankaan kanssa parisuhteessa. Ja vielä joku ulkomaalainen, ei kuule kukaan suomalainen mies halua jonkun ulkomaan tuliaisen lasta kasvattaa, missä vajassa olet oikein kasvanut. Ehkä joku alkoholisti voisi sinusta kiinnostua voisit alkaa sitten tämän omaishoitajaksi. Kunnon miestä et tule saamaan, ja tämä on fakta, eli turha edes yrittää. Olisi kannattanut miettiä kenelle haarojaan levittää. Etkö ole kuullut sanasta ehkäisy. Ota pää sieltä pensaasta pois, tosin älykkyytesi ei taida riittää.

Nainen40

Aloittaja, älä loukkaannu näistä katkerista Pirkoista. Ihan aikuisten oikeasti olemassa on miehiä, jotka hyväksyvät myös useamman lapsen vanhemman - olettaen tietenkin, että olet muuten vastuuntuntoinen, toimelias, itsenäinen ja miellyttävä persoona :) Voit ainakin ajatella tällaisia kommentteja saadessasi, että luojan kiitos sellaiset äijät (tai naiset) pysyvät sinusta kaukana, jotka ajattelevat ulkomaalaisen kanssa hankitun lapsen olevan jotakin vähemmän. Tiesiköhän tämän kommentin kirjoittaja, että keskimäärin suomalainen lapseton nainen levittelee niitä haarojaan vähän useammalle kuin kahdelle miehelle? Ja sinne mukaan mahtuu myös ulkomaalaisia, jopa useampia. Toki hyvä, jos lapsia ei näille tautipesäkkeille siunaannu.

Onnea ja menestystä ap, ja tämän kommentin kirjoittaja - eihän törmätä oikeassa elämässä, pliis?

Vierailija
36/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen40

Joo mut ei tarvitse ilkeäksi alkaa, aika lapsellista haukkua, vaikka kuinka ei arvostaisi toisen ratkaisuja.

N48

Vierailija
37/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni on 30-vuotiaana isoäiti (yh-sellainen) ja ihmettelee miksi ei ole vientiä...

Yritän vain hahmottaa kuinka monta sukupolvea tuossa perheessä voi olla elossa naisen ollessa 80 jos jatkavat samaa rataa :O

Vierailija
38/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 45 vuotiaalla on 7 vuotias lapsi, niin hän on aloittanut hyvin myöhään lasten tekemisen.

Ap olisi nyt täsmälleen sopivan iköinen vasta aloittamaan lapsiperheen elämää, alkamaan asettautua, ottamaan asuntolainaa ja menemään vakituiseen parisuhteeseen. Ap:n ikäisenä naisella olisi hyvä olla jo koulutus, mieluinen työpaikka ja nuoruus eletty. Nyt ap on lähtenyt tekemään lapsia lapsena ja varmasti ollut aika avoin miehille jo teini-ikäisenä. Koulutusta ei välttämättä ole tai se on mitätön ja rahatilanne hyvin heikko.

Vierailija
39/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit 16v kun sait esikoisesi, ja 18v kun sait seuraavan? Reipas tyttö olit, mutta itsellä ei ollut seksiä ollut tuossa iässä, eikä vielä moooneen moneen vuoteen. Eli tosi vaikea samaistua.

Tsemppiä kuitenkin <3 

Sama juttu. Olinkin kunnon perheestä.

Vierailija
40/99 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valitettavasti aika kauhistus. Useimmat sinun ikäiset miehet alkavat vasta miettimään lapsia ja sinulla on jo kaksi koululaista. Ikäistesi miesten elämä on siis täydellisen erilaista kuin sinun ja jos joku pakettisi ottaa, niin pidän häntä aika outona ja hyvin epätoivoisena.

Aikaisemmin neuvottiin suuntaamaan katse vanhempiin miehiin ja samaa neuvoisin minäkin. Joku 40+ ikäinen erittäin epätoivoinen muille kelpaamaton mies voisi hyvinkin alkaa leikkimään kanssasi kotia.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä