Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen so ssurot ta ja tällä hetkellä tililläni on yli 1100e, mitä olette mieltä tästä?

Vierailija
07.08.2020 |

Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea.

Ensi kuussa tulee se 75e korotuskin tt-tukeen, ai että : )

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
22/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsrottaa ei edes kiinnosta vaikka nykyinen tukijärjestelmä rapautuisi, koska hän on selviytyjä joka löytyää aina parhaan mahdollisen tavan elää ja olla jokaisessa yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa laiskalta provolta. 

Onhan työmarkkinatuen ja asumistuen yhdistelmäkin päälle tonnin ennen veroja, mutta ei siitä hirveästi jää pakollisten maksettavien jälkeen. Mieluummin olisin töissä kuin TE-toimiston ahdisteltavana. 

Vierailija
24/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sossupummeja, jotka ovat siis terveitä/työkykyisiä, mutta loisivat vaan yhteiskunnan = veronmaksajien piikkiin. Halveksin suuresti!

Vierailija
25/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tilillä 50k euroa täysin yliääräistä rahaa, enkä ole ollut töissä vuosiin, en ole myöskään eläkkeellä. pitäisi vain keksiä jotain ostamista, mutta ei löydy mitään mitä tarvitsisin. pitänee kai sijoittaa ne johonkin tilillä makuuttamisen sijaan.

Kohta euro kaatuu ja säästösi ovat 10% arvoisia nykyisestä

tuskinpa lähiviikkoina kuitenkaan. ehdin vielä sijoittaa eikä tule edes kiire.

Vierailija
26/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eurojack-pottaaja ja kohta tilillläni on 75 miltsii. Jos ei, niin seura.viikolla sitäkin enemmän.

Vierailija
27/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo summa riittää tulevaan eläkkeeseesi ja sairasmaksuihin+lääkäreihin sitten joskus, kannattaa ajoissa mennä vaikka siivoomaan/kassaksi jos haluaa selviytyä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
28/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sossupummeja, jotka ovat siis terveitä/työkykyisiä, mutta loisivat vaan yhteiskunnan = veronmaksajien piikkiin. Halveksin suuresti!

Anna sitten mulle joku mielekäs työpaikka ookoopalkalla.

Mitään työharjoitteluita en ala.

Enkä myöskään mitään mäkkärihommia tai kaupan kassalla istuskelua 8e palkalla

Mielekäs ja mielenkiintoinen työ voi olla ihan hyvä vaihehto rottailulle, mutta rottailu pieksee nuo paskaduunit 6-0

Vierailija
29/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo summa riittää tulevaan eläkkeeseesi ja sairasmaksuihin+lääkäreihin sitten joskus, kannattaa ajoissa mennä vaikka siivoomaan/kassaksi jos haluaa selviytyä elämässä eteenpäin. 

Kaupan kassan tai siivoojan palkalla ei kuitenkaan saa mitään eläkettä kerrytettyä.

Jos nyt menisin töihin 1600e/kk palkalla, ja tekisin sitä taukoamatta eläkeikääni asti, saisin silti vain alle takuueläkkeen

Vierailija
30/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainakaan ryypännyt kaikkia, joten hyvä hyvä.

Vierailija
31/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta työuraa, 16 vuotta opiskelua ja armeija. Toistakymmentä vuotta vielä edessä ja työelämä vain kovenee. Syy löytyikin jo edeltä, laiskat down shiftaajat ja ahneet yrittäjät. Tulen kyllä toimeen hyvin, mutta aikaa ei jää mihinkään. Hävetkää loiset!

Vierailija
32/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sulle, teräsrotta

Vierailija
33/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa oli kerran yli 3k!

...sain siis toimeentulotuet takautuvasti.

Vierailija
34/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tossa on, kuun alku kun on?

Vierailija
35/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sulle, teräsrotta

hauska : )

Tämä soi minulla äsken:

Itse asiassa on jo soinut useamman kerran putkeen

Vierailija
36/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä joiden työ on vältellä töitä. Olisin tuhat kertaa mielummin kaupassa töissä kuin himassa virumassa. Itse asiassa kaupassa on tosi kiva tehdä töitä, olin työharjoittelijana joskus aikoinaan.

Vierailija
37/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onki yli 5000e vaikka teen 20h/vko töitä ja kaikki kuun laskut maksettu. Eikä sossu/työkkäri ahdistele!

Oikeanlainen viikko palkka?

Vierailija
38/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielekäs ja mielenkiintoinen työ voi olla ihan hyvä vaihehto rottailulle, mutta rottailu pieksee nuo paskaduunit 6-0

Mä voisin jäädä vuorotteluvapaalle ja voisit tulla paikkaamaan, jos osaat erittäin hyvän suomen kielen lisäksi ruotsia, englantia, saksaa ja venäjää. Työni on mielenkiintoista ja mielekästä, vaikka kiire on useinkin. Palkkakin ok. Sen verran olen ylitöissä joutunut istumaan, että breikki tekisi todella hyvää. Mitä sanot?

Vierailija
39/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä joiden työ on vältellä töitä. Olisin tuhat kertaa mielummin kaupassa töissä kuin himassa virumassa. Itse asiassa kaupassa on tosi kiva tehdä töitä, olin työharjoittelijana joskus aikoinaan.

Kaupan kassalla olo olisi varmaan yksi vit tumaisimpia töitä mitä voin kuvitella. Pelkkä hyllyttäjän/varastohomma homma olisi ihan OK

ap

Vierailija
40/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin jäädä vuorotteluvapaalle ja voisit tulla paikkaamaan, jos osaat erittäin hyvän suomen kielen lisäksi ruotsia, englantia, saksaa ja venäjää. Työni on mielenkiintoista ja mielekästä, vaikka kiire on useinkin. Palkkakin ok. Sen verran olen ylitöissä joutunut istumaan, että breikki tekisi todella hyvää. Mitä sanot?

En osaa noista muita kuin englantia...Mutta sitä osaankin erinomaisesti

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi