Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen so ssurot ta ja tällä hetkellä tililläni on yli 1100e, mitä olette mieltä tästä?

Vierailija
07.08.2020 |

Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea.

Ensi kuussa tulee se 75e korotuskin tt-tukeen, ai että : )

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sossupummeja, jotka ovat siis terveitä/työkykyisiä, mutta loisivat vaan yhteiskunnan = veronmaksajien piikkiin. Halveksin suuresti!

Anna sitten mulle joku mielekäs työpaikka ookoopalkalla.

Mitään työharjoitteluita en ala.

Enkä myöskään mitään mäkkärihommia tai kaupan kassalla istuskelua 8e palkalla

Mielekäs ja mielenkiintoinen työ voi olla ihan hyvä vaihehto rottailulle, mutta rottailu pieksee nuo paskaduunit 6-0

Mä voisin jäädä vuorotteluvapaalle ja voisit tulla paikkaamaan, jos osaat erittäin hyvän suomen kielen lisäksi ruotsia, englantia, saksaa ja venäjää. Työni on mielenkiintoista ja mielekästä, vaikka kiire on useinkin. Palkkakin ok. Sen verran olen ylitöissä joutunut istumaan, että breikki tekisi todella hyvää. Mitä sanot?

En osaa noista muita kuin englantia...Mutta sitä osaankin erinomaisesti

ap

Ja ruotsia tietty välttävästi, mutta en viitsi edes mainita sitä

Vierailija
42/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä joiden työ on vältellä töitä. Olisin tuhat kertaa mielummin kaupassa töissä kuin himassa virumassa. Itse asiassa kaupassa on tosi kiva tehdä töitä, olin työharjoittelijana joskus aikoinaan.

Kaupan kassalla olo olisi varmaan yksi vit tumaisimpia töitä mitä voin kuvitella. Pelkkä hyllyttäjän/varastohomma homma olisi ihan OK

ap

Mahtaako sulla olla varaa vähätellä minkään työn arvoa? Minusta kaikki työ on arvokkaampaa kuin tukien varassa loisiminen. Tuolla asenteella ja motivaatiolla varmaan jatkat entiseen malliin niin kauan kuin tyhmä sossu/Kela sulle tukia maksaa. Et taida ymmärtää edes hävetä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen orja metallipajalla, tilillä on jotain vähän yli 1 euro, viimeisellä 50€:lla tankkasin auton, kiitos polttoaineiden hinnan korotusten ei saanut edes tankkia täyteen, keväästä hinta noussut 18senttiä.

Raja kiinni, venäjällä olisi saanut 2tankillista samalla rahalla.

Vierailija
44/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sossupummeja, jotka ovat siis terveitä/työkykyisiä, mutta loisivat vaan yhteiskunnan = veronmaksajien piikkiin. Halveksin suuresti!

Mielekäs ja mielenkiintoinen työ voi olla ihan hyvä vaihehto rottailulle, mutta rottailu pieksee nuo paskaduunit 6-0

Mä voisin jäädä vuorotteluvapaalle ja voisit tulla paikkaamaan, jos osaat erittäin hyvän suomen kielen lisäksi ruotsia, englantia, saksaa ja venäjää. Työni on mielenkiintoista ja mielekästä, vaikka kiire on useinkin. Palkkakin ok. Sen verran olen ylitöissä joutunut istumaan, että breikki tekisi todella hyvää. Mitä sanot?

ap

No mutta kas kun pelkkä englanti ja oma arvio osaamisesta eivät riitä. Pitää olla myös näyttöjä ja kokemusta. Eli ei kannata hirveesti rajata mikä työ kelpaa, mikä ei, jos osaamista/motivaatiota jne. ei ole.

Vierailija
45/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mutta kas kun pelkkä englanti ja oma arvio osaamisesta eivät riitä. Pitää olla myös näyttöjä ja kokemusta. Eli ei kannata hirveesti rajata mikä työ kelpaa, mikä ei, jos osaamista/motivaatiota jne. ei ole.

Selvä homma...En siis mitä ilmeisimmin ole tulossa tuuraamaan sinua

ap

Vierailija
46/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja tilläni on himpun yli 4000 nyt lainan tultua. Odotan josko ethereum-kryptovaluutta hieman laskisi niin tankaan koko summalla.

Vierailija
47/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä raukka osaa mitään ja kun olet näköjään tyhmä, et myöskään opi mitään. Eihän sulle VOI antaa mitään kunnon duunia. Mun puolesta voit jatkaa luuserina hautaan saakka. Ei häiritse millään lailla omaa työntekoani ja 8k kuukausipalkalla + 15k vuotuisilla pääomatuloilla elelyäni ;)

Vierailija
48/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet tilanteeseesi tyytyväinen.

Minua ei kiinnostanut stressata siitä jos joku saa tukia edes silloin kun olin veronmaksaja.

Nyt olen tarkoituksella työttömänä, ja aion olla jatkossakin jos vain mahdollista. Säästössä on n. 90 000e. Niin kauan kun en joudu sossun tuille, kukaan ei puutu asiaan.

Sain työelämästä tarpeekseni. Vihaan jatkuvaa kiirettä ja muutosmylläkkää, multitaskausta ja älypuhelimen kanssa sompaamista. Ja tuota työelämä nykyään on. Töitä joissa voi rauhassa keskittyä yhteen asiaan, ei enää ole.

Vierailija
49/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, miten sinä kykenet erottelemaan ne ihmiset,jotka ovat omasta tahdostaan silkkaa laiskuuttaan työttöminä heistä,jotka ovat joutuneet/ ajautuneet työttömyyteen vasten omaa tahtoaan?

Vierailija
50/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaille meni tunteisiin. On tämä rotan elämä vaan 5/5. Kunhan makaroni ei lopu niin me selviämme.

Vierailija
51/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaille meni tunteisiin. On tämä rotan elämä vaan 5/5. Kunhan makaroni ei lopu niin me selviämme.

Makaroni sekä jauhelihakastike on yksi ihan oikeasti lempiruokiani. Äitini joskus opetti minulle tosi hyvän kastikkeen reseptin...mmmmh

Pitääköhän sitä oikeasti kohta lähteä tuohon 50m päässä olevaan markettiin ostamaan hieman jauhelihaa ja tomaattimurskaa : )

ap

Vierailija
52/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaroni sekä jauhelihakastike on yksi ihan oikeasti lempiruokiani. Äitini joskus opetti minulle tosi hyvän kastikkeen reseptin...mmmmh

Pitääköhän sitä oikeasti kohta lähteä tuohon 50m päässä olevaan markettiin ostamaan hieman jauhelihaa ja tomaattimurskaa : )

ap

tai sitten voisin hakea pizzan...hmm

Vierailija
53/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole päivääkään työtä tehnyt. Surullinen tilanne, joka nuorempana oli oma päätös, mutta ei ole enää. Nyt kuitenkin tilillä 8000e, kiitos uhkapelaamisen. Ja kiitos uhkapelaamisen, ne menevät ihan kohta ulosottoon. Tai puolet tuosta sinne ja melkein loput toiseen lainaan, joka ei vielä ole ulosotossa. Harmittaa, mutta vielä viikko sitten oli alle euro tilillä ja pelko siitä, etten koskaan saa maksettua velkojani. Yksi pelko poissa, mutta niin monta jäljellä.

Vierailija
54/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen teräsrotta

ap

Ruostumaton?

Vierailija
55/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen teräsrotta

ap

Ruostumaton?

kyllä, sekoitettua titaania mukaan

Vierailija
57/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililläni on runsaan 80 000 euron pikkusumma - varsinaiset säästöt ovat osakkeissa.

Vierailija
58/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko otsikosta pari nollaa?

Tonni tilillä ei oo mitään.

Oon köyhä opiskelija ja mulla on tileillä noin viisi tonnia, ja se ei ole summa eikä mikään.

Vierailija
59/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon köyhä opiskelija ja mulla on tileillä noin viisi tonnia, ja se ei ole summa eikä mikään.

hahhah, ei teräsrotta voi pitää tilillä enempää jotta tuet eivät katkea.

Rahaa on sen lisäksi n 35te, sekä varallisuutta muussa muodossa 30-30te

Vierailija
60/67 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahhah, ei teräsrotta voi pitää tilillä enempää jotta tuet eivät katkea.

Rahaa on sen lisäksi n 35te, sekä varallisuutta muussa muodossa 30-30te

siis muussa muodossa 30-40te

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä