Tatuointi on merkki huonosta itsetunnosta
Kommentit (71)
Musta se vaan on NIIN wt. Ei voi mitään. Ikinä en ottaisi ja vaikea kuvitella, että läheisistäni kukaan mukaan ottaisi. Jotain käsittämättömän junttimaista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 18:20"]
Musta se vaan on NIIN wt. Ei voi mitään. Ikinä en ottaisi ja vaikea kuvitella, että läheisistäni kukaan mukaan ottaisi. Jotain käsittämättömän junttimaista.
[/quote]
useimmiten laulan popedaa kun minua tatuoidaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:45"]
Maailman helpoin juttu on suututtaa tatskajengi! Aina samat märinät, miten MINÄ olen neljän tieteen tohtori ja silti on tatskoja ja ne on kaikki merkityksellisiä MINULLE ja KUNINKAALLISILLA on ollut kanssa ja tatuoinnit on NYKYAIKAA. Aina ne samat enkelilapset ja nimet ja kiinalaisravintolan menyyt ja carpediemit ja köynnösperhoset lapaluussa.
[/quote]
Osuvasti sanottu !
Ei tama voi olla muuta kuin trolli :D :D Mulla on hyva itsetunto ja SILTI olen halunnut koristaa ihoani kauniilla kuvilla ja teksteilla. Minua ei patkaakaan kiinnosta vaikk joka av-mamma tai ihan kuka tahansa pitaisi sita "wt:na". Toi wt on sitapaitsi aika juntti ja kulunut ilmaisu. Voi ei, vauvapalstan ihmiset sanoi etta tatskat ovat rumia, nyt man itsetuno taas riekaleiksi joten taidanpa hakea vahan lisaa mustetta ihooni etta kaikki tietaisi etta ma olen kova muija. UUU.
Lol.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:38"]
Ei tama voi olla muuta kuin trolli :D :D Mulla on hyva itsetunto ja SILTI olen halunnut koristaa ihoani kauniilla kuvilla ja teksteilla. Minua ei patkaakaan kiinnosta vaikk joka av-mamma tai ihan kuka tahansa pitaisi sita "wt:na". Toi wt on sitapaitsi aika juntti ja kulunut ilmaisu. Voi ei, vauvapalstan ihmiset sanoi etta tatskat ovat rumia, nyt man itsetuno taas riekaleiksi joten taidanpa hakea vahan lisaa mustetta ihooni etta kaikki tietaisi etta ma olen kova muija. UUU.
Lol.
[/quote]
Lolloti vaan, mut roskasakin harrastuksia se tatuointi vaan on, olkoon itsetuntosi mitä tahansa.
Nrj:n supermegatatuoitu Renne sanoi just äskettäin jossain haastattelussa (ja on kuulema tosi kyllästynyt kysymyksiin tatskoistaan), että nykyään kovin jätkä on se, jolla ei ole yhtään tatuointia!!!
niiiin totta, ne ovat massaa.
Taas saman pellen yksinpuhelua 90% ketjusta.
eiks se nimenomaan ole merkki hyvästä itsetunnosta, kun ottaa tatuoinnin vaikka vauvapalstalla se leimataankin wt:ksi, ja kun on melkein "lutka" kun sellaisen omistaa... Rohkeaahan se on silloin ottaa, eikä kuunnella muiden mielipiteitä :D!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:42"]
eiks se nimenomaan ole merkki hyvästä itsetunnosta, kun ottaa tatuoinnin vaikka vauvapalstalla se leimataankin wt:ksi, ja kun on melkein "lutka" kun sellaisen omistaa... Rohkeaahan se on silloin ottaa, eikä kuunnella muiden mielipiteitä :D!
[/quote]
Pyh! Hyväitsetuntoinen ei tramp stamppejä tarvitse vaan pystyy ilmankin olemaan niin lutkamainen kuin tilanne vaatii. Jos esim. vaikka avokki Jani-Yamppaan on tehtävä vaikutus.
Ap:llä on aivan varmasti beigen väriset; hiukset, sisustus, takki, housut, paita, vauvanvaatteet ja musiikkimakukin massatuotantoa eli beigeä.... Beigenainen älä välitä toisten tatuoinneista. Ehkä sinulle se on helpompaa, äläkä mieti toisten itsetuntoasioita ollenkaan. Kyllä varmaan tekisi hyvää beigenaisen, lähteä katselemaan vähän maailmaa ja ihmisiä...siellä sitä väriä on, ehkä jopa tatuointeja ihmisillä, joilla on itsetuntoa enemmän, kuin vauvapalstan "beigemammalla" :-o
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 17:02"]
no mikäs minä sitten olen kun tatska ei ole näkyvällä paikalla? on vissiin niin huono itsetunto ettei sitä voi edes paljastaa! voi aapee kun tietäisit kuinka paljon minun kaltaisia on!
[/quote]
Olet niitä, jotka alkaa pikkujuovuksissa kihertää, että mullapas onkin semmonen siellä, ihhihihiii... Ja mikä vielä nolompaa, ehkä paljastellakin.
[/quote]
missä pikkujuovuksissa? minä vedän kunnon naamat ja näytän sen jälkeen sinulle tatuoitua peräreikää!