Tatuointi on merkki huonosta itsetunnosta
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:42"]
Kyllähän tatuoidut naiset yleensä ovat sitä alempaa WT-luokkaa.
[/quote]
Juu, kun taas tatuoidut miehet ovat kovia kundeja.
[/quote]
No ei, kyllä ne on ennen muuta sitä samaa laatutavaraa...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:39"]
En voi mitään, että minua suorastaan puistattaa ja yököttää
[/quote]
Sinä olet ainoa ihminen, joka sille jotakin voi.
Älkää ihmiset välittäkö, aloittajan kaltaiset ovat näitä kukkahattuisia käytäväsiivoojia jotka ovat katkeroituneet elämäänsä tavallisina tylsimyksinä, ja joilla ei huonon koulutuksensa vuoksi (selittää ahdasmielisyyden) ole varaa elää nykyaikaa.
Tämä selittää myös tatuointivastaisuuden; kun omaa ei ole varaa hankkia, solvataan niitä, joilla on. Köyhä mielikuvitus, ja köyhä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:39"]
Joskus ennen tatuoinnit olivat merimiesten ja vankilakundien tunusmerkki. Kiertävässä sirkuksessa saattoi esiintyä parrakas tai tatuoitu nainen.
Nykyään tatuoinnit tuntuvat olevan mm. julkkiskokkien tunnusmerkki. En voi mitään, että minua suorastaan puistattaa ja yököttää, kun näen kokkien paljaat paksut käsivarret. Kuviointi muistuttaa jotakin kuristajakäärmettä.
Entäs miltä tatuoinnit näyttävät sitten, kun lihakset kuihtuvat, rasvakerros katoaa ja kirjava iho roikkuu velttona. Kyllä silloin on itsetunto huipussaan!
[/quote]
Tiiätkös mitä? Et sitä sinäkään silloin ole enää hirviän nätti kun lihakset kuihtuu, rasvakerros katoaa ja iho roikkuu velttona. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:53"]
Tatuoitu nainen ei sytytä, yök!
[/quote]
Tarvitseeko kaikkien naisten sytyttää sinua?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 08:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 20:24"]
Lolloti vaan, mut roskasakin harrastuksia se tatuointi vaan on, olkoon itsetuntosi mitä tahansa.
[/quote]
Mielestäni tarve määritellä ihminen roskasakiksi, kertoo termiä käyttävästä ihmisestä kaiken oleellisen.
Saat tietenkin uskotella itsellesi että olet parempi ihminen kuin ne, joilla on tatuointeja. Suomi on vapaa maa ja mielipiteenvapaus on peruslaissa. Kehoitan kuitenkin miettimään syitä, miksi koet tarpeelliseksi alentaa muiden ihmisten ihmisarvoa.
Tähän kuitenkin sopinee taas yksi av:n lempijankkauksiani:
Jos oma elämä on kunnossa, muita ihmisiä ei tarvitse arvostella.
[/quote]
Sinä sen sanoit, mielipiteenvapaus on perustuslaissa ja mielestäni, siis mielipiteeni on että tatuoidut ovat roskasakkia ja hiukan vajaita, sekä helposti provosoituvia. Ehkäpä siksi kun monikin tietää sisimmässään että tyhmä olin kun nahkaani hakkautin jotain töherryksiä ja minua pidetään nyt vähän bimbona. Että lolloti vaan.. :D
[/quote]
Ensimmäisenä totean että en ole se kenelle ensimmäisenä vastasit, joten tuo lapsellinen lollottelu on typerää. Ja vaikka olisinkin, olisi tuo lollottelu siltikin typerää.
Kommentoin vain että sinun tarpeesi määritellä ihmisiä roskasakiksi kertoo sinusta ihmisenä aika paljon.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta mielestäni tatuoinnit eivät tee ihmisestä roskasakkia, eikä "hieman vajaita".
Se, että määritellään toista ihmistä hänen ulkoisten piirteiden, hänen tyylinsä tai muun vastaavan kautta roskaksi, kertoo määrittelijästä sen ettei hänen oma elämänsä ole kunnossa, eikä häneltä löydy sydämen sivistystä. Suosittelen edelleen pohtimaan tuota tarvettasi määritellä toisia ihmisiä roskaksi.
Ne, jotka viime vuosina ovat rientäneet ottamaan tatuointeja, ottavat kyllä niitä ihan esimerkin voimasta: Kun kerran beckhameilla on ja miljunääriäideillä on ja tonibjörckillä on ja martinalla on niin kylmullekans et oon pähee. Samanlaista muotihönötystä kuin mikä hyvänsä muuki muotihönötys. Tolppakengillä saa vaivaisenluut ja tatskanpoisto on työlästä myös. Ihmetyttää vaan kun niin monen suomalaisen mielestä se tatuointi on vaan otettava. Onko täällä muita kovempi tarve näyttää että on jotenkin rage against the machine-tyyppi? Onko se kapinaa sossudemareita vastaan?
Ensinnäkin, muiden ihmisten arvostelu ulkonäön perusteella kertoo omasta huonosta itsetunnosta. Se on erittäin lapsellista ja epäkypsää. Toiseksi, kuka muka nykyjään ottaa tatuointeja huomion herättämiseksi? Tuskinpa juuri kukaan enää kiinnittää huomiota tatuointeihin, olivat ne pieniä tai isoja. Ymmärrän täysin, että tatuoinnit eivät ole kaikkien juttu, mutta kuinka usein näätte tatuoidun arvostelemassa tatuoimattomia? Niinpä niin.
Voi taivas miten hilpeitä ihmisiä!
Minulla on neljä tatuointia. Yksikään niistä ei ole näkyvällä paikalla, enkä yhtäkään niistä milloinkaan esittele - saunassa ja uimarannalla saattaa toki joku ne havaita, mutta harvemmin sitä itse tulee muita löylyjen lomassa kovinkaan tarkkaan kytättyä.
Tatuointien ottaminen ei ole vaikuttanut älykkyysosamäärääni, eli tehnyt minusta bimboa, niinkuin tämä yksi kypsästi lollotteleva keskustelija vihjaili. Kukaan lähipiiristäni ei ole niin tavattoman epäkohtelias tai typerä, että kuvittelisi ihollani olevien kuvien vaikuttavan luonteeseeni mitenkään. Kaikki heistä eivät tatuoinneista pidä - se ei kuitenkaan ole koskaan vaikuttanut siihen, millaista kohtelua olen saanut. Minäkään en pidä kaikkien ystävieni vaatetyylistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä itse ystävieni kanssa.
Minun mielestäni tatuoinnin ottaminen ei ole surullista. Surullista sen sijaan on, että toisten valinnat ja päätökset ovat muille ihmisille näin kova pala. Suosittelen ostamaan vaikkapa ponin - sen hoitamisesta saa mukavasti sisältöä elämään, eikä tarvitse tylsistyttää itseään ja kanssaihmisiään kritisoimalla toisten elämiä. :)
Ja sitten vielä tämä että tatuoinnit olisivat "köyhän" harrastus. Onko teillä mitään tietoa tatuointien hinnoista? Pienen pieni tatuointi maksaa nykyjään yleisesti 70 eurosta ylöspäin. Isommat satoja euroja. Ei taida kovin monella köyhällä olla tällaiseen varaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:38"]
Ei tama voi olla muuta kuin trolli :D :D Mulla on hyva itsetunto ja SILTI olen halunnut koristaa ihoani kauniilla kuvilla ja teksteilla. Minua ei patkaakaan kiinnosta vaikk joka av-mamma tai ihan kuka tahansa pitaisi sita "wt:na". Toi wt on sitapaitsi aika juntti ja kulunut ilmaisu. Voi ei, vauvapalstan ihmiset sanoi etta tatskat ovat rumia, nyt man itsetuno taas riekaleiksi joten taidanpa hakea vahan lisaa mustetta ihooni etta kaikki tietaisi etta ma olen kova muija. UUU.
Lol.
[/quote]
Lolloti vaan, mut roskasakin harrastuksia se tatuointi vaan on, olkoon itsetuntosi mitä tahansa.
[/quote]
No, sulla saa tietenkin olla omat mielipiteesi. Mun mielesta tatuoidut ihmiset eivat ole "roskasakkia". :)
Joskus, mutta vain hyvin harvoin, tatuointi on ihan nätti. Mutta sen pitää olla jotain muuta kuin ne vakiot ruusut jne.
Mikään ei ole niin kamala kuin kulahtanut ja värinsä jo menettänyt ruusutatuointi keski-ikäisellä kurpalla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:18"]
Voi taivas miten hilpeitä ihmisiä!
Minulla on neljä tatuointia. Yksikään niistä ei ole näkyvällä paikalla, enkä yhtäkään niistä milloinkaan esittele - saunassa ja uimarannalla saattaa toki joku ne havaita, mutta harvemmin sitä itse tulee muita löylyjen lomassa kovinkaan tarkkaan kytättyä.
Tatuointien ottaminen ei ole vaikuttanut älykkyysosamäärääni, eli tehnyt minusta bimboa, niinkuin tämä yksi kypsästi lollotteleva keskustelija vihjaili. Kukaan lähipiiristäni ei ole niin tavattoman epäkohtelias tai typerä, että kuvittelisi ihollani olevien kuvien vaikuttavan luonteeseeni mitenkään. Kaikki heistä eivät tatuoinneista pidä - se ei kuitenkaan ole koskaan vaikuttanut siihen, millaista kohtelua olen saanut. Minäkään en pidä kaikkien ystävieni vaatetyylistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä itse ystävieni kanssa.
Minun mielestäni tatuoinnin ottaminen ei ole surullista. Surullista sen sijaan on, että toisten valinnat ja päätökset ovat muille ihmisille näin kova pala. Suosittelen ostamaan vaikkapa ponin - sen hoitamisesta saa mukavasti sisältöä elämään, eikä tarvitse tylsistyttää itseään ja kanssaihmisiään kritisoimalla toisten elämiä. :)
[/quote]
Ei tietenkään ole vaikuttanut ÄO:si vaan tatuoinnin ottaminen kertoo mikä se on. Bimbo.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 08:13"]
[/quote]
Mielestäni tarve määritellä ihminen roskasakiksi, kertoo termiä käyttävästä ihmisestä kaiken oleellisen.
Saat tietenkin uskotella itsellesi että olet parempi ihminen kuin ne, joilla on tatuointeja. Suomi on vapaa maa ja mielipiteenvapaus on peruslaissa. Kehoitan kuitenkin miettimään syitä, miksi koet tarpeelliseksi alentaa muiden ihmisten ihmisarvoa.
Tähän kuitenkin sopinee taas yksi av:n lempijankkauksiani:
Jos oma elämä on kunnossa, muita ihmisiä ei tarvitse arvostella.
[/quote]
Sinä sen sanoit, mielipiteenvapaus on perustuslaissa ja mielestäni, siis mielipiteeni on että tatuoidut ovat roskasakkia ja hiukan vajaita, sekä helposti provosoituvia. Ehkäpä siksi kun monikin tietää sisimmässään että tyhmä olin kun nahkaani hakkautin jotain töherryksiä ja minua pidetään nyt vähän bimbona. Että lolloti vaan.. :D
[/quote]
Ensimmäisenä totean että en ole se kenelle ensimmäisenä vastasit, joten tuo lapsellinen lollottelu on typerää. Ja vaikka olisinkin, olisi tuo lollottelu siltikin typerää.
Kommentoin vain että sinun tarpeesi määritellä ihmisiä roskasakiksi kertoo sinusta ihmisenä aika paljon.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta mielestäni tatuoinnit eivät tee ihmisestä roskasakkia, eikä "hieman vajaita".
Se, että määritellään toista ihmistä hänen ulkoisten piirteiden, hänen tyylinsä tai muun vastaavan kautta roskaksi, kertoo määrittelijästä sen ettei hänen oma elämänsä ole kunnossa, eikä häneltä löydy sydämen sivistystä. Suosittelen edelleen pohtimaan tuota tarvettasi määritellä toisia ihmisiä roskaksi.
[/quote]
Sivistys on kyllä aika kaukana myös tatuoinneista, .. lolloti
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:26"]
Totta. Sitä ja vaikutuksen tekemisen ja huomion herättämisen yritystä.
[/quote]
Juu, sellaista epätoivoista erikoisuuden tavoittelua. Siis katsokaa siis mä hei mä oon kova, kun mulla on tällanen tatska. Oikeesti siellä on sisällä sellanen avuton pikkutyttö, joka ei oikein tiedä, että mikä olisi.
[/quote]
Epätoivoista erikoisuuden tavoittelua kun tatuointeja on nykyään jokatoisella ja yleistyy koko ajan? Juupajuu. Ei nyt mene ihan näin. :D
Eikä kyllä oo merkki huonosta itsetunnostakaan. Se on koristus ja joillakin niiden taakse kätkeytyy vielä merkitys ja tarinakin. Tatuoinnit voi laskea yhdeksi taiteen muodoksikin.
Olisi vaikea kuvitella, että prinsessa Victorian tai Madelinen käsivarsissa olisi tatuointi. Tai Cambridgen herttuattarella. Ei niitä hienostuneilla ihmisillä näe, enemmän ovat näiden elämänmakuisten reteiden muijien juttuja. Niin kuin se bissen kittaaminen ja röökin polttaminenkin. Näin se vain on.
Kaikn lisäksi ovat rumia.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:38"]
Ei tama voi olla muuta kuin trolli :D :D Mulla on hyva itsetunto ja SILTI olen halunnut koristaa ihoani kauniilla kuvilla ja teksteilla. Minua ei patkaakaan kiinnosta vaikk joka av-mamma tai ihan kuka tahansa pitaisi sita "wt:na". Toi wt on sitapaitsi aika juntti ja kulunut ilmaisu. Voi ei, vauvapalstan ihmiset sanoi etta tatskat ovat rumia, nyt man itsetuno taas riekaleiksi joten taidanpa hakea vahan lisaa mustetta ihooni etta kaikki tietaisi etta ma olen kova muija. UUU.
Lol.
[/quote]
[/quote]
Silti keskiluokka ei ole kuin koulutettuja duunareita jotka ovat taloudellisesti täysin riippuvaisia kyvystään tehdä työtä. Keskiluokkisesta wannbe porvaristi ei koskaan tule mitään oli tatuointeja tai ei.
Joskus ennen tatuoinnit olivat merimiesten ja vankilakundien tunusmerkki. Kiertävässä sirkuksessa saattoi esiintyä parrakas tai tatuoitu nainen.
Nykyään tatuoinnit tuntuvat olevan mm. julkkiskokkien tunnusmerkki. En voi mitään, että minua suorastaan puistattaa ja yököttää, kun näen kokkien paljaat paksut käsivarret. Kuviointi muistuttaa jotakin kuristajakäärmettä.
Entäs miltä tatuoinnit näyttävät sitten, kun lihakset kuihtuvat, rasvakerros katoaa ja kirjava iho roikkuu velttona. Kyllä silloin on itsetunto huipussaan!