Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette puhuneet tyttärillenne ekan kerran kuukautisista?

Vierailija
12.08.2013 |

Minkä ikäinen tyttönne oli, kun otit kuukautiset puheeksi ensimmäistä kertaa hänen kanssaan? Miten kerroitte asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaisessa vaiheessa. Lapsilla tapana tunkea samaan aikaan vessan yht'äkkiä ja mulla on joskus ollut side housuissa ja ovat kysyneet miksi käytän vaippaa ja olen kertonut silloin kuukautisista. Eiväthän nuo vielä silloin jääneet päähän, mutta luonnollisesti olen jutellut kuukautisista aina. Itselleni ei niistä juteltu eikä edes kunnon rintsikoita ostettu. Jotenkin mun vanhemmat ovat olleet tosi estoisia noissa asioissa ja mä olen yrittänyt karsia itsestäni sitä piirrettä.

Vierailija
2/3 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin myös kokemuksia tästä. Eli ihan tarkalleen minkä ikäisiä tyttönne olivat, kun kerroitte? Kestikö tästä kauan siihen, että tytön kuukautiset alkoivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin ekalla vastaajalla, niistä on tavalla tai toisella puhuttu aina. Samalla on veljetkin niistä olleet tietoisia.

Ns "valistusmielessä niistä taidettiin sitten tarkemmin puhua ehkä silloin, kun tyttö oli nelosella, en ole ihan varma.

Kutosella hänellä sitten alkoi menkat, vappuaattona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi