Tatuointi on merkki huonosta itsetunnosta
Kommentit (71)
Totta. Sitä ja vaikutuksen tekemisen ja huomion herättämisen yritystä.
Ja millä logiikalla?
Sitten varmaan myös korut, meikit, ripsien ja hiustenpidennykset, geelikynnet ym on kans merkki samasta asiasta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:26"]
[/quote]
WTF?
Se on sun mielipiteesi.
Ikävä kyllä kaikki ei tuohon näkemykseen yhdy. Minusta ihminen joka tuomitsee ja arvostelee muita on itse TODELLA huonolla itsetunnolla varustettu.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:26"]
[/quote]
Juu, sellaista epätoivoista erikoisuuden tavoittelua. Siis katsokaa siis mä hei mä oon kova, kun mulla on tällanen tatska. Oikeesti siellä on sisällä sellanen avuton pikkutyttö, joka ei oikein tiedä, että mikä olisi.
Aha. Sitten myös meikkaaminen, hiusten värjäys ja leikkaaminen, kauniit vaatteet ja kengät, korut ja muut asusteet sekä kaikki ripsien/hiusten/kynsien pidentäminen on merkki huonosta itsetunnosta.
Hahaha :D:D:D:D joo sitähän ne tatoinnit on..tai sitten ei.
Tervetuloa nykyaikaan!
Olen SAMAA MIELTÄ Ap:n kanssa! Se on kuin huutomerkki nahkassa. Katsokaa nyt minua minulla on asiaa. Olen kokenut vääryyttä ja haluan, että kuuntelette minua!
Aloittajan kyky tehdä johtopäätöksiä on hyvin heikko.
Kyllähän tatuoidut naiset yleensä ovat sitä alempaa WT-luokkaa.
Maailman helpoin juttu on suututtaa tatskajengi! Aina samat märinät, miten MINÄ olen neljän tieteen tohtori ja silti on tatskoja ja ne on kaikki merkityksellisiä MINULLE ja KUNINKAALLISILLA on ollut kanssa ja tatuoinnit on NYKYAIKAA. Aina ne samat enkelilapset ja nimet ja kiinalaisravintolan menyyt ja carpediemit ja köynnösperhoset lapaluussa.
ni ja tatska on sikans niiiiiin las season
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:21"]
Kyllä se näin on.
[/quote]
Tämä oli paras perustelu ikinä. Se on näin koska minä sanon sen olevan näin. Kiitos aikuismaisesta argumentoinnista!
Mun mielestä tatuointi on vähän sama juttu kuin ne sisustustekstit.
Mauttomia ja korneja
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:27"]
Ja millä logiikalla?
Sitten varmaan myös korut, meikit, ripsien ja hiustenpidennykset, geelikynnet ym on kans merkki samasta asiasta.
[/quote]
Paitsi että nuo saa pois, tatskaa ei, jos et ole huomannut.
no mikäs minä sitten olen kun tatska ei ole näkyvällä paikalla? on vissiin niin huono itsetunto ettei sitä voi edes paljastaa! voi aapee kun tietäisit kuinka paljon minun kaltaisia on!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:27"]
Ja millä logiikalla?
[/quote]
Paitsi että nuo saa pois, tatskaa ei, jos et ole huomannut.
[/quote]
saahan.
no mikäs minä sitten olen kun tatska ei ole näkyvällä paikalla? on vissiin niin huono itsetunto ettei sitä voi edes paljastaa! voi aapee kun tietäisit kuinka paljon minun kaltaisia on!
[/quote]
Olet niitä, jotka alkaa pikkujuovuksissa kihertää, että mullapas onkin semmonen siellä, ihhihihiii... Ja mikä vielä nolompaa, ehkä paljastellakin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 17:44"]
[/quote]
Olet niitä, jotka alkaa pikkujuovuksissa kihertää, että mullapas onkin semmonen siellä, ihhihihiii... Ja mikä vielä nolompaa, ehkä paljastellakin.
[/quote]
Kuulostaa minulta! Mulla on lävistys siellä, koska mulla on huono itsetunto. Sitten kännissä illanistujaisissa kerron ja näyttelen lävistystäni. Ihhihhii.
Se ihohan roikkuu silloin joka tapauksessa... haittaako siinä vaiheessa enää se nuupahtanut ruusu yhtään mitään?