Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen äiti haluaa lomansa silloin kuin lapset koulussa?

Vierailija
28.07.2013 |

Käyttäen siis perusteena sitä, että sitten saa päivät lomaa lapsistaan. Puistattaa aivan eräs tällainen äiti :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:46"]

Miten jaksatte välittää noin paljon siitä mitä muut tekee? Voiko säälittävämpää olla kuin murehtia keskustelupalstalla sitä milloin joku äiti pitää lomansa.

[/quote]

Silloin, kun naapuri yrittää tyrkyttää lapsiaan hoidettavaksi vähän joka viikko, kun haluaa itse pitää lomanta syyskuussa, niin alkaahan ne syyt vään kiinnostamaan. Ei muakaan kiinnosta sellaiset asiat, jotka ei mua liikuta. Mutta kun liikuttaa, niin myös kiinnostaa.

Vierailija
22/25 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikääpä myös että minkälainen ISÄ haluaa pitää lomansa silloin ku lapseton koulussa??? KUVOTTAVAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 13:14"]

Mutta miettikääpä myös että minkälainen ISÄ haluaa pitää lomansa silloin ku lapseton koulussa??? KUVOTTAVAA!

[/quote]

Isiinkin on tuolla yllä kyllä viitattu. Älä yritä olla nokkela, kun et ole.

Vierailija
24/25 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat vuorotellaan useammassa työpaikassa, mulla myös nyt näitä ei-kesä-heinäkuun viikkoja koska useamman vuoden sain (kiitos te koululaisten äidit!!) heinäkuun viikkoja kun päiväkoti oli kiinni ja vara päiväkoti olisi ollut todellinen vieras säilömö kilometrien päässä. Koululaiset pärjää jo kotona yksinkin. Pakko joustaa jossakin vaihetta elämää.

Vierailija
25/25 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lomaa ja lapsi isänsä kanssa. Lähden kohta matkoille pariksi viikkoa. Olen yh. Olen lapsen kanssa pitänyt lomaa kesäkuussa. Ihanaa.