Voiko kaunis nainen haluta olla aina yksin ilman sosiaalista elämää
Voiko kaunis nainen haluta viettää käytännössä kaiken vapaa-aikansa yksin, ilman että hänellä on juuri mitään sosiaalisia kontakteja eikä lainkaan parisuhdejuttuja tai edes seksiäkään.
Kauniskin nainen voi haluta käyttää aikansa esimerkiksi elokuvien katsomiseen ja hyvän kirjallisuuden lukemiseen. Kirjallisuus voi olla vaikka fiktiota, tietoa ja filosofiaa.
Vähän erakko, siis.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis erakkoluonne, koska satun olemaan samaan aikaan myös erittäin älykäs. Muutama kaveri, mutta viihdyn suurimman osan ajasta yksin. Tyhmyys kuluttaa. Siksi ei tällä palstallakaan tule vietettyä paljoa aikaa (no offense).
Oletko sama vai eri kuin tuo ketjun äskeisessä vastausviestissä itsensä kauniiksi loneriksi esittänyt roolipeliäkin netissä pelaileva nainen?
Olit kuka olit, älykkyytesi näkyy sitten varmaan kiinnostuksena tieteellisiin ja henkisiin asioihin? Kirjoista ja netistä niistä tietoa saa, ei siinä sosiaalisia kontakteja tarvita. Hyvä tätä Vauva-palstaakin on silti väliilä lukea, täällä näkyy elämän koko kirjo, joten sosiaalinen osallistuminen tapahtuu tavallaan tätä kautta, ulkopuolisena sivustaseuraajana.
En ole sama henkilö. Kommentoin harvoin täällä.
Minä en ollenkaan jaksa ihmisten valtapelejä, nokkimisjärjestyksiä ym.
Poistin kaikenlaiset yhteydenottokeinot, sosiaalisesta mediasta lähtien, koska aina oli joku tuttavamies kyselemässä parisuhdestatusta tai vihjailemassa. Vaikka tiesivät minun olevan varattu. Jopa 20 vuoden takaa tuli yhteydenottoja. Ehkä miehet ovat tällaisia kaikille.
Livenä sosiaalisissa tilanteissa naiset hakivat miesten huomiota ja nokkivat toisiaan. Myös minua koska sain huomiota pyytämättä tai haluamatta. Minun olisi pitänyt olla samanlainen kuin muut naiset jotta en olisi joutunut kiusatuksi ja flirtata miesten kanssa jotta olisin hyväksytty.
Viihdyn ihmisten kanssa jotka eivät kiusaa, juorua ja jotka kohtelevat muita tasavertaisesti. Sellaisia ei paljon ole, joten olen yksin tai perheeni kanssa.
Eihän ulkonäkö liity luonteeseen. Olen ikäni kuullut olevani kaunis, mutta viihdyn tosi hyvin yksin. Aseksuaalina vastakkainen sukupuoli on lähinnä rasittanut, mutta onneksi ikä on auttanut.
Omakohtaisesta kokemuksesta sanon ettei kauneudesta ole kuin haittaa ja harmia. Tai ainakin harmia on monikertaisesti hyötyyn nähden. Naiset pitää herkästi kus*päänä koska miehet näkee vaan näteimmän ja nämä miehet taas olettaa, että kauniin ainoa arvo on ulkonäössä eikä kaunis ole mitään muuta.
Parempi yksin <3
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti jos riittävän tasokasta ja mielenkiintoista seuraa ei juuri ole saatavilla.
Mitä väliä onko vai ei, jos ei seuraa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin minä elän. Lisäksi pelaan yhtä roolipeliä verkossa koneella ja nautin ollessani ihan vaan joku tyyppi, en se "kaunis tyttö".
Kysyin tämän saman aloitukseni kysymyksen vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.
Siihen vastasi silloin eräs itseään kauniiksi - ulkonäöltään kuulemma kovasti kehuttu - kutsunut nainen, jolla - kertomansa mukaan - miehet ovat olleet suoranainen riesa kiinnostuksensa kanssa, mutta hänellä ei ole mitään sosiaalista elämää ja seksille hän sanoo: ei kiitos. Hän melkeinpä ylpeili sillä, että hän ei halua seksiä.
Suurin osa naisista, varsinkaannuorista , ei saa seksistä miehen kanssa yhtään mitään. Siksi sitä ei tarvitse eikä halua. https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/6096825/Saa_tavallisesti_orgasmin_yhdy…
Miksi hänen pitäisi olla muiden kanssa vain siksi, että hän on kaunis?
Girl gamer kirjoitti:
Hei. Minä olen 24-vuotias nainen Stadista. Olen kaunis, mutta viihdyn yksin. Tykkään pelata videopelejä, joten olen paljon sisällä. :-)
En halua seurustella, koska miehet ovat sikoja. :-)
Itse olet sika.
Tuollainen nainen olisi kyllä mahtava tuttavuus, harmillisen harvassa tuntuvat vain olevan :(
Toki voi. Olen itse ollut aina erakkoluonne ja aseksuaali, enkä siis ole halunnut ihmisten seuraa. Ja olin nuorena kaunis. Torjuin miehiä olemalla viileän etäinen ja tarvittaessa, jos joku sinnikäs väkisin tunki seuraan, sanomalla suoraan että ei kiitos kun tykkään olla yksin.
No mä oon kuulemma ihana, hyväsydäminen, kaunis ihminen. Aina ollut ulkopuolilnen ja syrjäytynyt
Girl gamer kirjoitti:
Hei. Minä olen 24-vuotias nainen Stadista. Olen kaunis, mutta viihdyn yksin. Tykkään pelata videopelejä, joten olen paljon sisällä. :-)
En halua seurustella, koska miehet ovat sikoja. :-)
Miehet ovat sikoja? Aika käsittämätön feministinen yleistys.
Tuolla asenteella olisit yksin, vaikka viihtyisit ulkonakin.
Ilmeisesti sitten olen kaunis, itse pidän siedettävänä. Nuorempana se oli vaivaannuttavaa, ainaisten lääppijöiden vuoksi.
Viihdyn paremmin yksin kuin seurassa. Tylsää hetkeä kotona ei tule, nyt varsinkaan kun löysin tän palstan.
Toki tämmöinen samanlainen introvertti olis kiva löytää ja toki ymmärrän sen olevan hankalaa. En rasita itseäni suremmalla asiaa.
Kauneudesta näyttäisi olevan sosiaalista hyötyä vain jos sopii tiettyyn muottiin. Jos on introvertti tai muuten vähänkään erilainen ei silloin oteta porukoihin. Miehen löytäminen on enintään helpompaa kuin rumana.
En tiedä kauneudesta, mutta en kaipaa enää sellaista missä en viihdy.
Olin ainoa lapsi ja koin kaiken pelailun ja sensellaisen hyvin turhana.
En saa kiksejä jostain seksipyörityksestä.
Haluan rauhaa, harmoniaa ja ystävällisyyttä.
Addiktit, uskonnot ja miestyrkyt kierrän kaukaa.
Mummoutuminen on mukavaa.
🐙
Ihmiset kuvittelevat ulkonäön olevan jokin Paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneudesta näyttäisi olevan sosiaalista hyötyä vain jos sopii tiettyyn muottiin. Jos on introvertti tai muuten vähänkään erilainen ei silloin oteta porukoihin. Miehen löytäminen on enintään helpompaa kuin rumana.
Totta. Monesti sekä naiset että miehet eivät kestä kaunista naista, joka ei sovi heidän mielikuviinsa sellaisesta. Kaunis ja asiakeskeinen- sekä kaunis ja introvertti -yhdistelmät tuntuvat erityisesti provosoivan ihmisiä ja herättävän heissä aggressioita. Kauniin naisen odotetaan usein olevan myös heteroseksuaali sekä äitityyppi eikä esim. vapaaehtoisesti lapseton aseksuaali. Kauniin naisen pitäisi siis olla olemassa vain muita varten, jotta hän olisi hyväksytty.
Oletko sama vai eri kuin tuo ketjun äskeisessä vastausviestissä itsensä kauniiksi loneriksi esittänyt roolipeliäkin netissä pelaileva nainen?
Olit kuka olit, älykkyytesi näkyy sitten varmaan kiinnostuksena tieteellisiin ja henkisiin asioihin? Kirjoista ja netistä niistä tietoa saa, ei siinä sosiaalisia kontakteja tarvita. Hyvä tätä Vauva-palstaakin on silti väliilä lukea, täällä näkyy elämän koko kirjo, joten sosiaalinen osallistuminen tapahtuu tavallaan tätä kautta, ulkopuolisena sivustaseuraajana.