Haukkukaa tarjoiluani =D
Olen niin täynnä kaikkia sokerimassakakkuja, joten tein kermakakun lapseni synttäreille.
Sokerikakkutaikinaan lisäsin kaakaota.
Täytteeseen tuli Pakkasmarjan mansikkasose (koska tuoreeat aiheuttaa allergiaoireet mutta tuo ei ja maistuu ihan aidolle), pilkottua banaania ja vaniljakreemiä, eli itsetehtyä vaniljakiisseliä jota sekoitin vielä kermavaahtoon. Päälle tulee kermaa ja vadelmia ja raastettua valkosuklaata.
Tämän lisäksi teen Pavlovan, koska vaniljasta jäi 4 valkuaista. Pavlovaan tulee vaniljakreemiä, vadelmia ja valkosuklaata.
Näitten lisäksi olen leiponut porkkanakakun, ja huomenna teen vielä marjapiirakan.
Suolaista tarjottavaa on pastasalaatti ja pizzakierteet, tonnikala ja kinkku (ei samassa).
Vieraita tulossa ensin kahdelta mieheni vanhemmat+sisko+veli vaimoineen, sitten viideltä minun isä+vaimo, äiti+mies, veli1 vaimonsa ja 2 lapsensa kanssa, veli2 1 lapsensa kanssa, ja veli 3 yksin.
Meitä on minä, mies ja synttärisankari 2v.
Lapsille olen ostanut jätskiä jos kakut ei maistu...
Kommentit (27)
Luin että Paskanmarjat mansikkasosetta. haha
Minä söisin hyvällä halulla! Mutta en kyllä itse laittaisi banaania kakkuun (vaikka itse siitä tykkäänkin), tiedän niin monia joille se on täysi ällötys.
Mutta minun henkilökohtaiseen makuun hyvä tarjoilu, maistuisi koko meidän perheelle varsin suurella ilolla!
Minä söisin hyvällä halulla! Mutta en kyllä itse laittaisi banaania kakkuun (vaikka itse siitä tykkäänkin), tiedän niin monia joille se on täysi ällötys.
Mutta minun henkilökohtaiseen makuun hyvä tarjoilu, maistuisi koko meidän perheelle varsin suurella ilolla!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 22:13"]
Ap taitaa olla juoppo-yh-wt. Hyi, en koskis pitkällä tikullakaan.
[/quote] Höh, minä en ole osaa tarjoilua =/ Juoppo en ole, lokakuun 2010 jälkeen olen juonut vain 5 kertaa.. En ole myöskään yh, mutta wt taidan olla, juuri se kliseinen tatuoitu lähäri =D mutta minulla on pitkät hiukset ja oma väri eikä punainen kananpersetukka... eikä rakennekynsiä.
Ap taitaa olla juoppo-yh-wt. Hyi, en koskis pitkällä tikullakaan.