Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hommas mulle siivouskeikkoja, ja nyt ahdistaa pahasti

Vierailija
27.07.2013 |

Eli toka viikko alkamassa maanantaina.  Tunnen olevani kuin häkissä. Viimeviikko oli kamala. Hirveesti siivottavaa, ja mummelit käskytti. Olen n.4 tuntia päivässä näissä paikoissa, mut korvaus n.140e/pv. ei tunnu sen arvoiselta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 18:30"]

Auttaisiko jos saisit tuohon paniikkihäiriöön alkutaipaleelle jotain lääkettä kunnes olet sinut tuon työn kanssa?

[/quote]

Mulla on beettasalpajaa pahimpaan tykytykseen. Mut ei nyt auta  kovin lääkkeissäkään olla.

Vierailija
22/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana taitaa olla ujous ja paniikkihäiriö, muttei missään nimessä palkka. Tuo on ruhtinaallinen palkka osapäiväsiivoustyöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ahdistus helpota, kun asiakkaat ja tehtävät tulee tutummiksi.

Vierailija
24/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis ap, näin nimettömänä netissä voit hyvin kertoa, miten ihmeessä miehesi on saanut sinulle hommattua noin hyväpalkkaisen siivoustyön? Ja oletko ollut poissa työelämästä niin kauan, ettet ole oikein ajan tasalla palkkojen suhteen? Kun valitat tuosta palkastasi, ettei se muka tunnu riittävältä. Oikeasti tuo valitus ärsytti minua, koska raadan paljon pienemmällä palkalla ja teen yli kaksi kertaa niin paljon työtunteja kuin sinä.

Vierailija
25/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tän uskoa, että saa noin paljon palkkaa siivoustyöstä. Siis tavallisesta kotisiivoustyöstä? Erikoissiivoukset sitten erikseen. Itse en taida uskoa.

Vierailija
26/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viittikö. Toiminimellä kun tekee niin toi 35€ tunti ei ole edes paljon.

Itse olen tehnyt helsingin keskustassa vastaavaa ja tuntipalkka on ollut välillä yli 50€ kun siivoukseen on sisältynyt ikkunan pesua yms.

Vierailija
27/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tienaat siis pimeenä. Miehesi huijaa vanhuksia, tosi hienoo! Luulevat maksavansa jollekin kotisiivousfirmalle. Jos tekisit oikeesti pimeetä siivoustyötä, voisit veloittaa 10-12e/tunti tuntematta kauheen huonoa omaatuntoa. Varo ettet joudu vankilaan petoksesta.

Vierailija
28/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 18:52"]

Älkää nyt viittikö. Toiminimellä kun tekee niin toi 35€ tunti ei ole edes paljon.

Itse olen tehnyt helsingin keskustassa vastaavaa ja tuntipalkka on ollut välillä yli 50€ kun siivoukseen on sisältynyt ikkunan pesua yms.

[/quote]

No tuskin ap:lla on toiminimee, vai onko ap?

Vierailija
29/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että yksityisyrittäjänä hyvä ja luotettu kotisiivooja voi aikalailla hinnoitella itsensä, mutta tässähän ei ole kyse siitä. Minä oletan myös, että ap saa palkan pimeästi, muuten tuo on oikeastaan mahdotonta. 

Ymmärrän sinun ujoutesi ja paniikkihäiriösi ap, mutta koita ymmärtää, että moni täällä vaihtaisi paikkaa onnesta huutaen kanssasi. Tuo palkka puolella työajalla on melkein lottovoitto.

Vierailija
30/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä keksin ratkaisun. Vaihdetaan töitä? Mä tulen riemumielellä mummojen kotiin siivoamaan tuolla palkalla, sä voit ottaa mun työn... tuplasti työaikaa ja sama palkka. iteksesi saat olla toimistossa ja lyödä numeroita koneeseen, asiakkaisiin pidetään yhteyttä vain sähköpostilla. Vaihdetaanko?

Vierailija
31/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt missään terapiassa tms jotta pääsisit eroon paniikkihäiriöstä? Jää monia asioita tekemättä jos paniikin pelossa välttelet ihmisiä ja tilanteita, itse huomaan sen vasta nyt kun ei ihmiset enää ahdista niin paljoa. Paniikkihäiriö on vain oire jostain syvällisemmästä ongelmasta.

Vierailija
32/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap, onko toiminimeä vai ei? Varmaan ei oo, joten jos teet tuollaisella veloituksella ilman laillisia kuitteja, niin petätte törkeesti niitä "kiukuttelevia mummeleita".

Vierailija
33/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Työ pääsääntöisesti lasinpesua ja isoja siivuouksia, joissa huonekalutkin siirellään pois.

Vierailija
34/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:22"]

No niin ap, onko toiminimeä vai ei? Varmaan ei oo, joten jos teet tuollaisella veloituksella ilman laillisia kuitteja, niin petätte törkeesti niitä "kiukuttelevia mummeleita".

[/quote]

Ap. En petä ketään, ja olen käynyt koulujakin alalle nuorena, mutta työ jäänyt pariin kuukauteen aijemmin. Toki oma kotisiivous on opettanut käytäntöä. 

Vierailija
35/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa toki itse parempi / helpompi / paremmin palkattu työ, jos miehesi järjestämä ei rouvalle kelpaa.

Vierailija
36/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, en ikinä ottaisi kotikutoista "siivoojaa" kotiini, joka kaiken lisäksi veloittaa 35e/h ilman ennakkoperintäverokirjaa tms. Varmaan ei mitään käsitystä aseptiikasta jne.

Vierailija
37/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kuka ottaa ap:n kotiinsa kun ei edes ammattisanastoa osaa? Toivottavasti vastuuvakuutuksesi on kunnossa, tai onkohan sinulla edes sitä? Aika rohkeata asiakkaita ja tyhmiä jos eivät ole firman tietoja käyneet tarkistamassa. Mites selität asiakkaille kun he alkavat kyselemään perästä päin kotitalousvähennyksiensä perään? Tosin se on heidän ongelma.. Mites ap:n eläke, verot, tapaturmavakuutus? Kiva kun uskalsit tulla tänne kertomaan, taas yksi esimerkki että ihmiset eivät saisi olla niin sinisilmäisiä.

Vierailija
38/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:46"]

Varmaan ei mitään käsitystä aseptiikasta jne.

[/quote]Jokainen normaalijärjellä varustettu tajuaa noi asiat itsekin, heikompilahjaiset tarvitsevat vuosia kestävän ammattikoulutuksen.

Vierailija
39/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 20:04"]

[/quote]Jokainen normaalijärjellä varustettu tajuaa noi asiat itsekin, heikompilahjaiset tarvitsevat vuosia kestävän ammattikoulutuksen.

[/quote] Hahaa, tuskin pääsisit läpi, epäilen. :-D

Vierailija
40/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 20:04"]

[/quote]

Ai normaalijärjellä varustettu hallitsee aseptiikan ilman koulutusta? Kerrohan toki meille kaikille, miten siivoat jonkun vanhuksen kodin aseptiikkaa noudattaen. Kuvitellaan vaikka niin, että vanhuksella on MRSA-epäily tai noro-virus. Entä clostridium difficile tai HIV? Tai vaikka ei olisi mistään mitään tietoa, miten toimit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi