Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jengi maksaa vuokransa kerralla pois ja anelee sitten muiden rahoja lainaan

Vierailija
07.08.2020 |

Vähän väliä vastaan tulee populaa, ventovieraitakin, jotka pyytelee rahaa koska mihinkään ei ole rahaa. Sitten kysyn että oletko maksanut vuokrasi? Vastaavat että joo kyllä se menee heti suoraan jonnekin. No minäpä en ole maksanut vuokraani, von thing siitä koko ajan ja maksan erissä ja lopulta vasta kun on pakko. Ja siksi porukka pitää minua jonain rikkaana. Meneekö tämä oikein? Hidastelkoot muutkin vuokranmaksussa enkä vain minä! Ei kun muiden pitää saada elää rauhassa ja turvassa että häätöä ei tule, ja sitten lainailla muilta...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ikinä ottais sua vuokralaiseksi. Vuokra tulee maksaa heti ja jos ei eräpäivä sovi nii aina voi keskustella ja siirtää

Vierailija
22/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töitä oon koko opiskelun jälkeisen elämäni tehnyt, äitiyslomia ja hoitovapaita lukuunottamatta! Taidat itse olla joku lusmuilija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ikinä ottais sua vuokralaiseksi. Vuokra tulee maksaa heti ja jos ei eräpäivä sovi nii aina voi keskustella ja siirtää

No eipä kuule kiinnostais mukaan sun vuokralaisella tulla. Mun vuokranantajillani ei oo mun kans ongelmia ollu joten turha sinun itkeä heidän puolestaan! Ja turha kuvitella että uskoisin, että jotkut hyvinkin rikkaat ihmiset suurissa määrin vauva-foorumilla kirjoittelisivat, eiköhän vaan ajoittaiset talousvaikeudet ole täällä suurimmalle osalle tuttu ilmiö... Sitä paitsi stadin vuokraisännät on ahneita ja itsekkäitä ihmisiä, ei heitä pidä mitenkään palvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän