Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jengi maksaa vuokransa kerralla pois ja anelee sitten muiden rahoja lainaan

Vierailija
07.08.2020 |

Vähän väliä vastaan tulee populaa, ventovieraitakin, jotka pyytelee rahaa koska mihinkään ei ole rahaa. Sitten kysyn että oletko maksanut vuokrasi? Vastaavat että joo kyllä se menee heti suoraan jonnekin. No minäpä en ole maksanut vuokraani, von thing siitä koko ajan ja maksan erissä ja lopulta vasta kun on pakko. Ja siksi porukka pitää minua jonain rikkaana. Meneekö tämä oikein? Hidastelkoot muutkin vuokranmaksussa enkä vain minä! Ei kun muiden pitää saada elää rauhassa ja turvassa että häätöä ei tule, ja sitten lainailla muilta...

Kommentit (23)

1/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähäväkisten touhuilta sekä sinä että kaverisi

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
2/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kyllä pyydetään ihan vain omaksi sitä rahaa ja valitellaan omaa köyhyyttä... Ihan niin kuin muut olisivat joitain rikkaita Helsingissä... Äitiyslomalaiset.. yksinhuoltajat.. pienituloiset... jos et oo narkkari tai alkoholisti, et kyllä helpolla saa kelasta tai sossusta mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei won ting vaan TINGIN

Vierailija
4/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Kuulostaa vähäväkisten touhuilta sekä sinä että kaverisi

Osa on vähäväkisiä ja osa vain kova käyttämään rahaa

Vierailija
5/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän toimii suuryrityksetkin, joten eikait tuossa ole mitään pahaa.

Vierailija
6/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miks alapeukut?? Pitääkö teillekin löytyä toisia köyhiä mutta myös hyväksikäytettäviä ihmisiä??????....

Vierailija
7/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi asu vuokralla. Muuten kyllä makselen asumismenot silloin kun huvittaa. Ei se pankki kämppää jostain parin viikon lyhennyserän viiveestä vie.

Mulla kans frendejä mitkä hiton tunnollisia vuokranantajalle, kavereille taas ei. Sit kun mulla tilipäivä niin kummasti alkaa puhelin soimaan, lainaatko satasen, lainaatko kaks, rahat meni vuokraan, yhy yhy.

Vierailija
8/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille molemmille on varmaan tuntematon käsite työn teko!!! se auttaa normi ihmisillä raha pulaan

Vierailija
9/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vuokra maksetaan aina ensimmäisenä!

Sun ajatusmaailma tuntuu siltä, että itseasiassa kodittomat on kaikkein nerokkaimpia. 

Vierailija
10/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan Helsingissä on köyhä sellainenkin ihminen joka olisi ollut normituloinen 80-luvun Oulussa

Vierailija
11/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenko elätettävä teidät kirjoitti:

teille molemmille on varmaan tuntematon käsite työn teko!!! se auttaa normi ihmisillä raha pulaan

Turpa kii, mä nyt töitä teen, mistä mä muuten rahaa lainailisin...

Vierailija
12/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Sun ajatusmaailma tuntuu siltä, että itseasiassa kodittomat on kaikkein nerokkaimpia. 

Niin ne itseasiassa onkin.

Puoli vuotta pystyy kikkailemaan vuokrien kanssa helpostikin ennenkö häätö tulee.

Vierailija
13/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? kirjoitti:

Öö miks alapeukut?? Pitääkö teillekin löytyä toisia köyhiä mutta myös hyväksikäytettäviä ihmisiä??????....

Normaalit ihmiset maksavat sen vuokran ajallaan. Normaalit ihmiset eivät myöskään kerjää kavereiltaan rahaa. Joten veikkaan, että ihmiset alapeukuttavat sekä sinun että ystäviesi käytöstä.

Vierailija
14/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

No sekö se on jotain vastuullista elämänhallintaa, että maksetaan vuokra kokonaan pois ja ollaan sitten pennittömiä ja muiden varassa? ...

Vierailija
15/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? kirjoitti:

Normaalit ihmiset maksavat sen vuokran ajallaan. Normaalit ihmiset eivät myöskään kerjää kavereiltaan rahaa. Joten veikkaan, että ihmiset alapeukuttavat sekä sinun että ystäviesi käytöstä.

No mitähän se heitä liikuttaa, minun vuokranmaksuni... olen kyllä kaiken maksanut ennemmin tai myöhemmin, usein myöhemmin, mutta jos vuokraisäntä on ok niin vissiin muutkin...

Vierailija
16/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tiukka provo :D

Tai sitten aloittajalla sekä kamuillaan ei ole mitään älyä elämästä. Ei kannata ainakaan omistaa koskaan mitään! Kyllä ne lainatkin tulee ajallaan maksaa.

Vierailija
17/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

No sekö se on jotain vastuullista elämänhallintaa, että maksetaan vuokra kokonaan pois ja ollaan sitten pennittömiä ja muiden varassa? ...

Ei vaan että asutaan sellaisessa asunnossa, jonka on varaa maksaa omilla tuloillaan. Turha vinkua jossain keskustakolmiossa kun ei oo varaa asua. Muuttaa sit sinne lähiööyksiöön, ni kummasti hinta osuu paremmaks. Tai vaihtoehtoisesti menee töihin, ja lakkaa vinkumasta. 

Vierailija
18/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu säkkiä myöten, sanos vanha kansa.

Vierailija
19/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Ei vaan että asutaan sellaisessa asunnossa, jonka on varaa maksaa omilla tuloillaan. Turha vinkua jossain keskustakolmiossa kun ei oo varaa asua. Muuttaa sit sinne lähiööyksiöön, ni kummasti hinta osuu paremmaks. Tai vaihtoehtoisesti menee töihin, ja lakkaa vinkumasta. 

Enhän minä tässä muusta vingu kuin noista rahan anelijoista, joilla kuitenkin itsellä vuokra maksettu ja sikäli parempi tilanne itsellä! Ite oon ehkä yhen kerran pyytänyt lainaamaan kympin viimeisten 10 vuoden aikana!

Vierailija
20/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kyllä muille lainaillu senkin edestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi