Lapselle parasta on se että äiti on vihitty aviovaimo
Kommentit (26)
Mutta ei ole väliä keneen on vihitty, voi olla vihitty ihan johonki toiseen ja salaa vaikka kuuteen! Pääasia kuitenkin että on vihitty. Ja sitten vielä miehillä pitää aina olla punaiset housut, niin se vain on oikein, kaikki muu on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen avoliitossa lasteni isän kanssa ollut jo yli 20-vuotta. Ei kannata mennä naimisiin koska omistan ja perin paljon ja lapset ainoita lapsia suvussa. En kyllä ikinä aikonutkaan mennä naimisiin, jäänne menneisyydestä.
Syntinen avopaska.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen avoliitossa lasteni isän kanssa ollut jo yli 20-vuotta. Ei kannata mennä naimisiin koska omistan ja perin paljon ja lapset ainoita lapsia suvussa. En kyllä ikinä aikonutkaan mennä naimisiin, jäänne menneisyydestä.
Miten ne omistuksesi ja perimisesi estävät naimisiinmenon? Joka tapauksessa lapsesi perivät sinut.
Av ei koskaan petä. Kerrankin fiksu ja asiallinen avaus ja pelkkää pilkkaa ja alanuolta tulee.
Meidän lapsi suuttui, kun kuuli, että olemme jo menneet isänsä kanssa naimisiin ennen hänen syntymäänsä. Olisi halunnut päästä häihimme.