Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantorepuista

Vierailija
26.07.2013 |

Kävin kokeilemassa Manducaa eikä se istunut mulle ollenkaan. Se oli myös hankala käyttää. Oon tottunut liinailemaan ja liinan kiepsuttaminen päälle käy kädenkäänteessä ja jotenkin aattelin, et Manduca olis ollut vielä helpompi mut totuus oli toinen. Istui huonosti ja hirmusti remmejä. Sorry vaan kaikki Manduca-mammat mut minä en tykännyt yhtään :)

Mikä siis tilalle, suosituksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin Manducaa. Ostin sellaisen ja käytin ehkä viisi kertaa:( Joo, oli minustakin työläs pukea. En ymmärrä miten helkkarissa saa sen lapaluiden kohdalle tulevan lukon kiinni ilman tuskailua?! Harmittaa ihan vietävästi, kun meni rahat ihan hukkaan! Turhin ostos, mitä esikoiselle tuli hankittua.

Vierailija
2/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulaa suosittelen minäkin. Vähän säätöjä ja loistava reppu muutenkin. Toki kantajan kehon mittasuhteet vaikuttavat kantorepun istuvuuteen. Jossain vertailussa muistaakseni avattiinkin sitä, mikä sopii minkäkin malliselle.

Itse henkkoht en ymmärrä kantorinkkoja. En aluaisi sellaista rotiskoa raahata ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että Tula on huonolaatuinen. Vyöt rispaa ja kankaat menee pesussa huonoksi? Kokemuksia?

Vierailija
4/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 18:37"]

Mulle suositeltiin Manducaa. Ostin sellaisen ja käytin ehkä viisi kertaa:( Joo, oli minustakin työläs pukea. En ymmärrä miten helkkarissa saa sen lapaluiden kohdalle tulevan lukon kiinni ilman tuskailua?! Harmittaa ihan vietävästi, kun meni rahat ihan hukkaan! Turhin ostos, mitä esikoiselle tuli hankittua.

[/quote]

En mä koskaan laita sitä kiinni, ainakin edessä kannettaessa ihan turha se lukko. Mä kannan aina olkaimet ristissä.

Vierailija
5/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 21:23"]

Itse henkkoht en ymmärrä kantorinkkoja. En aluaisi sellaista rotiskoa raahata ympäriinsä.

[/quote]

Mä harkitsen kantorinkan ostoa marjametsään ja sensellaiseen käyttöön.

Vierailija
6/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WompatSomaattisesti

Vierailija
7/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantorinkka paras!

Vierailija
8/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ollut säätänyt niitä remmejä itsellesi sopivan tiukalle tai löysälle ja lantioremmiä sopivan ylös tai alas. Minullakin Manduca-repun olkatoppaukset tuntuivat liian tönkölle ensialkuun, mutta ne pehmenivät kyllä. Manduca-reppu on kyllä kantoliinaan verrattuna parempi, jos haluat kantaa isompaakin taaperoa ja varsinkin selkäpuolella. Lapsen laittaminen selkään ja pois ottaminen Manduca-repulla on tekniikkalaji, mutta mikäpä ei olisi... ;)

Vierailija
9/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manduca ei ole minustakaan hyvä. Mitenkä Ergo tai Pikkolo?

Vierailija
10/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä kyllä opasti niiden remmien kanssa, joten eiköhän ne olleet ihan kohillaan :) Ei vaan istunut. Ja liinalla saan kyllä selässä kannettua taaperoa ongelmitta mutta mies olisi myös halukas kantamaan + reppu voisi olla vähän vilpoisampi kesäaikana. Manduca ei vain vakuuttanut. Ihan liian hankala. Olin oikeasti aika yllättynyt. Ergo ja Pikkolo lisätty listoille, onko kokemuksia näistä verrattuna Manducaan?

Vierailija
12/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengasliina

Vierailija
13/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Pikkolo-kantorepun juuri liinamaisuutensa vuoksi. En ole päässyt kokeilemaan vielä sitä tositoimissa, mutta odotukset ovat korkealla tuon suhteen.

Vierailija
14/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkolosta löytyy hyvät videot täältä http://kidster.fi/kantaminen/kantoreput/ergonominen-kantoreppu-pikkolo-georgia

Noilla voit ehkä vertailla Manducaan. Niiden eroista en kyllä osaa sanoa yhtään mitään. Meillä on Pikkolo ja se on aivan iiiiiiiiiiiiiiihana reppu!! Sillä kantaa kevyesti vastasyntynyttä tai taaperoa ja säädöt on helppo tehdä. Pehmusteet ei oo tosiaankaan tönkköjä vaan niissä on pehmeännapakka pehmuste, sellanen niinkuin Tempur-tyynyissä. Tykätään täysillä!!

Vierailija
15/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Kantorinkasta en ole varma... Se on ehkäpä vähän liian "heavy" ratkaisu meidän tarpeisiin eikä taida mennä ihan pieneen tilaan (rattaiden alle yms.) silloin, kun sille ei ole tarvetta. Pikkolo vaikuttaa hyvältä. Mulle toi helppokäyttöisyys ja ergonomisuus on tärkeitä pointteja. Täytynee käydä kokeilemassa, jos tuo istuisi meille kummallekin. 

Vierailija
16/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tulaa, paljon helpompi säätää kuin Manduca ja mukava käyttää. Täältä löytyy jonkun tekemää vertailuakin: http://valeaiti.blogspot.fi/2013/01/kantoreppuvertailu-manduca-vs-tula.html

Vierailija
17/17 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Wompat-merkkinen reppu, ostin FB:n ryhmästä Kantovälinekirppis. Kyselin siellä neuvoja ja tosi paljon neuvoivat siä kun oli kokeneempia kantajia kun minä.. Tykkään ja voin suositella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi