Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kesää haaveilin tatuoinnista, mutta en enää:

Vierailija
26.07.2013 |

Sehän on selkeästi huonomman koulutustason omaavien juttu, varsinkin naisilla!!

Kesä on paljastanut ihoa ja muutenkin tyyliä. Äänet tupakasta käheinä  ja bissepullo kädessä eri-ikäiset naiset tatuointejaan ovat näytelleet.

En todellakaan halua tulla sekoitetuksi moiseen joukkoon...

Joo, olen duunari itsekin, mutta en käytä alkoa enkä ole ikinä tupakoinut. Nyt en saa tätä mielikuvaa pois päästäni. Enkä taida voida pystyä tatuointia ottamaan :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja on kyllä ihan koulutustasoon riippumatta ihmisillä, ei se sitä katso. Itse tiedän mm. erään vanhan herrasmiehen, joka oli työelämässä ollessaan korkeassa asemassa Suomessa. Hänen tatuoinnistaan vaan eivät vieraammat ihmiset tiedä mitään, koska se jää puvun hihan alle :). 

Vierailija
42/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat alkavat kärsiä inflaatiosta, kun niitä on nykyään jokaisella. Näin juuri baarissa miehen, jolla oli kasvoissakin tähtiä, todella kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tampereelle. Karseita ja isoja tatskoja kaikilla.

Vierailija
44/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:llä tatuoinnin terveysongelmista

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11252819

Vierailija
45/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:llä tatuoinnin terveysongelmista

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11252819

Vierailija
46/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, en juo enkä polta. Elän aika lailla tavallista perhe-elämää. 

Ja hui kauhistus, minulla on useampikin tatska ja ensi kuussa ihoon tulee jälleen uusi kuva. Kaiken lisäksi niitä ei voi millään tavoin luokitella ns. naisellisiksi (on pääkalloa, käärmettä jne. Sopivat kuitenkin omaan tyyliini).

Minä vain rakastan tatskoja ja omaan silmääni ne ovat kauniita. En ole ottanut niitä muita ihmisiä ajatellen vaan ihan itseäni. Ne ovat minua varten.

Sanomattakin lienee selvää, ettei minua hetkauta suuntaan tai toiseen, mitä muut niistä ovat mieltä.

Vierailija
47/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 01:58"]

Sanomattakin lienee selvää, ettei minua hetkauta suuntaan tai toiseen, mitä muut niistä ovat mieltä.

[/quote]

Tuntuu kuitenkin hetkauttavan, kun piti tähän ketjuun vastata... 

Vierailija
48/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi sanoa että kaikki yksilöt ovat sitä ja tätä tatuoinnin perusteella, mutta jos yleistää niin olen pistänyt itsekin merkille että monilla ns. pubiruusuilla niitä löytyy ja juurikin niitä isoja mauttomia länttejä yksi tai useampi. Itse harkitsin aikanaan tatuoinnin ottamista, vaihtoehtona oli yksi teksti ja yksi pieni kuvio, mutta koska kumpaakaan ei saa toteutettua tarpeeksi pienesti ja sirosti, en ole halunnut tatuointia sen jälkeen. Nykyäänhän niitä on todella todella monilla, jotenkin mennyt maku niistä kun näkee niin rumia... Varsinkin jokin todella ruma kuva surkean värisenä, jokin lapsen syntymäaika ja nimi jollain perusfontilla jättikirjaimin kädessä jnejne... Tuntuu ettei ole mitään omaperäisyyttä ihmisillä, mutta toki kukin saa ottaa sellaisen tatuoinnin kuin itse haluaa, sehän se pääasia on että itseä miellyttää. Siltikin mielestäni ei ole kovin esteettistä kun jokin päälle 45v. ylipainoinen, teinivaatteisiin pukeutunut tupakkaa polttava, siideripullo toisessa kädessä olevalla naisella on jokin kulahtanut jättiruusu toisessa kädessä ja toisessa sitten se lapsen nimi ja syntymäaika... Yleistäisin että usein tatuointeja näkee eniten ihmisillä joiden elämä ei ole kohdellut ihan silkkihansikkain. Mutta eipä nuo multa ole pois mitä muut ihoonsa leimaa.

Vierailija
49/49 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 01:58"]

[/quote]

Tuntuu kuitenkin hetkauttavan, kun piti tähän ketjuun vastata... 

[/quote]

Kunhan yön ratoksi tulin sanomaan oman mielipiteeni (tai kertomaan omasta tilanteestani). Se ei liene kiellettyä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi