Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kesää haaveilin tatuoinnista, mutta en enää:

Vierailija
26.07.2013 |

Sehän on selkeästi huonomman koulutustason omaavien juttu, varsinkin naisilla!!

Kesä on paljastanut ihoa ja muutenkin tyyliä. Äänet tupakasta käheinä  ja bissepullo kädessä eri-ikäiset naiset tatuointejaan ovat näytelleet.

En todellakaan halua tulla sekoitetuksi moiseen joukkoon...

Joo, olen duunari itsekin, mutta en käytä alkoa enkä ole ikinä tupakoinut. Nyt en saa tätä mielikuvaa pois päästäni. Enkä taida voida pystyä tatuointia ottamaan :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettuja tatuoituja? Onko täällä heitä? Tiedän yhden ihan tohtorin.

Vierailija
2/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töhrityt naiset ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just ABC:llä harmaatukkaisen naisen, jolla oli päällä tuubitoppi ja solisluissa jotkut mustat tatuoinnit. Ei näyttänyt kauniilta. Ehkä ei ollut tarkoituskaan, vaan niillä kukkakiekuroilla oli varmaan joku syvempi merkitys hänelle itselleen.

Vierailija
4/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaisevan rumia sellaiset isot tatuoinnit, jotka peittävät esim. koko käsivarren. Yleensä niitä on joko kaljamahaisilla äijillä tai kovisnaisilla. Siis niillä lähiöiden räkälöissä istujilla.

Vierailija
5/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menaisissa oli juttu 50 v harrikkamiehestä ja 20 v venakosta, jotka pikatahtia tekivät vauvan ja erosivat kun vauva oli 4 kk. Miehellä on vähemmän tyylikkäät tatuoinnit mutta tyttö ihastui kovaan lookkiin. Ja tatuoi tietty ensi töikseen jannun nimen vasempaan tizziin. Olkapäässä oli isompi kiekuratatska. Tytön äiti oli 11 v nuorempi kuin tää prätkäjannu.

Vierailija
6/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiiristäni tatuoinnit ovat nykyään yleisempiä nimenomaan akateemisesti koulutetuille, kuin muilla, ja heillä niitä on myös useampia. Tupakointia ei kyllä harrasta kuin pari henkilöä koko porukasta, olit kyllä maistuu silloin tällöin. Ylipäätään olen itse suorastaan harvinaisuus, kun ei minulla ole ainuttakaan tatuointia, enkä sellaisesta edes haaveile.

Vierailija
7/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on ollu samanlainen muotivillitys kuin mikä tahansa. Ne on yksinkertaisesti rumia, eivät pue ketään ja ovat auttamattomasti out. Tänään juuri pisti uimarannalla silmiin monenmoiset töherrykset sekä naisilla että miehillä. Oikeen puistatti ajatus että olisin joskus moisilla pilannu nahkani, onneksi en ole.

Vierailija
8/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ei kannata ottaa jos ei halua. ;)

Minusta koulutus taso ei vaikuta siihen, kuka kuvia hankkii.

Itse miellän kuitenkin tatuoinnit rock kulttuuriin, ja kuvia löytyy muutamia... Enkä ole niitä poistattamassa vaikka TE ette niistä tykkäisikään.

Vierailija
9/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoilla naisilla ei ole tatuointeja.

Vierailija
10/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 14:41"]

Jaa. Otin juuri tatuoinnin, pitää vissiin alkaa sitten polttamaan?

Koulutustasoni nyt ei kovin häävi ole, olen kyllä yliopistossa opiskellut mutta en saanut tutkintoa valmiiksi kun sivuaineet ei kiinnostaneet. Tosin sanottakoon nyt, että ulkomailla asuminen, etäopiskelu ja perhe-elämä vaikuttivat myös, ihan vain koulunpenkillä istumalla olisin kyllä päässyt pidemmällekin. Joskaan eipä tuolla itselle ole niin merkitystä.

Itse otin sen tatuoinnin ihan vain itseäni varten, ei voisi paljon vähempää kiinnostaa millaiseen porukkaan joku vähän yksinkertaisempi minut sen vuoksi mahdollisesti yhdistää. Eihän sillä nyt ole yhtään mitään merkitystä kenellekään. :) 

[/quote]

Ei se tee ihmisestä yksinkertaista, jos hän yhdistää tatuoinnit tupakoiviin biissenkittaajiin. Sillä sellaisiahan ne tatskatyypit suurimmalta osin ovat. Avaapa silmäsi.

[/quote]

Eheh, sinä et vissiin taida myöskään ihan niihin älykkäimpiin kuulua? :D

Pointti taisi olla siinä, että perusfiksu ihminen tajuaa, ettei mikään yksittäinen asia tee ihmisestä tietynlaista, ei vaikka sen asian voisi mielestään tietynlaisiin ihmisiin yhdistääkin. Tyhmempi ei ehkä sitä hoksaa, tai sitten se on vain elämänkokemuksen puutetta.

Ja no tyhmien ihmisten mielipiteillä nyt ei ole minkäänlaista merkitystä. Eikä niiden fiksumpienkaan mielipiteillä käytännön merkitystä ole, mutta toki ne saattavat eri tavalla kiinnostaa.

Vierailija
11/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko viimein tässä ketjussa saada vastauksen kysymykseen, jonka olen esittänyt parissakin tatuointiketjussa: arvioitteko aina kaikki ihmiset yhden ominaisuuden perusteella? Tukkansa tummaksi värjäävä on tällainen, tatuoitu tällainen, röökaava tuollainen ja se joka käyttää väripiilareita on tällainen..

Itselleni on täysin ok että mua arvioidaan vain ja ainoastaan sen tiedon valossa että mulla on kolme tatuointia, mutta toivon että kanssaihmiset huomioisivat että yksittäinen ihminen on paljon muutakin kuin muutama kuva ihossaan.

Vierailija
12/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:46"]

Voisinko viimein tässä ketjussa saada vastauksen kysymykseen, jonka olen esittänyt parissakin tatuointiketjussa: arvioitteko aina kaikki ihmiset yhden ominaisuuden perusteella? Tukkansa tummaksi värjäävä on tällainen, tatuoitu tällainen, röökaava tuollainen ja se joka käyttää väripiilareita on tällainen..

Itselleni on täysin ok että mua arvioidaan vain ja ainoastaan sen tiedon valossa että mulla on kolme tatuointia, mutta toivon että kanssaihmiset huomioisivat että yksittäinen ihminen on paljon muutakin kuin muutama kuva ihossaan.

[/quote]

Kyse ei itselläni ainakaan ole siitä, että arvioisin jonkun ihmisen tatuoinnin perusteella. Tietenkään tatuointi itsessään ei tee kenestäkään tietynlaista. Kyse on mielikuvasta. Ja se tulee ilman mitään järjellistä selitystä eikä sille voi mitään. Ihan samalla tavalla kuin ensivaikutelma tulee ihmisestä, oli sitten tatuointeja tai ei. Itselläni on ristiriitainen suhde tatuointeihin, sillä mielestäni jotkut yksittäiset tatuoinnit on hienoja, mutta kun katsoo ihmistä tatuointeineen kokonaisuutena, niin harvoin se kovin kivalta näyttää.

Vierailija
13/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töhrityt naiset on ällöttäviä. Ei liene sattumaa, että teinit ei saa ottaa tatuointeja. Ei liene sattumaa, että teinit on niitä kauneimpia ja himotuimpia.

Vierailija
14/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koulutusta ollenkaan, eikä ole tatuointiakaan. En ole jaksanut liittää niitä mihinkään ihmisten luokkaan, mutta olen huomannut että harva tatuointi on hieno ja taiten tehty. En pidä niiden väreistä enkä aiheista, ja itseäni häiritsee tosiaan se että niitä on "jokaisella". En toisaalta halua kuulua joukkoon, enkä toisaalta voi ottaa riskiä että kuva olisi ruma.

Ehkä ei olisi pitänyt katsoa yhdysvaltalaisia tatuointiohjelmia, niin ei olisi vertauskuvaa, ja esim. tämä näyttäisi ihan ok:lta:

http://www.tiinastattoo.com/?toiminto=10&k=64#

Jos ottaisi kuvan, se tulisi ranteeseeni ja se olisi yksi sana. Mutta en luota että kukaan tässä maassa osaisi tehdä tarpeeksi siistiä. 

Vierailija
15/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:16"]

Tatskat on ollu samanlainen muotivillitys kuin mikä tahansa. Ne on yksinkertaisesti rumia, eivät pue ketään ja ovat auttamattomasti out. Tänään juuri pisti uimarannalla silmiin monenmoiset töherrykset sekä naisilla että miehillä. Oikeen puistatti ajatus että olisin joskus moisilla pilannu nahkani, onneksi en ole.

[/quote]

Näin juuri. Ymmärrän kyllä jos jollakulla on joku vamma tai ruma luomi tms. Sellaiselle ihminen ei voi mitään.

Mutta että itse hakkaututtaa jonkun ruman kuvan itseensä. 

Pari perustyyppiä kyllä tulee mieleen

-ylipainoinen (miksi ne yleensä on aina ylipainoisia) nuorehko nainen haluaa ison tatskan selkään tai olkapäähän

-eronnut viiskymppinen nainen haluaa ison tatuoinnin vapauden kunniaksi , olla sillai rokkimimmi, kuten nuorena

Eilen juuri näin rannalla tyypillisen tatuoidun naisen. Kulahtanut, ääni möreä, sätkä paloi, käsivarsi tatuoitu, maha roikkui bikinien liitingin yli

Akateemisuus ei tee tatutoinneista yhtään hienompia. Ihmetyttää vain vielä enemmän, että kuvittelisi paljon opiskelleen olevan fiksu, niin mikä kriisi tai ongelma hänellä on, että pitää käydä hakkaututtamassa itseensä joku muka hieno ruusu tai japanilainen lause tms.

Vierailija
17/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä muiden tatuoinneista, riippuu kantajasta sopiiko ko hnkilölle vai ei. Itselläni on yksi tatuointi. Kyseessä on lapseni nimi arabiaksi. Lapsellani on siis kaksi nimeä, arabialaista nimeä ei ole rekisteröity, mutta tulee perinteisesti isänsä suvusta. Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä muut ihmiset tatuoinnista ajattelevat. Olen pitkä, hoikka ja vaalea suominainen arabialainen tekstinpätkä kehossaan, tyypillinen mamupatja siis. :) en polta, en juo ja olen korkeasti koulutettu, mutta tuskin tämä mielikuvaa minusta pelastaa.

Vierailija
18/49 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pitkä, hoikka ja vaalea suominainen arabialainen tekstinpätkä kehossaan, tyypillinen mamupatja siis. :) en polta, en juo ja olen korkeasti koulutettu, mutta tuskin tämä mielikuvaa minusta pelastaa."

Valitettavasti Suomessa on paljon pahansuopia ihmisiä, joille muiden arvostelu ja panettelu on jokapäiväistä leipää. Vain tällä tavoin he kokevat olevansa minkään arvoisia ihmisinä tai yhteiskunnan jäseninä.

Anneli Auerista on luotu netissä mielikuvaa pahuuden ruumiillistumana, vaikka tosiasiassa hänkin on korkeasti koulutettu, tupakoimaton, eikä juopottele.

Suomessa on leviämässä vaarallinen roskaväen mentaliteetti (mob mentality) netin välityksellä. Se on tietynlaista laumakäyttäytymistä, jota ohjaa esim. pelot. Mikäpä pelottavampaa kuin esim. saatananpalvonta ja tribaalitatuoinnit.

Vierailija
19/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valtiotieteiden tohtori, ja mulla on viisi kuvaa ihossa :) Ihmeellistä, miten kaikki ihmiset ei sittenkään mahdu näihin naurettavan pieniin lokeroihin... :)

Vierailija
20/49 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei keksinyt vasta-argumenttia, vaan joutui tyytymään miinuspeukuttamiseen? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi