Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet tyytyväinen, ettet koskaan tehnyt sitä vaikka "kaikki muutkin" teki?

Vierailija
07.08.2020 |

Itselläni varmaan tupakan poltto. Niin tyytyväinen etten koskaan addiktoinut itseäni niin turhaan asiaan.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt tamponeita tai kuukuppia. Ne olivat aikanaan niitä mitä "piti" käyttää ja siteet oli noloja mummosuojuksia.

Vierailija
22/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelta lähtien jumittanut saman pojan kanssa vaikka se petti ja oli muutenkin hankala. Siinä meni parilla fiksulla tytöllä tulevaisuudensuunnitelmatkin uusiksi kun myötäilivät nuoruudenrakkauksiensa tahtoa. No ehtiihän sitä aikuisenakin opiskella

mutta olen iloinen että itse kuljin omia polkujani kunnes kasvoin valmiiksi ja löysin sen hyvän kumppanin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoseurustelu vaan jonkun tyypin kanssa koska muutkin.

TÄMÄ!! Niin pitkään ihmiset ihmetteli miksen seurustele, miksei mulle kukaan kelpaa? Olenko lesbo vai mikä mättää? Itse taas ihmettelen miksi on pakko seurustella vaan jonkun ihan OK:n kanssa jos ei ole mitään tunteita ketään kohtaan??

Näin sivumennen sanoen tässä kiteytyy hyvin ihmisten yksinkertaisuus. Ei seurustele -> on homo/lesbo. Ikään kuin he eivät kaipaisi kumppania ollenkaan ja ovat siksi sinkkuja. Tuossa asenteessa näkyy myös se, kuinka monille ihmisille seurustelu ja parisuhde eivät ole mitään tunne- ja yhteensopivuusjuttuja, vaan sellaisia, joita nyt vaan pitää olla. Ei ihme, että tässäkin maassa on niin helkutisti onnettomia, riitaisia ja pystyynkuolleita parisuhteita.

Minä tein sen virheen, että "pakkoseurustelin" nuorempana lyhyen aikaa mutta olen onnellinen siitä, etten ole enää samaan virheeseen sortunut. Kaikista kautta rantain vihjailuista, uteluista ja vanhapiikanimittelyistä huolimatta.

Vierailija
24/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt rahojani lampaiden massamuotiin vaan säästin rahat järkevämpiin asioihin.

Vierailija
25/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. 

Vierailija
26/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että en koskaan alkanut harrastaa viikonlopun baarikierroksia ja dokaamista. Join kännin ensi kertaa vasta täysi-ikäisenä ja tajusin nopeasti ettei alkoholi sovi minule lainkaan. Nyt 25 kynnyksellä tuntuu, että porukka jakautuu niihin jotka eivät juurikaan juo tai juovat kohtuudella silloin tällöin, ja niihin, joilla opiskeluajat olivat yhtä ryyppyputkea jota ei enää osata katkaista.

Vierailija
27/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt "Hello boys"-napapaitaa. 

Vierailija
28/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoseurustelu vaan jonkun tyypin kanssa koska muutkin.

Tätä samaa olin tulossa sanomaan. Niin turhalta ja tunne-elämää syövältä näytti ne teinisuhteet.

Vierailija
29/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit. Mieheni on myös leimaton, vaikka on pitkä ja raamikas "merikarhu". Ihmiset ihan ääneen ihmettelee ja tuputtaa hänelle tatuointeja, mutta ei ne ole hänenkään juttu. Itse saan kehuja miehiltä, on kuulemma niin kivannäköistä kun kesämekon jatkeena ei ole töhrityt käsivarret :D

Parasta omissa töhrityissä käsivarsissani on juurikin se, että miehet vilkaisee kerran ja jättää minut rauhaan. 

En minäkään niitä kehuja kaipaa.. ihmettelen toisaalta kun miehet edes huomaavat asian. Itse olen ollut käsityksessä, että miehet nimenomaan tykkäävät tatuoiduista naisista. t. Se tatuoimaton.

"Miehet" ei ole mikään yksi kollektiivinen joukkio, jotka tykkää kaikki täsmälleen samoista asioista. Jotkut miehet tykkää, jotkut ei ;).

Vierailija
30/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut tuppaa olemaan niitä seksikkäitä, jotka käy myös salilla, laittaa meikkejä ja ripsipidennyksiä. Moni mies tykkää tästäkin. 

Vierailija
31/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painostettu unelmamiekkareihin sun muihin ja en mennyt. Nyt elämä hymyilee :)

Vierailija
32/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en ottanut koiraa , kissaa tai muuta lemmikkiä. Yhdessä vaiheessa kaikki tuttavapiirissä otti, ja nyt niitä välillä harmittaa kun on niin vaikea matkustaa tai tehdä mitään ex tempore.

Vierailija
33/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään päihteitä en ole koskaan koittanut, ei vaan ole koskaan kiinnostanu. Enkä koe, että olen jäänyt mistään paitsi.

Vierailija
34/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit. Mieheni on myös leimaton, vaikka on pitkä ja raamikas "merikarhu". Ihmiset ihan ääneen ihmettelee ja tuputtaa hänelle tatuointeja, mutta ei ne ole hänenkään juttu. Itse saan kehuja miehiltä, on kuulemma niin kivannäköistä kun kesämekon jatkeena ei ole töhrityt käsivarret :D

Mitä hauskaa tai hienoa siinä on, että joukko miehiä kehuu sinun käsiäsi? Kehuuko ne niitä sinun oman miehesi kuullenkin? Minulla ei ole tatuointeja enkä ikinä ottaisi, mutta pitäisin vähä-älyisenä tyyppiä, joka tulee tuommoista kommentoimaan. Ei kuulu kellekään toiselle muiden ihot. 

Vierailija
35/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta omissa töhrityissä käsivarsissani on juurikin se, että miehet vilkaisee kerran ja jättää minut rauhaan. 

En minäkään niitä kehuja kaipaa.. ihmettelen toisaalta kun miehet edes huomaavat asian. Itse olen ollut käsityksessä, että miehet nimenomaan tykkäävät tatuoiduista naisista. t. Se tatuoimaton.

"Miehet" ei ole mikään yksi kollektiivinen joukkio, jotka tykkää kaikki täsmälleen samoista asioista. Jotkut miehet tykkää, jotkut ei ;).

Tähän tatuoinnit ovat kyllä käteviä. Heti kättelyssä putoavat ne "naisten pitää olla puhtoisia" miehet, joiden kanssa minulla ei muutenkaan synkkaisi. Saan sitten valita niistä vähän avarakatseisemmista. ;) Vaikka nykyään olenkin onnellisesti suhteessa, ja tatskat ovat ihan itseäni varten.

Vierailija
36/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut alkoholia alaikäisenä.

Vierailija
37/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että ne "huumeet" joita kokeiltiin taikkarin bileissä vuosina 1995 eivät olleet siihen aikaan vielä kai oikeita huumeita, vaan vain jotain kahvia tms. Jota vedettiin nenään :D :D 

Olen sen verran helposti päihteisiin koukkuun jäävä, että jos ne huumeet olisi oikeasti tomineet, niin olisi varmaan päätynyt narkkariksi. 

Ihan tarpeeksi olen saanut alkoholin kanssa taistella ja pitää huolen siitä, etten päädy alkkikseksi. 

Vierailija
38/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että ne "huumeet" joita kokeiltiin taikkarin bileissä vuosina 1995 eivät olleet siihen aikaan vielä kai oikeita huumeita, vaan vain jotain kahvia tms. Jota vedettiin nenään :D :D 

Olen sen verran helposti päihteisiin koukkuun jäävä, että jos ne huumeet olisi oikeasti tomineet, niin olisi varmaan päätynyt narkkariksi. 

Ihan tarpeeksi olen saanut alkoholin kanssa taistella ja pitää huolen siitä, etten päädy alkkikseksi. 

Joo, muistan kun yläasteella poltettiin Oreganoa ja luultiin, että se on k a n n a bista :D  Ja vedettiin sellasta kirpeää sokeria nenään ja luultiin sen olevan k o k a i i nia

Vierailija
39/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaa on edelleen persuksiin, ikää 40+.

Vierailija
40/96 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten juonut alaikäisenä alkoholia. En ole myöskään ollut koskaan kännissä tai kokeillut tupakkaa tai huumeita.

Ihan hyvä myös etten harrastanut seksiä nuorena, ekan kerran vasta 20-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi