Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kirpputori, Riihimäki -Hyvinkää?

Vierailija
14.05.2008 |

Minne kannattaa viedä tavarat myyntiin, missä liikkuu parhaiten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä liikkuu varmasti paljon enemmän ostajaehdokkaita.Riippuu tietysti onko sulla joku 10v vanhat. siinä tapauksessa kirpparille, mutta jos uudemmat niin netin kautta.

Vierailija
2/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienhaaran kirppis riihimäellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksun uudesta en tiedä, joka Säästökarien tiloissa

Vierailija
4/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tuntuu, että paikka on hiljentynyt. Sen verran on tuollaista pikkukrääsää, etten jaksa alkaa huutonetillä myymään. Taidan kokeilla tienhaaran kirppistä. AP

Vierailija
5/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut nyt aina pari kertaa vuodessa pöytä kahden viikon ajan. Myyntiä on kertynyt 300-640 ¬. Lähinnä olen myynyt vaatteita (lasten ja omia) sekä vähän astioita, leluja ym pikkutavaraa. Olen ollut tyytyväinen, turhasta tavarasta päässyt eroon ja pöydän tuottokin on ollut hyvä. Tärkeintä on, ettei hinnoittele liian kalliiksi. Yleensä kallein tavara/vaate on maksanut minulla 5¬. Joten pöytä on todella tyhjentynyt, kun paras myynti on ollut tuo 640¬. Viimeksi maaliskuulla myin noin 450¬.

Vierailija
6/9 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut nyt aina pari kertaa vuodessa pöytä kahden viikon ajan. Myyntiä on kertynyt 300-640 ¬. Lähinnä olen myynyt vaatteita (lasten ja omia) sekä vähän astioita, leluja ym pikkutavaraa. Olen ollut tyytyväinen, turhasta tavarasta päässyt eroon ja pöydän tuottokin on ollut hyvä. Tärkeintä on, ettei hinnoittele liian kalliiksi. Yleensä kallein tavara/vaate on maksanut minulla 5¬. Joten pöytä on todella tyhjentynyt, kun paras myynti on ollut tuo 640¬. Viimeksi maaliskuulla myin noin 450¬.

Vierailija
7/9 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paras kirpputori Riihimäellä nyt vauvojen vaatteille (koot 50-68, laitan hinnat 0,50e-5e) ?

Ja vähän omillekin, pääasiassa hyväkuntoisia esprit-mexx-marimekko-vila-adidas, 38-42 kokoisia, laitan hinnat 1-5e

Sekä kirjat? laitan hinnat 1-2e

Onko Juppalan tori ainoa missä tavara liikkuu?

Vai liikkuuko ostajia myös Kimara-kirppiksellä?

Vierailija
8/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienhaaran kirppis riihimäellä

Vierailija
9/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latsenvaatteille paras kirppis Riihimäellä on Pompoti Punaisesa Talossa. Viikkohinta vain 18e ja he pitävät huolta pöydän siisteydestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän