Julkkiksen kuolema.
Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut tai järkyttänyt eniten?
Kommentit (50)
elvis presley ja marilyn monroe. Jepp, olen mummo ;)
Olenko jotenkin outo kun yleensä julkkisten kuolemat eivät hirveästi hetkauta? En tunne heitä kuitenkaan, joskus saatta olla sellaista "sääli kun noin nuorena meni" tjsp. mutta harvoin mitään paria sekuntia pidempää.
Ainoa mikä jotenkin oikeasti minua järkyttäneistä tulee mieleen on Sharon Tate ja sekin tapahtui ennen syntymääni, olen vain wikiepdiasta yms. lukenut.
Kirka, Spede, Juice, Kari Tapio. Olivat niin vahvasti osa lapsuuttani, "kuolemattomia hahmoja".
Piti oikein mennä tarkistamaan, ettei Samulin vain ole kuollut. :D
Brittany murphy, heath ledger, phillip seymore hoffman, michael crichton, whitney houston, michael jackson, james gandolfini, amy winehouse, peaches geldoff, cory monteith, kurt cobain, kirka, aki sirkesalo, kikka.
Prinsessa Diana ja Aki Sirkesalo.
Patrick Swayzen kuolemasta en pääse yli millään. En vaan voi ymmärtää.
Paul Walker - tykkäsin hänen näyttelijätaidoistaan ja elokuvistaan todella paljon! Edelleen tuntuu jotenkin niin kamalalta, että yksi hyvä näyttelijä ok siirtynyt fast and furious tyylillä uusille ajoradoille. :(
Pekka Jalava - yksi parhaimmista suomalaisista stand up-koomikoista. Harmi etten hänen keikalleen koskaan kerennyt menemään. :(
Ritchie Valens - en silloin ollut vielä olemassakaan, mutta hänen kuolemansa oli kohtalolta ivailua ja suoranaista vittuilua. Hyvää musiikkia tekevä ja lentopelkoinen nuori mies menehtyi lentorumassa. Sääli, häneltä olisi varmasti saatu paljon hyvää musiikkia.
Se on vähän että miten sen ottaa. Joidenkin kuolemaa olen surrut kovasti, mutta päässyt siitä aika pian yli. Toisten kuolemaa en ole varsinaisesti surrut lainkaan, mutta sellainen kalvava kaipaus on jäänyt pysyväksi eikä varmaan koskaan lopu. Kumpi on sitten suurempi suru loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Patrick Swayzen kuolemasta en pääse yli millään. En vaan voi ymmärtää.
Eikö hän sairastanut pitkään, ettei ainakaan täytenä shokkina tullut.
Vanhenemisessa on se hyvä puoli että aika moni mulkku ja julkkisinhokki potkaisee vuosien kuluessa tyhjää ja siitä saa voimaa elää mahdollisimman pitkään.
John Lennon
(joo, olen boomer, lukiossa, kun hänet murhattiin)
Sid Vicious, Saddam Hussein, Idi Amin, Mobutu Sese Seko... :)