Näin tänään todella kauniin naisen
kunpa olisi ollut punaisia ruusuja hälle antaa, wow mikä ilmestys
Kommentit (14)
No kerro nyt miltä näytti, kun kuitenkin haluat kertoa.
Hän on aina kaunis, tänään tavallista kauniinpi. Niin ihanasti ruskettunut. ap
No höpsis, voi sua. :D en ollut edes mitenkään laittautunut, kunhan kävin äkkiä kaupassa ruokaostoksilla.
Kauniita/komeita ihmisiähän näkee melkeinpä tämän tästä. Vai riippuuko se sitten asuinseuduista, tiedä häntä...
Eheeheeei, ap onkin ihastunut ;) milloin teet aloitteen??
No koska kirjoitat tänne että haaveilit että olisi ruusuja mukana, tuskin olet se tunkeilija joka minua häiriköi Pitäjänmäessä kun lounastunnilla kävin kävelemässä, pateettisen teatraalisilla ihastumisen tunnustuksilla :D
Ihan hullu tapaus meinaan, joku varmaan alta kolmekymppinen nuori mies ensin tuijotti niin että luulin jo että minulla on hameenhelma jäänyt ehkä pikkuhousuihin tai jotain tosi noloa, sitten tuli selittelemään kuinka olen niin kaunis että hänen hengityksensä ihan lamaantui ja yritti udella väkisin nimeäni esimerkiksi, ja seurasi kunnes pääsin työpaikalleni jonka ovista ei sentään yrittänyt sisään. Nauratti siksikin että olen jo 39-vuotias täti-immeinen, ja mies oli selvästi paljon nuorempi. Optikolle voisi olla asiaa hällä :D
Viikonloppuna oli alastarolla tosi hyvän näköinen NAINEN ja tänään imatralla pankissa nuori rintava blondi, näytti kyllä kivalle.
Kuvailkaa näitä kauniita! Millaisia he olivat,millaiset vaatteet,hiukset?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 22:49"]
Kuvailkaa näitä kauniita! Millaisia he olivat,millaiset vaatteet,hiukset?
[/quote]
No meillä kävi asiakkaana järjettömän kaunis nainen. Hoikka mutta kurvikas, kokovalkoiseen pukeutunut. Musta pitkä tukka paksulla otsatukalla ja hätkähdyttävän vihreät silmät. Ensimmäinen ajatus oli että ei tuommoisia olekaan :-o Jos johonkin tunnettuihin pitäisi verrata niin ehkä vähän kuin nuoren Catherine Zeta Jonesin ja soturiprinsessa Xenan sekoitus. Suomalainen hän ei ollut, puhui englantia minulle. Yritin muistaa nimen pankkikortista että olisin tsekannut oliko joku tunnettu, mutta oli niin pitkä vaikea nimi jossa oli ch ja gh jne että enpä muistanut kun töistä pääsin.
Nyt vain sitten jatkossa kulkemaan ruusupuska kainalossa ;-)