Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyöttekö luurin korvaan puhelinmyyjille?

Vierailija
06.08.2020 |

Itse teen joskus niin. Olenko tosi törkeä?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikille, myös Elisan tyrkyttäjämyyjille. Mulla on syvä viha Elisan myyjiä kohtaan.

Operaattorille pitäisi riittää se, että on joku yksittäinen liittymä heiltä, esim. netti tai puhelin. Mutta eihän se riitä. Pitää olla puhelin ja tabletti, kumpaankin tietysti oma liittymä, jos vaikka joutuisi jonnekin missä ei wifi toimi. Sitten tietoturvapaketti, ettei tule viruksia. Puhelimen ja tabletin vakuutukset. Entäs lisäkanavia telkkariin?

Oletko varma ettet halua juuri tätä puhelinta, VAIN 25 e/kk? On muuten tarjous voimassa vain tällä viikolla, että mieti nyt vielä. Mikäs luuri sulla on nykyään? Ai vain sellainen? No olisihan tämä luuri nyt paljon parempi. Et voi tietää ennen kuin kokeilet, miten paljon parempi. Laitetaanko kuitenkin tulemaan? Saat kaupan päälle 5 kk turvapaketin ilmaiseksi, sen jälkeen 20 e/kk. Mieletön tarjous.

Miksi et kiellä heitä soittamasta? Pyydät poistamaan yhteystietosi markkinointilistalta ja heidän on se pakko tehdä.

Vierailija
82/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina niin heti sanomatta mitään, kun selviää, että toisessa päässä myyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikille, myös Elisan tyrkyttäjämyyjille. Mulla on syvä viha Elisan myyjiä kohtaan.

Operaattorille pitäisi riittää se, että on joku yksittäinen liittymä heiltä, esim. netti tai puhelin. Mutta eihän se riitä. Pitää olla puhelin ja tabletti, kumpaankin tietysti oma liittymä, jos vaikka joutuisi jonnekin missä ei wifi toimi. Sitten tietoturvapaketti, ettei tule viruksia. Puhelimen ja tabletin vakuutukset. Entäs lisäkanavia telkkariin?

Oletko varma ettet halua juuri tätä puhelinta, VAIN 25 e/kk? On muuten tarjous voimassa vain tällä viikolla, että mieti nyt vielä. Mikäs luuri sulla on nykyään? Ai vain sellainen? No olisihan tämä luuri nyt paljon parempi. Et voi tietää ennen kuin kokeilet, miten paljon parempi. Laitetaanko kuitenkin tulemaan? Saat kaupan päälle 5 kk turvapaketin ilmaiseksi, sen jälkeen 20 e/kk. Mieletön tarjous.

Miksi et kiellä heitä soittamasta? Pyydät poistamaan yhteystietosi markkinointilistalta ja heidän on se pakko tehdä.

Itse kun tätä työtä tein, ei todellakaan ollut mahdollista kajota ohjelmistoon ja poistaa numeroa.

Vierailija
84/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vaan koskaan vastaa heille. Ikävä puoli siinä on, että menee sitten tärkeitä oikeitakin puheluita sivu suun.

Vierailija
85/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suoramarkkinointikielto, mutta Dynastialta soitetaan eri numeroista uudelleen ja uudelleen vaikka olen huomatuttanut kiellosta monta kertaa.

Siksi koetan haastella hitaasti ja paljon kysellen mahdollisimman pitkään. Poikkeuksetta myyjä lyö lopulta luurin korvaan.

Onko tämä Dynastia just se joka myy Hohde-kosmetiikkaa ja vitamiineja? Ei tosiaan kunnioita telemarkkinointikieltoa ollenkaan.

Vierailija
86/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun tätä työtä tein, ei todellakaan ollut mahdollista kajota ohjelmistoon ja poistaa numeroa.

En tiedä miten poisto käytännössä toteutetaan mutta 2018 voimaan tulleen tietosuojalain jälkeen se on poistettava, jos asiakas pyytää poistamaan.  Poikkeuksena tilanteet, joissa yhteystietoja tarvitaan esimerkiksi siksi, että asiakas on velkaa organisaatiolle tms.

Vierailija
87/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytännössä lyön luurin korvaan lopulta. Jos myyjä ei usko kieltäytymistäni vaan puhuu vain päälleni, totean kylmästi "hyvää päivänjatkoa" ja sulje puhelimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan