Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyöttekö luurin korvaan puhelinmyyjille?

Vierailija
06.08.2020 |

Itse teen joskus niin. Olenko tosi törkeä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrtän tuhlata mahdollisimman paljon heidän aikaansa ostamatta mitään.

Vierailija
62/87 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vakuutusmyyjät näkee, että olen juuri muuttanut tai ostanut auton, ja mistä ne saa minun tietoni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen asian, sanon etten ole kiinnostunut, toivotan hyvää päivänjatkoa ja lopetan puhelun. Eli lopuksi lyön kyllä luurin korvaan.

64/87 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyön. Olen myös tehnyt töitä puhelinmyyjänä ja se oli oikeastaan helpottavaa jos asiakas löi luurin korvaan. Eipä tarvinnut väkisin yrittää kauppaa tehdä.

Eikä siinä ole sinänsä mitään pahaa, ennen vanhaan kun oli lankapuhelimet ja oikeasti löi sen luurin kiinni niin se tuntui epämukavalta korvassa.

Vierailija
65/87 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan puhelimesta pikanappia joka toistaa nauhoituksen.

Soititte juuri palvelunumeroon X. Puhelun hinta on Y euroa minuutti. Valitettavasti palvelussa on juuri nyt ruuhkaa. Pimpelipom plim plam musiikkia. Seuraavaksi muistuttaa että odotusaika on maksullista ja aloittaa alusta.

Vierailija
66/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kahdesti ”kiitos, ei”, ja painan punaista luuria.

Vierailija
67/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lyö. Yleensä sanon, että nyt sinä tuhlaat sekä minun että omaa aikaasi. Hyvää päivän jatkoa. Moikka.

Ja jos sieltä kuuluu en tuhllaa vaan minulla on sinulle todella hyvä tarjous......

lyötkö luurin korvaan vai kuunteletko kiltisti?

Vierailija
68/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. En osta mitään, ei ole varaa mutta eivät ota kuuleviin korviinsa joten pakko lyödä luuri korvaan.

Vierailija
69/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt kun en jaksa sitä myyntipuhetta, ei ole aikaa tai olen asioilla. 

Vierailija
70/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon yhden kerran ihan kohteliaasti että ei kiitos ja sen pitäisi normaalin älykkyysosamäärän omaavalle ihmiselle riittää ymmärtämään etten aio tilata mitään tai osallistua mihinkään. Jos ei ymmärrä niin en ala vänkäämään montaa kertaa ihmisen kanssa jolla ei selvästikään oma ymmärrys riitä ja jatkaisi jankuttamista loputtomiin vaan lopetan puhelun jos soittaja vielä yrittää jotain tyrkyttää.

Kysehän ei ole siitä, etteikö myyjä itse tätä ymmärtäisi, vaan siitä, että näin on pakko toimia ja pomo usein myös kuuntelee puheluita.

Vierailija
71/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon yhden kerran ihan kohteliaasti että ei kiitos ja sen pitäisi normaalin älykkyysosamäärän omaavalle ihmiselle riittää ymmärtämään etten aio tilata mitään tai osallistua mihinkään. Jos ei ymmärrä niin en ala vänkäämään montaa kertaa ihmisen kanssa jolla ei selvästikään oma ymmärrys riitä ja jatkaisi jankuttamista loputtomiin vaan lopetan puhelun jos soittaja vielä yrittää jotain tyrkyttää.

Kysehän ei ole siitä, etteikö myyjä itse tätä ymmärtäisi, vaan siitä, että näin on pakko toimia ja pomo usein myös kuuntelee puheluita.

salakuuntelu on rikos

Vierailija
72/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vastaa. Siinäpähän koittaa pommittaa, en vastaa IKINÄ!

Vierailija
73/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Aina!

Vierailija
74/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikille, myös Elisan tyrkyttäjämyyjille. Mulla on syvä viha Elisan myyjiä kohtaan.

Vierailija
75/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei koskaan soita puhelinmyyjät ja ihmettelen, kuinka usein teille muille soitetaan? En oo tehny mitään estoa ja puhelinnro on ollut vuosia sama.

Nojoo, taisin liioitella, on mulle soitettu joskus ysärillä, muttei kuitenkaan riesaksi asti.

-Jos osallistuu johonkin arvontaan ja antaa puhelinnumeronsa, siihen saatetaan soitella myyntimielessä.

-Jos olet koskaan tilannut jonkun lehden ja numerosi on vielä sama, lehden myyjät saattavat soitella vielä vuosien jälkeenkin.

-Jotkut operaattorit soittelevat asiakkailleen ja tarjoavat uusia puhelimia, kanavapaketteja, turvallisuuspaketteja jne.

-Olen kuullut että joissain firmoissa on softa, joka luo itse puhelinnumeroita ja sitten niihin soitellaan. Eli soitto voi tulla sellaisellekin jolla on kielto päällä. En tiedä tehdäänkö tätä enää. 

Vierailija
76/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi iskeä luuria korvaan. Minä keskeytän heidän litaniansa alkuun ja sanon etten tilaa mitään, kiitos ja suljen puhelun. Sitten laitan numeron estoon.

Vierailija
77/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

informoidaan sinne toimitusjohtoon asiasta.

Vierailija
78/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikille, myös Elisan tyrkyttäjämyyjille. Mulla on syvä viha Elisan myyjiä kohtaan.

Operaattorille pitäisi riittää se, että on joku yksittäinen liittymä heiltä, esim. netti tai puhelin. Mutta eihän se riitä. Pitää olla puhelin ja tabletti, kumpaankin tietysti oma liittymä, jos vaikka joutuisi jonnekin missä ei wifi toimi. Sitten tietoturvapaketti, ettei tule viruksia. Puhelimen ja tabletin vakuutukset. Entäs lisäkanavia telkkariin?

Oletko varma ettet halua juuri tätä puhelinta, VAIN 25 e/kk? On muuten tarjous voimassa vain tällä viikolla, että mieti nyt vielä. Mikäs luuri sulla on nykyään? Ai vain sellainen? No olisihan tämä luuri nyt paljon parempi. Et voi tietää ennen kuin kokeilet, miten paljon parempi. Laitetaanko kuitenkin tulemaan? Saat kaupan päälle 5 kk turvapaketin ilmaiseksi, sen jälkeen 20 e/kk. Mieletön tarjous.

Vierailija
79/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön, en sano mitään, katkaisen vain puhelun. Ja toivottavasti v-tuttaa vielä enemmän kuin itseäni joka joutuu vastaamaan häiriköintipuheluihin. 

Vierailija
80/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön, en sano mitään, katkaisen vain puhelun. Ja toivottavasti v-tuttaa vielä enemmän kuin itseäni joka joutuu vastaamaan häiriköintipuheluihin. 

Tuskinpa vaan. Luurin korvaan lyöjät ovat vähemmän ikäviä kuin ne, jotka jäävät karjumaan ja haukkumaan myyjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän