Kylläpä Kate oli niin äidillisen näköinen
Kommentit (22)
pointsit siitä ettei yrittänytkään peittää mahapömppöä :)
Minusta näytti siltä kuin pitelisi jonkun sukulaisen lasta. Ei näyttänyt erityisen äidilliseltä.
Aika pömppö oli, itsellä ei sentään noin pömppö ollut. Pian se laskeutuu ja täytyy treenata.
Mulla oli vuorokausi vauvan syntymän jälkeen varmaan kaksi kertaa ton kokoinen pömppö :O eihän tuo paha ole, ihan normaali!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:33"]
Minusta näytti siltä kuin pitelisi jonkun sukulaisen lasta. Ei näyttänyt erityisen äidilliseltä.
[/quote]Olitkos itse kun esikoisesi olit saanut vuorokausi sitten?
Miksi maha pömpöttää. Onko varmaan tyhjä
Kate on nyt tehnyt elämäntehtävänsä...
Miten toi Kate näytti noin hitsin hyvännäköseltä? En minä tuolta näyttäny vuorokausi synnytyksen jälkeen, olin aivan kulahtaneen näkönen. En ole Katea pitänyt koskaan minään suurena kaunottarena, mutta pakkohan sen olla jos tuolta näyttää synnytyksenkin jäljiltä...
Mä tulin vartavasten katsomaan, kun arvasin, että täällähän tota pömppöä joku jo ihmettelee... tää on niin arvattava palsta. Kaikilla on pömppö vuorokausi synnytyksen jälkeen =)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:59"]
Mä tulin vartavasten katsomaan, kun arvasin, että täällähän tota pömppöä joku jo ihmettelee... tää on niin arvattava palsta. Kaikilla on pömppö vuorokausi synnytyksen jälkeen =)
[/quote]
Nii-iin... paitsi sillä sädekehäänsä kiillottavalla täydellisellä äidillä ja vielä täydellisemmällä vaimolla :-D...
Minusta Katessa ei ollut nyt mitään luonnollista, niin kuin ei yleensäkään. On kuin robotti, joka tekee niin kuin häneltä odotetaan. On tosi ärsyttävää, että sairaalaan raahataan kampaaja ja sitä ja tätä avustajaa, ihan kuin herttuatar ei osaisi itse kammata hiuksiaan ja laittaa mekkoa päälleen.
Onkohan nuo pandasilmät tatuoitu kun en on aina paikoillaan nuo kajalit.
Jos minua kuvaisi vuorokausi synnytyksen jälkeen maailman lehdistö, haluaisin kyllä ehdottomasti kampaajan. Ottaisin kyllä myös meikkaajan piilottamaan mustat renkaat silmien ympäriltäkin samaan syssyyn.
Mistäs tiedätte jos kampaaja olikin Williamia varten? Eikun hetkinen... Ei mitään
Upealta näytti Kate ja on normaalia ettei kohtu ole vielä palautunut koska synnytyksestä vuorokausi aikaa.
En ymmärrä mitä morkattavaa hänessä oli.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:08"]
Mistäs tiedätte jos kampaaja olikin Williamia varten? Eikun hetkinen... Ei mitään
[/quote]
:D päivän piristys!! :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:03"]
Minusta Katessa ei ollut nyt mitään luonnollista, niin kuin ei yleensäkään. On kuin robotti, joka tekee niin kuin häneltä odotetaan. On tosi ärsyttävää, että sairaalaan raahataan kampaaja ja sitä ja tätä avustajaa, ihan kuin herttuatar ei osaisi itse kammata hiuksiaan ja laittaa mekkoa päälleen.
[/quote]
Ja mietipäs millainen meteli nousisi, jos herttuatar ilmaantuisi lapsi sylissä ovelle näyttäen av-mammalta vuorokausi synnytyksen jälkeen? :-DDD Tuskin kukaan sitä naista pukee...
Mun mielestä näytti ihanan onnelliselta, ja äidillisesti heijasi vauvaa. Positiivista oli mun mielestä, että ei yrittänytkään peitellä pömppömasua. Ihan tavallinen kuolevainen siis!
Juu, olisi aika erikoista jos olisi ilmaantunút ovelle sairaalan pyjamassa, tenat lahkeesta roikkuen ja tukka rasvassa. Kun on avustajia käytössä, toki niitä käytetään.
Missä se nyt äidillisenä on vilahtanut?