Lue keskustelun säännöt.
kun on vain saanut tarpeekseen
09.07.2013 |
Mä haluun lähtee jo reissaamaan maailmaa!Onko se niin väärin jättää perhe omilleen?En vaan jaksa enää "onnellista" perhe elämää...En mäkään oo enää nuori (37v) ja koko elämäni olen haaveillu et pääsisin jo lähteen,mut on ollu työt,lapset,puoliso,kaikki se mitä en alunperinkään edes halunnu...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuinka pitkaa aikaa olit ajatellut? Periaatteessa kuukauden tai parin irtiotto pitaisi olla ihan jarjesteltavissa, kunhan pidat huolen etta perheella riittaa silla aikaa ruokaa ja rahaa ja olisi ihan hyva varmistella turvaverkot auttamaan kotiin jaavaa vanhempaa. Joskus parin viikon lomareissukin helpottaa matkakuumetta.
Muttamutta... Moni haaveilee "maailman kiertamisesta" ja tietysti reissaamisen ensimmainen rajoite on usein se perhe, mutta liian usein syy omasta saamattomuudesta sysataan sen perheen sun muiden velvollisuuksien syyksi. Kylla mina muuten, mutta kun on perhe? Ja sitten kun ei ole enaa perhetta, notkutaan edelleen sohvalla haaveilemassa, kun loppujen lopuksi olikin vaan itse liian saamaton toteuttamaan unelmiaan. Kokeile nyt ensin matkustaa vahaksi aikaa jonnekin ilman sita perhetta. Kylla se puolisokin siihen suostuu ja jos ei suostu, niin sittenpa olet vapaampi menemaan.
Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei se perhe varsinaisesti esta reissaamista, mutta ymmarran kylla, etta lapsiperhekohteet ovat vahan eri asia kuin seikkailuretket.
Surkea vetkula kylla olet, kun olet lapsia ja puolison hankkinut ihan haluamattasi. Ei tullut sitten mieleen sanoa aiemmin, ettet halua?