Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtuu.. KESKENMENO? :`(

Vierailija
23.07.2013 |

Olen niin paniikissa, itken ja tärisen vaan :( 

Olen (ymmärtääkseni) rv:lla 5 ja tänään aamulla heräsin siihen, kun vuosin verta. Vuodan tällä hetkellä verta :( Kovia kipuja itselläni ei ole, mahaa hieman pistelee, mutta kivuiksi tätä ei voi kutsua.

Soitin neuvolaan, jossa pyysivät tarkkaileen tilannetta :(

Onko täällä ketään, joka olisi alkuraskaudessa vuotanu ja jotenkin ihmeen kaupalla ei olisi kuitenkaan mennyt kesken? :(

Tää on kamalaa :`((

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertomaan sitten ap, miten kävi.

Vierailija
2/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa mua neuvottiin meneen ensiapuun (terveyskeskukset ei enää tähän aikaan auki). Lähdin itku silmässä, eikä ne ottaneet sitten mua vastaan :( Tosin, se virkailija oli tosi empaattinen ja ystävällinen ja kertoi, että koska mulla ei nyt kipuja oo, niin ei ota mua sisälle. Se panadol 500mg auttoi.

Virkailija kertoi, ettei mulla välttämättä oo hätää.. Jos alan kovasti vuotaan tai tulee kovia kipuja, niin sitten pitää lähtee takasin. Virkailija myös sano, että koska oon viikolla 5, niin mun pitäis selvästi huomata, jos pikkuinen tulee pois :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin... ja vielä en siis sellaista ole huomannut. Veri on edelleen kirkasta.

Vierailija
4/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaapa kemiallinen raskaus.

Sä oot niin aikaisessa vaiheessa raskaana, että ei sulle välttämättä tuu mitään normaaleja kuukautiskipuja pahempia kipuja vaikka km olisikin. Paljon menee raskauksia kesken niin, että kuukautiset vaan on pari päivää myöhässä ja ilman testausta ei edes ole tiennyt olevansa raskaana. Toivotaan kuitenkin, että sulla on kaikki hyvin. Mulla km tuli 8+0 eikä mulla ollut kipuja, eikä normaalia suurempaa vuotoa. Tosin mulla on normaalistikin runsaat kuukautiset. En halua mitenkään maalata piruja seinille, vaan kertoa myös muita tosiasioita.

Pidän peukkuja, että sulla menis kaikki lopulta hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
5/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kemialliselta raskaudelta. Mulla oli sama. Viikon viisi alussa, kun menkat vaan 5 päivää jäljessä, alkoi vuoto ja sit kipu. Melko normit kuukautiset siis. Vuodossa ei juuri hyytymää. Kohdussa ei mitään eli oli vaan hipaissut kohtua, mutta ei kiinnittynyt. Digitaalinen testi oli näyttänyt just viikot 1-2. 

Jatkossa en testaa ennen kuin on menkat enemmän myöhässä. Tulee vaan paha mieli.

Vierailija
7/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän tekstin, mutta se hävisi :/

Oloni helpottui, kun ystäväni kertoi, että hänellä alkoi rv20 kirkasta vuotoa, jota kesti päivän. Neuvolatäti kertoi syyksi kuivat limakalvot. Itselläni on gyne n. vuosi sitten todennut, että mulla on kuivat ja ohuet limakalvot (johon sain sellaista voidetta, jota en tosin oo enää pitkään aikaan käyttänyt)...

Vierailija
8/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huomiselle ajan terveystalolle. Huommenna olisi rv 5+1. Terveystalolla sanottiin, että ne tekee viikosta 5 lähtien.. Huominen pelottaa, mutta toivoa silti on <3

Vierailija
9/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä katottiin just ultralla tänään, rv 4+3. Mitään vuotoa ei oo ollut, mutta limakalvoilla ilmeisesti vähän vuotoa (joka ei kuitenkaan ole tullut ulos), kun lääkäri katsoi.

Vierailija
10/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä rv4+3 näkyi? Näkyikö syke vielä noin varhaisessa ajassa? Tai jotain muuta? 

Vierailija
11/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä yksityisellä gynellä ultrassa jos haluat selvyyden!

Vierailija
12/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huomiselle ajan, yksityiselle siis.. 

Vierailija
13/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä huomiselle, ap! Tulehan sitten kertoilemaan, miten meni.

Nyt vain sormet ja varpaat pystyssä toivotaan, että kaikki olisi hyvin ja vuoto jtn ihan muuta! :)

Vierailija
14/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:08"]

Mitä siellä rv4+3 näkyi? Näkyikö syke vielä noin varhaisessa ajassa? Tai jotain muuta? 

[/quote]

Ei siellä vielä noita, ainoastaan, että raskaus on kohdunsisäinen.

Vierailija
15/84 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan oman kokemukseni asiasta. Tasan viikko sitten aloin vuotamaan verta, suurinpiirtein kuukautisten verran ja alavatsa kipuili. Ei mitään rankkaa verenvuotoa tai kipua, mutta veren mukana hyytymiä. Soitin terveyskeskukseen, sanoivat samaa, eli voin tehdä testin viikon päästä uudelleen. En jaksanut odottaa, vaan varasin ajan yksityiselle. Pääsin kahden päivän päästä ultraan gynekologille, joka totesi keskenmenon 7. raskausviikolla.. Kannattaa todellakin oman itsesi takia mennä asia varmistamaan. Maksoi vähä reilu satasen. Kokemus on ollut rankka, ja ensimmäisten itkuisten päivien jälkeen olen yrittänyt lohduttautua ajatuksella, että luonto hoitaa asian.. eli sikiöstä ei olisi koskaan voinutkaan tulla elinkelpoista lasta.. parempi nyt, kun loppuraskaudesta. Menetys tämä on silti... mutta eteenpäin on katsottava. Vuoto jatkuu vieläkin, kestänyt nyt viikon ja yhden päivän.. Uudesta raskudesta haaveilen. Voimia Sinulle AP, valmistaudu pahemimpaan mutta vielä ei tarvitse luopua kaikesta toivosta.

Vierailija
16/84 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kirjoitukseni hävisi :(((

Yritän jaksaa vielä kerran kirjoittaa: Ei, enää en ole raskaana :`( Raskauteni on mennyt kesken :`( Kiitos kaikille, jotka jaoitte kokemuksianne!

Vierailija
17/84 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( paljon voimia sinne <3

Vierailija
18/84 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle <3 

Vierailija
19/84 |