Yksi. Tyytymätön. Purkaus ja koko ketju poistui
Olin tosi iloinen hyvin alkaneesta keskustelusta.
Kommentit (12)
Eihän tuossa keskustelussa ollut mitään eikä ketään loukkaavaa !! Ehkä joku miesvihaaja
Monta kertaa olen harmitellut, kun joku hyvä keskustelu on poistunut. Jotkut varmaan tekee ilmoituksia jos keskustelu liittyy liikaa seksiaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olen harmitellut, kun joku hyvä keskustelu on poistunut. Jotkut varmaan tekee ilmoituksia jos keskustelu liittyy liikaa seksiaiheeseen.
Joku oikein katkera feministi tällä kertaa. . Mitä hän luulee tuolla edistävän ! Ei ainakaan naisten etua ja naisten mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oikein katkera feministi tällä kertaa. . Mitä hän luulee tuolla edistävän ! Ei ainakaan naisten etua ja naisten mainetta.
No hyvältähän se paskantaminenkin tuntuu!
Suomi24:ssä ei tuhota ketjuja eikä viestejä mielivaltaisesti.
Siis mikä poistettu? Oli mikä hyvänsä, syy siis feminismin.....
Täällä joku katkeroitunut nainen. solvaa miehiä sioiksi ja on kertonut olevansa feministi. Syy ei liene vain. feminismi , vaan. hänen onneton suhteensa päättyminen. miehensä kanssa. Joku tolkku. hänellekin .
Mikä helvetti täältä on poistettu? osaatteko puhua?
Täällä syytetään kaikesta feminismiä! Voihan prkl.Incellit raiskurit ne täällä jauhaa ja haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä syytetään kaikesta feminismiä! Voihan prkl.Incellit raiskurit ne täällä jauhaa ja haukkuu.
No jaa, annetaan sitten anteeksi. sille feministille. Saat anteeksi tämän kerran . Mutt koita nyt päästä siitä katkeruudestasi, ettet vaan pahemmin sairastu. Se kun on kovasti terveydelle vaarallista kantaa kaunaa ja katkeruutta.
Eipä nyt. juuri huvita tehdä aloituksia , vaikka mielestäni olisi aiheellista, kun. keskustelut alkavat luutia ja maatua.