Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vouhkaatte laskun jakamisesta treffeillä toivoisin kuulevani perusteluja tähän!

Vierailija
06.08.2020 |

Miksi ihmeessä mies ei voi maksaa koko laskua? En näe syytä miksi naisen pitäisi maksaa puolet tai pahimmillaan koko lasku? Miehen tehtävä on tarjota. Kaikenlaista on tullut nähtyä. Viimeisimmät treffit miehen kanssa, jossa pääruoka olisi pitänyt maksaa 50/50, mutta mies olisi maksanut naiselle vain jälkiruuan. Nainen nousi ja käveli tiehensä. Ihan oikein teki.

Kommentit (454)

Vierailija
101/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maksakoon ensimmäisellä tapaamisella omat ruokansa ja juomansa, vai onko sinne tultu vain ilmaisen aterian perässä?

Jos treffit sujuvat hyvin niin voin ilomielen maksaa sitten toisilla treffeillä kaiken.

MIES

Mutta jos tarjolla on samanaikaisesti monta yhtä kiinnostavaa miestä, sun kaltainen putoaa heti pois. Koska naisen kannattaa tavoitella aina kaikkein parasta:)

N23

Mutta jos tarjolla on samanaikaisesti monta yhtä kiinnostavaa naista, sun kaltainen putoaa heti pois. Koska miehen kannattaa tavoitella aina kaikkein parasta:)

-eri

Vierailija
102/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ajattelen asian niin, että jos  mies on tarpeeksi kiinnostava ja miellyttävä annan hänen maksaa. Kukapa nainen haluaa ottaa vastaan mitään joltain epämiellyttävältä tyypiltä, jota ei halua ikinä uudestaan tavata. Eli jos tuttavuudelle voi olettaa jatkoa, mies maksaa ekoilla treffeillä. Niillä mahdollisilla tulevilla treffeillä voi nainenkin maksaa vuorostaan.

Suostutko kynnysmatoksi jos mies pyytää?

Suostut jos maksat ja samalla teet hallaa itsellesi. Ei näin hyvät naiset. Mies maksaa AINA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alan ymmärtää niitä ikisinkkunaisia, jotka käyvät sadoilla treffeillä. Nehän haluavat vain ilmaisen viikonloppuillan ruokineen ja juomineen + elokuvat, baari, taksi ym.

Jos olisin mies ja ajattelisin noin, osaisin välttää tuon ehdottamalla ensitapaamisella jotain ilmaista tekemistä.

Vierailija
104/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maksakoon ensimmäisellä tapaamisella omat ruokansa ja juomansa, vai onko sinne tultu vain ilmaisen aterian perässä?

Jos treffit sujuvat hyvin niin voin ilomielen maksaa sitten toisilla treffeillä kaiken.

MIES

Mutta jos tarjolla on samanaikaisesti monta yhtä kiinnostavaa miestä, sun kaltainen putoaa heti pois. Koska naisen kannattaa tavoitella aina kaikkein parasta:)

N23

Mutta jos tarjolla on samanaikaisesti monta yhtä kiinnostavaa naista, sun kaltainen putoaa heti pois. Koska miehen kannattaa tavoitella aina kaikkein parasta:)

-eri

Haha, tuo on tietenkin totta:D Mutta onneksi suurin osa miehistä on heikkona mun kaltaisiin naisiin:)

N23

Vierailija
105/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa.

Miehen tehtävä on pyytää nainen treffeille ja tarjota

Heh, unohdinkin että tämä toimii teillä naisilla vain yhteen suuntaan; edut poimitaan, mutta velvollisuuden laistetaan.

T: edellien kirjoittaja

Lässynlää, tässä on valtaosa sanonut maksavansa itse, puoliksi tai kuka milloinkin. Yksi jankkaa, että miehen pitää maksaa aina (ISOLLA) ja yhdellä on "periaate". Kuten tuossa jo ihan alussa todettiin, niin koko keskustelu on taas jonkun lautailijan tekosyytä olla menemättä treffeille, joille kukaan ei ole pyytänyt ketään.

Tämä.

Vierailija
106/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa.

Ok. Sitten odotankin naisen kutsua ravintolatreffeille.

Katsotaan maksaako "herrasnaismaisesti" ylpeänä vai valittaako yhä että miehet maksaa!!!!!

Odota vaan... 🤭

Vierailija
107/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIES

N23

-eri

Toki, onneksi nuorena hoikkana ja kauniina naisena on niin paljon ottajia ettei paljon kiinnosta jos joku piheilijä ”tiputtaa” minut pois :,D luoti väistetty!

Vierailija
108/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut useammankin miehen kanssa siitä, että minkälainen nainen on kiinnostava. Ensimmäisenä ei noussut esiin ulkonäkö tai varallisuus. Moni piti sellaista naista kiinnostavana, joka  tuntee arvonsa ja tietää mitä tahtoo.  Tästä voi päätellä, että jos nainen treffeillä ei oleta mieheltä käytöstapoja ja  sopertaa kynnysmattona , että kyllä mä maksan kaiken, ettei sun rahat  mee, ymv. niin juttu jää siihen.   

Vierailija
109/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES

Ei jatkoon! Kanssaveljesi Amerikasta, Britanniasta ja muualta maailmalta katsoisivat kieroon ja toteavat yhdessä: jäät yksin. Kukaan joka ei osaa kohdella naista hyvin ei kannata treffailla. Häpeäisivät käytöstäsi silmät päästään. Tuplatreffit päättyvät nolosti kun muut miehet tarjoavat daamille ja sinä vaadit naista maksamaan. Ei näin.

Vierailija
110/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa.

Miehen tehtävä on pyytää nainen treffeille ja tarjota

Onko naisen tehtävä sitten olla kotona ja hoitaa lapsia, tehdä perheelle ruokaa ja siivota?

Saisiko tähän vastauksen?

Ekoilla treffeillä..?

Vierailija
111/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa täällä niin teennäisen itsenäisiä. Varoitampa teitä näin miehenä: mies joka ei tarjoa = mies joka ei omistaudu suhteelle. Olet hänelle vain halpa pano.

Kiitos, että valistit ihan miehenä ja siten niin kovin etevänä. Jos vielä ajattelisit sillä yläpäällä hetken, niin huomaisit, että mies saa edelleenkin tarjota, mutta sen ei pidä olla oletus. Ja hui, mä maksoin eilen ravintolassa, onko mies nyt mun halpa pano?

Vierailija
112/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 on sitä tasa-arvoa mitä nykyään kaikessa aina suuvaahdossa toitotetaan ja vaaditaan naisulle. Ette voi feministit ottaa tasa-arvosta vaan niitä rusinoita pullista vaan se koskee sitten ihan kaikkea.

Onhan se tosi vanhanaikaista 50-lukua sellainen, että mies "tulevana perheen päänä" maksaisi.

Vierailija
113/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju on surkeaa trollausta, mutta näitä naisia riittää Suomessa edelleenkin. Aivan liikaa.

Toisaalta mies väistää lokinpaskat kun vie naisen ravintolaan syömään. Jos joudut maksamaan naiselle kaiken treffeillä, maksat kaiken koko lopun suhteennekin ajan. 

Vierailija
114/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miehenä monesti halunnut maksaa daamille ne kahvit tai lounaat mihin olen hänet pyytänyt. Usein se ei sovi. En tiedä miten muualla, mutta Helsingissä se tuntuu olevan niin, että nainen haluaa maksaa omansa. Sitten kun deittailu menee pidemmälle, on vaikka tapailtu jo kuukausi, niin sitten varmaan niitä parin sadan euron illallisia on reilua maksaa puoliksi. Mutta ekat treffit on usein jossain kahvilassa tai yhteinen lounas á 13€/hlö. Niin kyllä mä ne mieluusti kohteliaisuuttani tarjoaisin. Mutta täällä päin Suomea se sopii vain aniharvalle naiselle.

Mulla on ainakin sellainen olettamus, että mies maksaa AINA kaiken, jos mennään esimerkiksi syömään. Siis eikö tunnelmakin lässähdä täysin siinä vaiheessa, kun mies ehdottaa maksua puoliksi? Kukaan ei kylläkään ole ehdottanut mulle sellaista ikinä:)

N23

Hei Lasse, M-kirjain on siinä ihan seuraavana N-kirjaimen vieressä, jos tuli vahinko.

Ja se on ihan sanomattakin selvää että mielikuvitustreffeillä tarjotaan koko raflalle ja siinä sivussa instamisulle mustalla Amexilla ja karautetetaan Ronaldo-kroppaisena laatikkoleukana auringonlaskuun, mutta toki dialogiakin voi käydä, jos se tekee fantasiasta todemman tuntuista.

No olen kyllä oikeasti 23-vuotias nainen ja mulla on täsmälleen samanlainen oikeus periaatteisiini kuin sullakin. Se ei tee minusta tippaakaa huonompaa ihmistä, trollia, provoajaa tai "Lassea". Kuten joku tuossa jo aiemmin viisaasti sanoikin, nämä ovat asioita, joista voidaan vääntää kättä vaikka maailman tappiin saakka. Mulla kylläkin on jo mies, eli sun esimerkiksi ei tarvitse mua enää pelätä:)

N23

Kyllä se nyt vain tekee sinusta huonomman ihmisen, jos periaatteesi on epäreilu ja epätasa-arvoinen. En minäkään voi vain päättää, että minulla on vain sellainen periaate, että naapuri maksaa minunkin vuokrani ja olettaa, että se on kaikille ihan fine. 

Siis eihän tee:) Jos mies vaatimalla vaatii saada maksaa ihan kaiken, niin se kyllä sopii mulle.

N23

Älä viitsi. Oletko tosiaan noin typerä? Selvästi kirjoitit aiemmin, että olettamuksenasi on, että mies maksaa ja tunnelma lässähtää, jos mies ehdottaa, että maksetaan puoliksi....

Kirjoitin näin: "Siis eikö tunnelmakin lässähdä täysin siinä vaiheessa, kun mies ehdottaa maksua puoliksi? Kukaan ei kylläkään ole ehdottanut mulle sellaista ikinä:)" Eli esitin teille laskun jakajille kysymyksen, että eikö teillä tunnelma lässähdä?

N23

No ei. Minun tunnelmani treffeillä tulee siitä, jos toisen kanssa synkkaa, ja jos huomaan, että meidän välillä on kemiaa. Silloin treffipaikalla, ruualla, juomalla tai laskulla ei ole mitään väliä, ei myöskään sillä, kuka maksaa.  Jos toinen osapuoli tarjoutuu maksamaan tai haluaa maksaa, arvostan toki sitä, että hän haluaa olla kohtelias, että en siitä siis loukkaannukaan. Mutta mieluiten maksan itse oman osuuteni, koska minuun ei toisaalta myöskään tee vaikutusta mikään ostamisella ja maksamisella flirttailu. Minusta se kahdenkeskinen kohtaaminen on treffeillä olennainen juttu, ei raha.

Vierailija
115/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIES

Ei jatkoon! Kanssaveljesi Amerikasta, Britanniasta ja muualta maailmalta katsoisivat kieroon ja toteavat yhdessä: jäät yksin. Kukaan joka ei osaa kohdella naista hyvin ei kannata treffailla. Häpeäisivät käytöstäsi silmät päästään. Tuplatreffit päättyvät nolosti kun muut miehet tarjoavat daamille ja sinä vaadit naista maksamaan. Ei näin.

Koska suomalainen perusjamppa tosiaan kulkee ihan solkenaan tuplatreffeillä anglosaksien kanssa. Ottakaas pojat mut ens kerralla mukaan, tämän minäkin haluan nähdä. Voin maksaa!

Vierailija
116/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/50 on sitä tasa-arvoa mitä nykyään kaikessa aina suuvaahdossa toitotetaan ja vaaditaan naisulle. Ette voi feministit ottaa tasa-arvosta vaan niitä rusinoita pullista vaan se koskee sitten ihan kaikkea.

Onhan se tosi vanhanaikaista 50-lukua sellainen, että mies "tulevana perheen päänä" maksaisi.

Vaadin 50/50 tasa-arvoa. Pidän itseäni feministinä. Minulle sopii mainiosti ensitapaaminen kävelyllä tai muussa ilmaistekemisessä. Jos mies haluaa viedä minut jonnekin, missä odotetaan ostavan jotain, minä odotan hänen maksavan. Syömään en edes lähtisi ensitapaamisella.

Sinä taidat suorittaa valikoivaa lukemista kun luet vain ne kommentit (provot) jotka vahvistavat omaa näkemystäsi.

Vierailija
117/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on surkeaa trollausta, mutta näitä naisia riittää Suomessa edelleenkin. Aivan liikaa.

Toisaalta mies väistää lokinpaskat kun vie naisen ravintolaan syömään. Jos joudut maksamaan naiselle kaiken treffeillä, maksat kaiken koko lopun suhteennekin ajan. 

Kaltaisesi miehet jotka eivät tarjoa naiselle eivät myöskään välitä naisesta eivätkä yhteisistä lapsista. Eivät kustanna lapselle mitään eivätkä rakasta. Lapsikin on lokki tällaiselle miehelle. Hui kauhistus. Ei jatkoon. Onneksi mieheni on britti ja arvostaa minuakin.

Vierailija
118/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokatapauksessa mies maksaa naiselle erossa puolet omaisuudestaan, eli omalla työllään elävän miehen ei kannata ottaa minkäänlaista naista. Rikkailla perijämiehillä on varaa maksaa exvaimoilleen ja sossunpummit saavat kaiken muutenkin ilmaiseksi. Pariutukoon ne. Keskiluokkaisten miesten kannattaa pysyä yksin.

Vierailija
119/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sinulle tärkeää, että ensitapaamisella istutaan ravintolassa, niin silloin kannattaa investoida tuollaiseen testiin. Itse ehdottaisin ilmaista tekemistä.

Vierailija
120/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokatapauksessa mies maksaa naiselle erossa puolet omaisuudestaan, eli omalla työllään elävän miehen ei kannata ottaa minkäänlaista naista. Rikkailla perijämiehillä on varaa maksaa exvaimoilleen ja sossunpummit saavat kaiken muutenkin ilmaiseksi. Pariutukoon ne. Keskiluokkaisten miesten kannattaa pysyä yksin.

Miksi aiot maksaa? :-o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi