Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vouhkaatte laskun jakamisesta treffeillä toivoisin kuulevani perusteluja tähän!

Vierailija
06.08.2020 |

Miksi ihmeessä mies ei voi maksaa koko laskua? En näe syytä miksi naisen pitäisi maksaa puolet tai pahimmillaan koko lasku? Miehen tehtävä on tarjota. Kaikenlaista on tullut nähtyä. Viimeisimmät treffit miehen kanssa, jossa pääruoka olisi pitänyt maksaa 50/50, mutta mies olisi maksanut naiselle vain jälkiruuan. Nainen nousi ja käveli tiehensä. Ihan oikein teki.

Kommentit (454)

Vierailija
381/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa.

Miehen tehtävä on pyytää nainen treffeille ja tarjota

Onko naisen tehtävä sitten kikatella miehen jutuille, olla kotona hoitamassa lapsia ja tekemässä perheelle ruokaa / siivoamassa?

Vai toimiiko tämä sinulla vain yhteen suuntaan?

Jos muutamien treffien hinnalla saa vuosien ja vuosikymmenien palvelut, niin todellakin tarjoaisin miehelle ruuat ja juomat ihan viimeisen päälle. En tosin voisi vaatia noin kohtuutonta vastapalvelusta,mutta miehillä näköjään riittää siihen pokkaa.

Sinäkö sitoudut vuosiksi ensitreffeillä? Lopettakaa jo tämä paskanpuhumisenne, loiset. -eri 

Ei sun kannata ottaa aihetta niin henkilökohtaisesti, koska sulla ei tule koskaan olemaan omaa loista:D

Oletko kännissä, teini vai jälkeenjäänyt? Kuka maksaa elämisesi ja syömisesi? Sossu? Äiskä? 

Vierailija
382/454 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.,.,.,.z. kirjoitti:

Mielestäni on kohteliasta, että mies maksaa treffailun aliutaipaleella. Toisaalta itsekin jos joutuisi hypoteettisesti ajatellen tilanteeseen, että vastapuoli ei miellytä itseäni niin haluaisin maksaa itse oman osani (olen naimisissa, treffailen vain oman mieheni kanssa).

Mikäli mies olettaisi minun maksavan omani, maksaisin mukisematta "tottakai", mutta enemmän se plussaa tuo naisen silmissä sille, joka maksaa.

Ei liity maksukysyyn vaan nimenomaan kohteliaisuuteen. Samoin kuin mies avaa naiselle oven, en odota sitä tapahtuvaksi, mutta se on kohteliasta ja ilahduttaa. Oma mieheni edelleen avaa minulle oven, kantaa painavat kauppakassit jne pyytämättäni ja tietää etten sitä todellakaan odota häneltä. Se on kuitenkin mukava tapa.

Koskaan en ole ajatellut miehen "maksavan" jostain muustakin kuin vain esim. ruuasta. Enkä ole kokenut velaksi jäämistä.

Mitä nainen tekee treffeillä osoittaakseen kiinnostusta miestä kohtaan ja ollakseen kohtelias?

Siis vastaavaa huomattavaa panosta?

En ymmärrä mitä te varatut edes teette näissä keskusteluissa.

Nykynainen kun käy viikossa jopa 30 tindertreffeillä. Tästä on ollut lehdissä juttuakin. 

Viekö tällainen nainen ravintolaruoat kotiin pakkaseen? Ja miehet maksaa 

Kiinnostus osoitetaan sanallisesti, kysytään jatkoa kasvotusten treffien päätteeksi ja pidetään yhteyttä viesteillä. Kumpikin maksaa omansa.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatko jää enemmän yksin?

Miehet jotka maksaa ravintolassa molempien safkat vai miehet jotka haluaa puolittaa laskun?

Vierailija
384/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatko jää enemmän yksin?

Miehet jotka maksaa ravintolassa molempien safkat vai miehet jotka haluaa puolittaa laskun?

Molemmat, jos syömään vie ekoilla, tokilla tai edes kolmansilla.

Vierailija
385/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies VOI maksaa koko laskun jos on kutsunut treffeille, tai jos muuten vain VÄLTTÄMÄTTÄ haluaa. Mutta miehen ei PIDÄ aina maksaa, kuten jotkut luulevat.

Vierailija
386/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on treffeille sattunut parikin miestä, jotka ovat jotenkin loukkaantuneet siitä, kun olen ilmaissut maksavani oman laskuni. Hekin perustelivat sitä herrasmiesmäisyydellä, että kyllä mies tarjoaa. Aina olen tarjoutunut maksamaan oman laskuni, mutta se ei jostain syystä ole miehille sopinut.

Vierailija
387/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä että mies tarjoaa ensitreffeillä, koska se on herrasmiesmäinen tapa.

Ihan niin kuin on herrasmiesmäinen tapa että mies kantaa painavat esineet, koska hänellä on enemmän voimaa.

Mies osoittaa myös ettei hän ole mikään ärsyttävä nipo pihi ja ehkä on varakas muutenkin, joka tuo taloudellista turvaa koska haluan myöhemmin perustaa perheen. Lasten kanssa olen kotiäitinä kuitenkin sinne asti että lapset 3-4vuotiaita joten mies tuo silloin leivän pöytään.

Mitenkäs sinä osoitat omalta osaltasi, että olet hyvä synnyttäjä ja äiti ja kodin hoitaja? 

En sinulle mitenkään, me ollaan ihan eri liigaa ;)

Mitä sinä nyt minusta puhut? Sinä sanoit, mitä miehen pitää sinulle osoittaa. tottakai sinun pitää myös sitten kertoa, mitä sinä osoitat miehelle. 

(Olen muuten parisuhteessa oleva nainen, joten sinun liigasi ovat minulle ihan yhdentekeviä.)

Jos joku pyytää minut ulos koska on kiinnostunut minusta niin MINUN pitäisi osoittaa miehelle jotain? :,D juu ei tarvitse.

Voi kulta pieni, luuletko, että sinä olet ainoa, jota se mies on pyytänyt treffeille :D 

Tuohan pätee samalla tavalla toiseenkin suuntaan. Jos sinä olet niin kiinnostunut miehestä, että lähdet tämän kanssa ulos, miksi sen MIEHEN pitäisi osoittaa sinulle jotain? Vai lähdetkö sinä ulos kaikkien kanssa, jotka vain kehtaavat pyytää? Juu, ilmeisesti sitten olet ihan eri liigassa kuin minä olin aikoinani. :D 

Tuo onkin tosi turn on, antaa heti ymmärtää että ”et muuten ole ainut jota olen pyytänyt ulos että yritäpä nyt vakuuttaa minut miksi olet parempi kuin ne muut?” Juu en yritä, eikä kiinnosta yhtään tehdä vaikutusta mihinkään sarjadeittailijaan. Sinä vaikutat aika huono itsetuntoiselta...? Minä lähden ulos jos nään miehessä yhtään potentiaalia, se ei silti tarkoita että olisin vielä millään tavalla kiinnostunut.

Vierailija
388/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä että mies tarjoaa ensitreffeillä, koska se on herrasmiesmäinen tapa.

Ihan niin kuin on herrasmiesmäinen tapa että mies kantaa painavat esineet, koska hänellä on enemmän voimaa.

Mies osoittaa myös ettei hän ole mikään ärsyttävä nipo pihi ja ehkä on varakas muutenkin, joka tuo taloudellista turvaa koska haluan myöhemmin perustaa perheen. Lasten kanssa olen kotiäitinä kuitenkin sinne asti että lapset 3-4vuotiaita joten mies tuo silloin leivän pöytään.

Mitenkäs sinä osoitat omalta osaltasi, että olet hyvä synnyttäjä ja äiti ja kodin hoitaja? 

Mitä sinä nyt minusta puhut? Sinä sanoit, mitä miehen pitää sinulle osoittaa. tottakai sinun pitää myös sitten kertoa, mitä sinä osoitat miehelle. 

(Olen muuten parisuhteessa oleva nainen, joten sinun liigasi ovat minulle ihan yhdentekeviä.)

Jos joku pyytää minut ulos koska on kiinnostunut minusta niin MINUN pitäisi osoittaa miehelle jotain? :,D juu ei tarvitse.

Voi kulta pieni, luuletko, että sinä olet ainoa, jota se mies on pyytänyt treffeille :D 

Tuohan pätee samalla tavalla toiseenkin suuntaan. Jos sinä olet niin kiinnostunut miehestä, että lähdet tämän kanssa ulos, miksi sen MIEHEN pitäisi osoittaa sinulle jotain? Vai lähdetkö sinä ulos kaikkien kanssa, jotka vain kehtaavat pyytää? Juu, ilmeisesti sitten olet ihan eri liigassa kuin minä olin aikoinani. :D 

Tuo onkin tosi turn on, antaa heti ymmärtää että ”et muuten ole ainut jota olen pyytänyt ulos että yritäpä nyt vakuuttaa minut miksi olet parempi kuin ne muut?” Juu en yritä, eikä kiinnosta yhtään tehdä vaikutusta mihinkään sarjadeittailijaan. Sinä vaikutat aika huono itsetuntoiselta...? Minä lähden ulos jos nään miehessä yhtään potentiaalia, se ei silti tarkoita että olisin vielä millään tavalla kiinnostunut.

Sinä tässä ensin aloit puhua eri liigoista. Ja millä tavalla mikään nyt taas on turn on tai off, kun minä tässä puhun varattuna naisena enkä sinua treffeille pyytävänä miehenä? :D Ei kai se mies sitä sinulle tulekaan sanomaan. Ihmettelen vain, miksi kuvittelet, että se mies olisi sinusta yhtään sen enempää kiinnostunut kuin sinäkään hänestä ja ettei hänellä olisi muitakin potentiaalisia ehdokkaita, joita voisi pyytää treffeille. 

Vierailija
389/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä ensin aloit puhua eri liigoista. Ja millä tavalla mikään nyt taas on turn on tai off, kun minä tässä puhun varattuna naisena enkä sinua treffeille pyytävänä miehenä? :D Ei kai se mies sitä sinulle tulekaan sanomaan. Ihmettelen vain, miksi kuvittelet, että se mies olisi sinusta yhtään sen enempää kiinnostunut kuin sinäkään hänestä ja ettei hänellä olisi muitakin potentiaalisia ehdokkaita, joita voisi pyytää treffeille. 

Ja tähän vielä jatkan, että alun perinhän minä kysyin sinulta, miksi sen miehen pitäisi vakuuttaa sinulle olevansa parempi kuin muut. Miehessä tämä sama ajatus onkin sinusta turn off. Huomaatko ristiriidan? 

Vierailija
390/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kommentit selvästi poistuu tästä keskustelusta. Naisetko keskenään tästä kommentoivat? Sehän on hyvä. Heippa.

Vierailija
391/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan tällä hetkellä kahdelle naiselle "elatusapua" lisäksi vien heitä syömään. Vastineeksi saan seksiä.

Vierailija
392/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun nainen pyytää ystävättärensä, vanhempansa tai työkaverinsa lounaalle tai päivälliselle, hän maksaa, koska on kutsuja. Asia selvä.

Vierailija
393/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä jatkan, että alun perinhän minä kysyin sinulta, miksi sen miehen pitäisi vakuuttaa sinulle olevansa parempi kuin muut. Miehessä tämä sama ajatus onkin sinusta turn off. Huomaatko ristiriidan? 

KOSKA.MIES.PYYSI.MINUA.ULOS. Minä en pyytänyt miestä! Haloo! Ymmärrätkö lukemaasi??? Älä pyydä ulos ihmistä joka ei sinua yhtään kiinnosta!

Vierailija
394/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh tämän takia hommasin ulkkiksen miehekseni, hänelle olisi loukkaus jos alkaisin vänkäämään siitä kuka maksaa laskun.

Niin minäkin ja sama homma. Miehelle olisi loukkaus jos edes ehdottaisin laskun jakamista, koska sellainen ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
395/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh tämän takia hommasin ulkkiksen miehekseni, hänelle olisi loukkaus jos alkaisin vänkäämään siitä kuka maksaa laskun.

Niin minäkin ja sama homma. Miehelle olisi loukkaus jos edes ehdottaisin laskun jakamista, koska sellainen ei tule kuuloonkaan.

Mä olin nuorena naimisissa noin ajattelevan suomalaismiehen kanssa. Muutamassa vuodessa ne ahtaat mies- ja naislokerot alkoivat ahdistaa liikaa. Toinen aviomies ei yritä määritellä mikä ei tule kuuloonkaan sen enempää kuin minäkään, tämä sopii paljon paremmin. Kaikille vakoille on kantensa.

Vierailija
396/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa.

Miehen tehtävä on pyytää nainen treffeille ja tarjota

Onko naisen tehtävä sitten kikatella miehen jutuille, olla kotona hoitamassa lapsia ja tekemässä perheelle ruokaa / siivoamassa?

Vai toimiiko tämä sinulla vain yhteen suuntaan?

Jos muutamien treffien hinnalla saa vuosien ja vuosikymmenien palvelut, niin todellakin tarjoaisin miehelle ruuat ja juomat ihan viimeisen päälle. En tosin voisi vaatia noin kohtuutonta vastapalvelusta,mutta miehillä näköjään riittää siihen pokkaa.

Sinäkö sitoudut vuosiksi ensitreffeillä? Lopettakaa jo tämä paskanpuhumisenne, loiset. -eri 

Minä en käy treffeillä kenen kanssa tahansa. Siinä vaiheessa on kiinnostusta jo vahvasti mukana ja olemme jutelleet keskenämme moneen kertaan. Tekeekö miehet niin, että ne katsoo kuvastosta naisen kuvan, kutsuvat treffeille ja siellä ihmettelevät, että onpa outo nainen?

Vierailija
397/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus (ap):

Miksi ihmeessä mies ei voi maksaa koko laskua? En näe syytä miksi naisen pitäisi maksaa puolet tai pahimmillaan koko lasku? Miehen tehtävä on tarjota. Kaikenlaista on tullut nähtyä. Viimeisimmät treffit miehen kanssa, jossa pääruoka olisi pitänyt maksaa 50/50, mutta mies olisi maksanut naiselle vain jälkiruuan. Nainen nousi ja käveli tiehensä. Ihan oikein teki.

Oma vastaukseni:

Olisin noussut pöydästä saman tien, kävellyt naikkosen perään ja huikannut tarjoilijalle, että "lasku kahteen osaan, kiitos! Tämä neiti tässä yrittää livahtaa maksamatta omaa osuuttaan!" Tämä tietty riittävän kovalla äänellä, että varmasti nolaan sen ämmän.

Lasku meni miehen maksettavaksi kokonaan eikä minua nolattu, koska en tapaile kaltaisiasi kakaroita, joiden ei kannata seurustella eikä edes tapailla. Ap

Vierailija
398/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kommentit selvästi poistuu tästä keskustelusta. Naisetko keskenään tästä kommentoivat? Sehän on hyvä. Heippa.

Heippa

Vierailija
399/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun nainen pyytää ystävättärensä, vanhempansa tai työkaverinsa lounaalle tai päivälliselle, hän maksaa, koska on kutsuja. Asia selvä.

Minulle on ihan luontevaa pyytää ystävääni mukaan ja kutsuessa sanoa, että minä tarjoan. Miten vaikea tuon sanominen on miehille? Töissä taas syömään mennään vakiporukassa tai joku kysyy, kuka on menossa syömään siihen ja siihen aikaan tai hän ajatteli käydä lounaalla paikassa x, haluaako joku tulla mukaan. Omat vanhempani eivät halua ravintolaan syömään, mutta en ole perinyt heiltä maksua, kun kutsun heidät kotiini syömään ruokaa, jonka olen ite valmistanut ostamistani ja maksamistani aineksista.

Vierailija
400/454 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSKA.MIES.PYYSI.MINUA.ULOS. Minä en pyytänyt miestä! Haloo! Ymmärrätkö lukemaasi??? Älä pyydä ulos ihmistä joka ei sinua yhtään kiinnosta!

Älä pyydä ulos lokkia joka ei sinua yhtään kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme