Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaat naiset, kuinka helposti annatte?

Vierailija
05.08.2020 |

Kertokaa vapaat naiset omin sanoin, kuinka helposti suostutte seksiin ennestään tuntemattoman miehen kanssa.
Kertokaa esimerkkejä.
Oletteko päätyneet esim nettituttavuuden kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä?
Entä arkiset tilanteet? Onko koskaan esim ruokakaupassa mies lähestynyt ja olette päätyneet sänkyyn?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu ollenkaan, seksiä vaan parisuhteessa ja siitä eteenpäin.

T. Kaunis nuori nainen

Vierailija
2/41 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostutte seksiin?? Vai sillai, että mies otta ja nainen antaa... No ei se mene noin, ei ole menny enää pitkään aikaan! Nainen ottaa jonka haluaa, jos saa. Ja niin sen pitääkin mennä.

Tuohonhan liittyy oletus, ettei nainen HALUA seksiä, sanaan suostuu siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, sellainen joka aidosti panettaa pitää olla vaan tähän mennessä ne on olleet varattuja. Tiedän itse ketä haluan, ne on tulleet arjessa vastaan. Baarista en esim. ikinä ole etsimällä etsinyt seuraa.

Vierailija
4/41 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se naisesta jotenkin paremman, ettei  hae seuraa, ei ainakaan baarista? Eli kaksinaismoraali on oikein voimissaan...

Jos panettaa niin panettaa, ja sekö tekee naisesta paremman kun ei sitten vaan pane?

Jos tarjotaan hyvää pihivä, kuka haluaisi kieltäytyä, ja sanoa että ei, en halua kun ei saa haluta, syön mieluummiin surstömmingiä!

Vierailija
5/41 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kuuma, suostun heti. Harmi vaan että itsellä ei taso riitä enää noihin miehin. 5 vuotta ja 30 kg sitten sain heiltä edes joskus edes sen yhden kerran

Vierailija
6/41 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ”anna” ikinä tuollaisissa tilanteissa. Haluan mieheltä enemmän kuin pelkkää seksiä.

Vierailija
7/41 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.

Vierailija
8/41 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostava uros tulee yökerhossa tekemään tuttavuutta ja olen kiimassa, niin lähden mukaan ja annan kyllä perssettä, myös aamusella.

Krisse 23

Vierailija
9/41 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuuma, sporttinen eli hyväkroppainen ja itsevarma saa antaa mulle. 

Vierailija
10/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö se naisesta jotenkin paremman, ettei  hae seuraa, ei ainakaan baarista? Eli kaksinaismoraali on oikein voimissaan...

Jos panettaa niin panettaa, ja sekö tekee naisesta paremman kun ei sitten vaan pane?

Jos tarjotaan hyvää pihivä, kuka haluaisi kieltäytyä, ja sanoa että ei, en halua kun ei saa haluta, syön mieluummiin surstömmingiä!

Otsikossa oli kysymys "vapaat naiset, kuinka helposti annatte" ja vastasin mielestäni kysymykseen vertailematta kehenkään muuhun.

Vierailija
11/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika paljon nähnyt näitä mäen anna nimisiä naisia. Joskus sentään on löytynyt parempia.

Vierailija
12/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miespuolisena voi sanoa, että naisella panettaa siinä missä miehelläkin. Menihän siinä treffeillä ehkä 15 minuuttia, ennenkuin pantiin.

Vierailija
13/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika paljon nähnyt näitä mäen anna nimisiä naisia. Joskus sentään on löytynyt parempia.

Voi olla että myös naisen puolelta on käynyt näin.

Vierailija
14/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika röyhkeää vaatia toisia antamaan.

Vierailija
15/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa oli kysymys "vapaat naiset, kuinka helposti annatte" ja vastasin mielestäni kysymykseen vertailematta kehenkään muuhun.

ps. ruokaesimerkkiä käyttäen, itse käytän mieluummin resurssini jokapäiväisen rainbow-vaniljatuutin sijasta upeaan suklaajäätelöannokseen vaikka kerran vuodessa, muun ajan käytän muuhun.

Vierailija
16/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. ruokaesimerkkiä käyttäen, itse käytän mieluummin resurssini jokapäiväisen rainbow-vaniljatuutin sijasta upeaan suklaajäätelöannokseen vaikka kerran vuodessa, muun ajan käytän muuhun.

eikä minua toisten jäätelönsyönnit kiinnosta mutta vaniljatuuttien ystävälläkään ei luulisi olevan tarvetta syytellä toisenlaisten herkkujen ystävää. Jokainen käyttää elämänsä miten haluaa, eikös niin.

Vierailija
17/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä rakastan seksiä, eli harrastan sitä aina kun mahdollista.

Käytännössä siis aina, kun tapaan tarpeeksi kiihottavan miehen jota haluan.

Välillä voi olla pitkiäkin aikoja (vuosia) etten saa seksiä, sillä ei vain tule vastaan ketään jolta seksiä haluaisin, mutta sitten kun tulee niin kyllä mä menen samantien sänkyyn.

Parisuhde ei kiinnosta, vaikka toki voisin sitoutua jos tulisi sattumalta joku aivan spesiaali jäbä elämään.

T: kaunis nuori nainen

Vierailija
18/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän joillain miehillä on tuollaisia asenteita, ja on miehiä joille nainen on automaattisesti sitoutumismielessä turn-off jos nainen ”antaa” liian nopeasti.

Liekö sitten nämä samat miehet jotka valittavat myöhemmin ”kunnollisen naisen” löydettyään netissä, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja/tai seksi on tylsää :D

Vierailija
19/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän joillain miehillä on tuollaisia asenteita, ja on miehiä joille nainen on automaattisesti sitoutumismielessä turn-off jos nainen ”antaa” liian nopeasti.

Liekö sitten nämä samat miehet jotka valittavat myöhemmin ”kunnollisen naisen” löydettyään netissä, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja/tai seksi on tylsää :D

Nimenomaan EN menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei minua innosta.

valikoiva nainen

Vierailija
20/41 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan EN menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei minua innosta.

valikoiva nainen

Tuossa puhuttiin miesten asenteista ei siitä, mitä sinä teet tai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi