Vapaat naiset, kuinka helposti annatte?
Kertokaa vapaat naiset omin sanoin, kuinka helposti suostutte seksiin ennestään tuntemattoman miehen kanssa.
Kertokaa esimerkkejä.
Oletteko päätyneet esim nettituttavuuden kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä?
Entä arkiset tilanteet? Onko koskaan esim ruokakaupassa mies lähestynyt ja olette päätyneet sänkyyn?
Kommentit (41)
Nettdeitin kanssa ekalla tapaamisella, jos on haluttava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö se naisesta jotenkin paremman, ettei hae seuraa, ei ainakaan baarista? Eli kaksinaismoraali on oikein voimissaan...
Jos panettaa niin panettaa, ja sekö tekee naisesta paremman kun ei sitten vaan pane?
Jos tarjotaan hyvää pihivä, kuka haluaisi kieltäytyä, ja sanoa että ei, en halua kun ei saa haluta, syön mieluummiin surstömmingiä!
Kyllähän joillain miehillä on tuollaisia asenteita, ja on miehiä joille nainen on automaattisesti sitoutumismielessä turn-off jos nainen ”antaa” liian nopeasti.
Liekö sitten nämä samat miehet jotka valittavat myöhemmin ”kunnollisen naisen” löydettyään netissä, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja/tai seksi on tylsää :DNimenomaan EN menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei minua innosta.
valikoiva nainen
Tuossa puhuttiin miesten asenteista ei siitä, mitä sinä teet tai et.
Ei, vaan siinä on taustalla ajattelu että valikoivien naisten täytyy olla jollain tavalla, edes hieman frigidejä. En osaa muista sanoa mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole totta, sori siitä :D Mikä siinä on takana jos omaa oloa täytyy helpottaa ajattelemalla muista naisista näin? Eikö loppujen lopuksi olekaan seksuaalisesti niin vapautunut mitä haluaa ajatella olevansa, jos toisten mielipiteet ahdistaa niin?
Eiköhän suurinosa naisista ole valikoivia, harva kai kenen tahansa kanssa seksiä harrastaa?
Valikoivuus ei siis liity siihen, kuinka nopeasti menee uuden ihmisen kanssa sänkyyn.
Mutta joo, kyllähän todella voimakas libido on vaikeampi säädellä muodon vuoksi johonkin myöhempään ajankohtaan, kuin matalampi.
Massoja ajatellen siis, yksilöllisiä eroja on tietysti joka suuntaan.
Ja edelleen minä kirjoitin miesten asenteista, en ihan rehellisesti sanottuna ole kiinnostunut miettimään sitä milloin tai kuinka nopeasti tai hitaasti muut naiset (tai miehetkään) harrastavat seksiä, vaikka se liittyykin omalta osaltaan noihin miesten asenteisiin joista minä kirjoitin.
Ylipäätään minua kiinnostaa enemmän ihmisten asenteet kuin teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö se naisesta jotenkin paremman, ettei hae seuraa, ei ainakaan baarista? Eli kaksinaismoraali on oikein voimissaan...
Jos panettaa niin panettaa, ja sekö tekee naisesta paremman kun ei sitten vaan pane?
Jos tarjotaan hyvää pihivä, kuka haluaisi kieltäytyä, ja sanoa että ei, en halua kun ei saa haluta, syön mieluummiin surstömmingiä!
Kyllähän joillain miehillä on tuollaisia asenteita, ja on miehiä joille nainen on automaattisesti sitoutumismielessä turn-off jos nainen ”antaa” liian nopeasti.
Liekö sitten nämä samat miehet jotka valittavat myöhemmin ”kunnollisen naisen” löydettyään netissä, kun vaimoa ei seksi kiinnosta ja/tai seksi on tylsää :DNimenomaan EN menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei minua innosta.
valikoiva nainen
Ei, vaan siinä on taustalla ajattelu että valikoivien naisten täytyy olla jollain tavalla, edes hieman frigidejä. En osaa muista sanoa mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole totta, sori siitä :D Mikä siinä on takana jos omaa oloa täytyy helpottaa ajattelemalla muista naisista näin? Eikö loppujen lopuksi olekaan seksuaalisesti niin vapautunut mitä haluaa ajatella olevansa, jos toisten mielipiteet ahdistaa niin?
Jatkan vielä, kun tuossa yhdessä viestissä puhuttiin siitä miten mies haluaa siveän naisen ja tätä ei kiinnostakaan seksi.
Tässähän nyt nainen vierittää toisen naisen niskaan syytä siitä miksi seksiä ei ole. Voihan mies vaikka olla töykeä, kommunikointi ei jostain syystä pelaa jne. Naisenko tulisi vain antaa? Voitte ajatella näin, mutta älkää jooko esiintykö sitten yleisti naisen seksuaalisuutta kunnioittavina feministeinä.
Vastaan taas. On hienoa, että monet naiset eivät välitä yhtään siitä leimasta, jonka voivat saada. Minä välitän.
Olisi kiva, jos näin naisena voisi vaikka heittää paidat ja rintsikat veke ja lähteä ihmisten ilmoille rinnat paljaana mutta sitäkään en tee, koska se ei ole kulttuurissamme normaalia.
Eikä ole suuri seksikumppanienkaan määrä. Olisi tottakai hyvä juttu ja tasa-arvoista, että se olisi yhtä normaalia miehille kuin naisille, mutta kun se ei vaan ole. Ei vieläkään. Siispä valitsen miehen huolella, olen pitkässä parisuhteessa jossa harrastetaan rakastavaa, intohimoista seksiä, jossa myös tunneyhteys.
T kaunis nuori nainen
En usko, että annan mitään.
Lähtökohtaisesti on tärkeää, että minulla olisi sellaista kiinostusta. Samalla voin heti sanoa ... pitkä viivästys ei ole koskaan avuksi eikä johta mihinkään positiivisen kun annat miehen leikkiä liikaa.
Sillä on see riski, että ns. miesten "sulakkeet" ovat palamassa ja tuona aikana tämä oikea tilanne ohittaa .. joten nainen on se joka määrittelee sängyssa tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valikoiva nainen
Jatkan vielä, kun tuossa yhdessä viestissä puhuttiin siitä miten mies haluaa siveän naisen ja tätä ei kiinnostakaan seksi.
Tässähän nyt nainen vierittää toisen naisen niskaan syytä siitä miksi seksiä ei ole. Voihan mies vaikka olla töykeä, kommunikointi ei jostain syystä pelaa jne. Naisenko tulisi vain antaa? Voitte ajatella näin, mutta älkää jooko esiintykö sitten yleisti naisen seksuaalisuutta kunnioittavina feministeinä.
Tulkitset omiasi.
En ole kirjoittanut mistään, että naisen pitäisi aina ”antaa” enkä ole edes yrittänyt esiintyä minään ”yleisesti naisen seksuaalisuutta kunnioittavana feministinä”, vaikka toki pyrin kunnioittamaan kaikkien ihmisten seksuaalisuutta - sukupuolesta riippumatta.
Kyse on erilaisista asenteista ja arvoista, ei sen kummempaa.
Itse en voisi olla miehen kanssa jolla olisi jotain siveysajatuksia naisesta, ja toisaalta suhtautuisin myös hyvin epäluuloisesti mieheen joka haluaisi odotella seksiä pidempään (lähinnä juurikin mietityttäisi, kohtaako meidän libidot ja seksuaalisuus muutenkaan, onko miehessä jotain vikaa vai miksi mies pyrkii ensin saamaan minut kiintymään itseensä ennen kuin paljastaa millainen hän on seksissä, yhdenlaista manipulaatiota siis), mutta minulle on ihan ok että sellaisia ihmisiä on olemassa.
Toki Suomessa on esim. lestadiolaiset joille tuo seksin säästely kuuluu kulttuuriin (seksiä harrastetaan vasta avioliitossa, tai ainakin se on se kulttuurinen ideaali) ja yleensäkin ihmiset edustaa kulttuurillisesti eri viiteryhmiä.
Minun kuplassani on normaalia olla alasti, harrastaa seksiä vapaasti, harrastaa kimppaa ystäväpariskunnan kanssa jne. ja on normaalia myös olla käyttämättä rintaliivejä vaikka rinnat olisi isot, käydään alasti sekasaunoissa ja nudistirannoilla ym.
Jollain toisella on sitten ihan päinvastainen kupla ja sellaisen ihmisen voi olla vaikea ymmärtää minua ja minun häntä.
Vaikea kuvitella, että voisin olla ystävä naisen kanssa jolle on tärkeää olla siveellinen ja kunniallinen, sillä minulla on niin eri arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan taas. On hienoa, että monet naiset eivät välitä yhtään siitä leimasta, jonka voivat saada. Minä välitän.
Olisi kiva, jos näin naisena voisi vaikka heittää paidat ja rintsikat veke ja lähteä ihmisten ilmoille rinnat paljaana mutta sitäkään en tee, koska se ei ole kulttuurissamme normaalia.
Eikä ole suuri seksikumppanienkaan määrä. Olisi tottakai hyvä juttu ja tasa-arvoista, että se olisi yhtä normaalia miehille kuin naisille, mutta kun se ei vaan ole. Ei vieläkään. Siispä valitsen miehen huolella, olen pitkässä parisuhteessa jossa harrastetaan rakastavaa, intohimoista seksiä, jossa myös tunneyhteys.
T kaunis nuori nainen
Mä en ainakaan yksinkertaisesti liiku tollasissa piireissä joissa annetaan jotain leimoja ihmisen seksuaalisen käytöksen perusteella, eli en voi samaistua enkä elä tollasessa maailmassa.
Ihmisillä on erilaiset elinpiirit ja minun ei onneksi tarvitse elää tuollaisissa.
T: toinen kaunis nuori nainen (typerä muuten allekirjoittaa viestinsä näin, en oikein hiffaa miksi teit sen :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valikoiva nainen
Tulkitset omiasi.
En ole kirjoittanut mistään, että naisen pitäisi aina ”antaa” enkä ole edes yrittänyt esiintyä minään ”yleisesti naisen seksuaalisuutta kunnioittavana feministinä”, vaikka toki pyrin kunnioittamaan kaikkien ihmisten seksuaalisuutta - sukupuolesta riippumatta.
Kyse on erilaisista asenteista ja arvoista, ei sen kummempaa.
Itse en voisi olla miehen kanssa jolla olisi jotain siveysajatuksia naisesta, ja toisaalta suhtautuisin myös hyvin epäluuloisesti mieheen joka haluaisi odotella seksiä pidempään (lähinnä juurikin mietityttäisi, kohtaako meidän libidot ja seksuaalisuus muutenkaan, onko miehessä jotain vikaa vai miksi mies pyrkii ensin saamaan minut kiintymään itseensä ennen kuin paljastaa millainen hän on seksissä, yhdenlaista manipulaatiota siis), mutta minulle on ihan ok että sellaisia ihmisiä on olemassa.Toki Suomessa on esim. lestadiolaiset joille tuo seksin säästely kuuluu kulttuuriin (seksiä harrastetaan vasta avioliitossa, tai ainakin se on se kulttuurinen ideaali) ja yleensäkin ihmiset edustaa kulttuurillisesti eri viiteryhmiä.
Minun kuplassani on normaalia olla alasti, harrastaa seksiä vapaasti, harrastaa kimppaa ystäväpariskunnan kanssa jne. ja on normaalia myös olla käyttämättä rintaliivejä vaikka rinnat olisi isot, käydään alasti sekasaunoissa ja nudistirannoilla ym.
Jollain toisella on sitten ihan päinvastainen kupla ja sellaisen ihmisen voi olla vaikea ymmärtää minua ja minun häntä.
Vaikea kuvitella, että voisin olla ystävä naisen kanssa jolle on tärkeää olla siveellinen ja kunniallinen, sillä minulla on niin eri arvot.
En minä sinusta ystävää tarvitsekaan, itseä ei toisen erilaiset ajatukset OMASTA seksuaalisuudesta häiritse, eikä minulla ylipäätään ole ystäviä jotka eivät kunnioita muiden näkemyksiä, eli ehkä minunkaan puoleltani ystävyyttä ei syntyisi. Viimeinen lauseesi on naurettava. Varmaan harva siveä (ellei nyt liity vakaumukseen) miettii "olenpa nyt siveä" vaan joillekin esimerkiksi seksi ventovieraan kanssa on vastenmielinen ajatus. Yllättäen nämä jotka niin kovasti liputtavat seksuaalisen vapauden puolesta, haluavat rajoittaa vapauden vain samalla tavoin ajatteleviin. Kuten tässä viestissä, et ole "siveän" ystävä! Voi, mikä menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T kaunis nuori nainen
Mä en ainakaan yksinkertaisesti liiku tollasissa piireissä joissa annetaan jotain leimoja ihmisen seksuaalisen käytöksen perusteella, eli en voi samaistua enkä elä tollasessa maailmassa.
Ihmisillä on erilaiset elinpiirit ja minun ei onneksi tarvitse elää tuollaisissa.T: toinen kaunis nuori nainen (typerä muuten allekirjoittaa viestinsä näin, en oikein hiffaa miksi teit sen :D)
Nimimerkki jäi käyttöön (näköjään sullakin), missä ongelma? :)
Kyse ei ole siitä, että edes "liikkuisin sellasissa piireissä". Hieman naiivia ajattelua.
Nainen saa siitä vieläkin lokaa niskaansa, kun paneskelee ympäriinsä, miehet ei.
About kaikkialla maailmassa sama homma. Länsimaissa on tapahtunut sitä muutosta nyt, että ollaan vapaamielisempiä sen suhteen, muttei se vieläkään ole samalla lailla hyväksyttyä kuin miehenä.
Onneksi elän parisuhteessa miehen kanssa, joka arvostaa tätä piirrettä minussa. Etten pannut ketä tahansa. Ihan samaten arvostan sitä samaa piirrettä hänessäkin.
Vaikka ajattelen ja käyttäydyn näin, mulla ei ole mitään vastaan niitä naisia jotka eivät tee samoin. Siitä vaan, kunhan ei touhu mene laittomaks. Ihmisiä kun on niin paljon erilaisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valikoiva nainen
Oikein! Itse menin oman ukkoni kanssa justiinsa ja heti -sänkyyn- huom siihen sänky sanaan..en mitään ANTANUT vaan oltiin yhdessä! Toki ei heti osannut mies kaikkea, ei toki! Mutta nyt osaa ihan kaiken; ei paremmin voisi osata. Ja kyllä onhan noita harjoitteluvuosia jo takana paljon. En vaihtaisi, eikä hänkään..juuri niin kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valikoiva nainen
Oikein! Itse menin oman ukkoni kanssa justiinsa ja heti -sänkyyn- huom siihen sänky sanaan..en mitään ANTANUT vaan oltiin yhdessä! Toki ei heti osannut mies kaikkea, ei toki! Mutta nyt osaa ihan kaiken; ei paremmin voisi osata. Ja kyllä onhan noita harjoitteluvuosia jo takana paljon. En vaihtaisi, eikä hänkään..juuri niin kertoi.
Sellaisia miehiä ei vaan ole joka kulman takana jonka kanssa kipinöi. Jos se tekee minusta ylimielisen siveän ja oikeuttaa enemmän seksikumppaneita omaavan naisen vihaamaan niin voi voi sitten. Hyvin uskonnollisetkaan ei hyväksyisi silti minua ystäväksi koska tämä on sisäsyntyistä, en noudata muiden minulle asettamia sääntöjä suuntaan enkä toiseen koska seksuaalisuuteni on minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T kaunis nuori nainen
Ihmisillä on erilaiset elinpiirit ja minun ei onneksi tarvitse elää tuollaisissa.T: toinen kaunis nuori nainen (typerä muuten allekirjoittaa viestinsä näin, en oikein hiffaa miksi teit sen :D)
Nimimerkki jäi käyttöön (näköjään sullakin), missä ongelma? :)
Kyse ei ole siitä, että edes "liikkuisin sellasissa piireissä". Hieman naiivia ajattelua.
Nainen saa siitä vieläkin lokaa niskaansa, kun paneskelee ympäriinsä, miehet ei.
About kaikkialla maailmassa sama homma. Länsimaissa on tapahtunut sitä muutosta nyt, että ollaan vapaamielisempiä sen suhteen, muttei se vieläkään ole samalla lailla hyväksyttyä kuin miehenä.Onneksi elän parisuhteessa miehen kanssa, joka arvostaa tätä piirrettä minussa. Etten pannut ketä tahansa. Ihan samaten arvostan sitä samaa piirrettä hänessäkin.
Vaikka ajattelen ja käyttäydyn näin, mulla ei ole mitään vastaan niitä naisia jotka eivät tee samoin. Siitä vaan, kunhan ei touhu mene laittomaks. Ihmisiä kun on niin paljon erilaisia. :)
Ei ongelmaa, oli vain hassu juttu heti siinä ekassa viestissä tai en ihan tajunnut miten se liittyi asiaan, mutta ei kai tarvitsekaan. :D
Ihmisiä on tosiaan moneen junaan ja eri arvomaailmoja myös, itse en tosiaan ole koskaan kuullut kenestäkään naisesta joka olisi saanut panemisistaan lokaa niskaan eikä omassa elinpiirissäni yksinkertaisesti tule tuollaisia asenteita vastaan. Siis missään. Netin keskustelupalstoilta niistä luen, joten tiedän että sellaista on.
Siksi ajattelin, että sinä liikut sellaisissa piireissä kun sinulle tuollainen ajatus tulee edes mieleen ja jopa noin voimakkaasti, ei muuta.
Hyvä juttu, että olet löytänyt itsellesi sopivan kumppanin!
Useimmitenhan ihmiset onneksi löytää halutessaan itselleen sopivan kumppanin, oli se arvomaailma mitä vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valikoiva nainen
Sellaisia miehiä ei vaan ole joka kulman takana jonka kanssa kipinöi. Jos se tekee minusta ylimielisen siveän ja oikeuttaa enemmän seksikumppaneita omaavan naisen vihaamaan niin voi voi sitten. Hyvin uskonnollisetkaan ei hyväksyisi silti minua ystäväksi koska tämä on sisäsyntyistä, en noudata muiden minulle asettamia sääntöjä suuntaan enkä toiseen koska seksuaalisuuteni on minun.
Jahas, se on taas seksipalstatrolli näköjään paikalla.
Kukaan täällähän ei ole vihannut ketään, tuulesta temmot juttuja eli haluat ja yrität aiheuttaa jotain hämminkiä tai riitaa, eli trollaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T kaunis nuori nainen
Hän pyrkii viestittämään olevansa supersaalis, nuori, siveä ja kaunis nainen. Eli toisin sanoen yrittää mielissämme kasvattaa sen hevosen korkeutta, jonka selästä hän katselee alas päin meitä paheksuttavia, himojemme vietävissä olevia naisia.
Vastaus Ap:n kysymykseen: Mä en hyväksy tuota antamista terminä tässä yhteydessa, sillä yleensä miehet haluavat kuulla miten mä haluan heidän käsittelevän mua ja lähes poikkeuksetta tekevät kuitenkin hieman suuremman työn mun nautintoni eteen kuin mä heidän. Jos naiset aina vain antavat sulle, niin ei kerro hyvää sun rakastajan taidoistasi. Mutta se mitä hait takaa: Jos tapaan miehen jota haluan, en näe tarvetta leikkiä mitään takaa-ajoleikkejä, sillä ne ei yleensä anna mulle niin paljon kuin hyvä seksi. Suurinta osaa en kuitenkaan halua, ja niiden kanssa ei tapahdu sitten millään mitään.
T. Perusnätti, keski-ikää lähestyvä nainen
Supersaalis, nuori, kaunis? hahhaa...
Just tuollaiset asenteet, että tehdään kuten ennenkin ja määritellään naisen ja miehen rajat..nehän juuri ylläpitävät näitä asenteita. Minä inhoan ylikaiken sitä! Jos haluan miestä menen sänkyyn ja sillä siisti, ajatteli joku minusta sitten mitä tahansa.
yhdelle tietylle antaisin mielelläni, aah mikä uros
En tykkää termistä antaa, koska jos harrastan seksiä niin haluan sitä itse. Jos tykkään miehestä niin mennään sänkyyn aika pian, jos en tykkää niin ei mennä ollenkaan. Ei tule tilannetta että "annan" vaikka itselläni ei tee mieli.