Miten 40v mies Helsingistä saisi lapsen?
En tupakoi, olen urheilullinen, sosiaalinen ja korkeakoulutettu, mutta deittipalstoilta ei löydy naisia jotka haluaisivat kanssani lapsia. Ainakaan Helsingin seudulta. Olen vain vajaa 175cm, joten se taitaa olla suurimmalle osalle naisista vamma joka karkottaa heidät.
Perhettä en siis saa, onko muita tapoja hankkia lapsia? Esimerkiksi lesbopariskuntien kanssa tai jotain vastaavaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisellä on jo aika paljon mutaatiokuormaa perimässä. Lapsella tulisi olemaan paljon haasteita elämässä, joten ehkä ei kannata hankkia.
Moi ikis.
Vierailija kirjoitti:
Eli deittipalstojen kautta et ole päässyt edes treffeille... monenko vuoden yrityksen jälkeen? Entä livekohtaamiset naisten kanssa? Kuinka usein tapaat kiinnostavia naisia, missä, miten tilanteet etenevät jne?
Sanon suoraan: jos et nelikymppisenä ole seurustellut tai edes tapaillut potentiaalisten puolisoehdokkaiden kanssa, jos et ole tämän kesän aikana ollut naisten kanssa tekemisissä, jos olet totaalikokematon tai sinulla ei ole edes ystävinä naisia, niin et mitenkään. Se nyt vain on fakta. Edes lesboparit eivät halua lapsen isäksi miestä, jolla ei ole normaalia parisuhde- ja vuorovaikutuskokemusta.
Ymmärrätkö edes miten julman tuomion annat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli deittipalstojen kautta et ole päässyt edes treffeille... monenko vuoden yrityksen jälkeen? Entä livekohtaamiset naisten kanssa? Kuinka usein tapaat kiinnostavia naisia, missä, miten tilanteet etenevät jne?
Sanon suoraan: jos et nelikymppisenä ole seurustellut tai edes tapaillut potentiaalisten puolisoehdokkaiden kanssa, jos et ole tämän kesän aikana ollut naisten kanssa tekemisissä, jos olet totaalikokematon tai sinulla ei ole edes ystävinä naisia, niin et mitenkään. Se nyt vain on fakta. Edes lesboparit eivät halua lapsen isäksi miestä, jolla ei ole normaalia parisuhde- ja vuorovaikutuskokemusta.
jotain 6v.. pääsin mä kerran treffeille vuosia stten, mutta se deitti oli enemmän kiinnostunut rahoistani kuin minusta. Tottakai olen seurustellut ja ollut pitkissä parisuhteissa, m utta aika oli silloin erilainen, eikä status tai ulkonäkö ollut silloin niin tärkeä.
1) olet pyrkinyt treffeille näiden Belorf-matkijoiden kanssa jotka ovat rahasta kiinnostuneita
2) olet yksi niistä vainoharhaisista miehistä jotka kuvittelee, että kaikki naiset on vain just sun rahapussin perään.
En ole kiinnostunut Berlof-tyylisistä naisista, koska se ei ole naisihanteeni. Normaali nainen jonka kanssa olisi kivaa on haussa. Tosin nyt haluan lapsen, joten parisuhde on sivuseikka
Eikö sitä sanota että lapsesta tulee terveempi jos vanhemmilla on kemiaa? Liekö totta vai ei mutta kyllä se parisuhde on tosi tärkeä, jonkun se lapsi on myös kasvatettava ja voi olla aika yksinäistä jos kaikki kaatuu itselle.
99% naisia alle 180cm pituus on ylitsepääsemätön vika vaikka muuta sanovat. Siitä tuo johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen nainen, 183 cm, mieheni on 170 cm,
tuskin on vika pituudessa. olen kuullut elämäni aikana vain kerran, kun eräs kaverini sanoi, että hänelle miehen pituus on tärkeää: hän piti lyhyistä miehistä, antoi esimerkiksi lenni-kalle taipaleen. (lennikin on naimisissa itseään pidemään naisen kanssa, ti oli, en ole seurannut heidän käänteitään, nykyisin kaikki eroaa, ehkä lennikin on eronnut.
Olet erikoinen tapaus. Minun naispuoliset kaverit taas sanoo, että kaikki naiset haluaa pitkän miehen. Pitävät kyllä minua muuten mukavana.
enpä tiedä olenko erikoinen, minulla on ollut tapana rakastua ihmiseen eikä hänen pituuteensa/lompakkoon/tukkaansa/autoonsa/taloonsa jne.
Vierailija kirjoitti:
99% naisia alle 180cm pituus on ylitsepääsemätön vika vaikka muuta sanovat. Siitä tuo johtuu.
Viestissä nr 23 paheksuttiin minua tylyn tuomion antamisesta, mutta itse te miehet jaatte niitä tuosta vaan. Miksi se on teille oikein mutta minä en saa todeta ääneen, miten asia on?
Pelkäätkö naisia?
Oletko sosiaalinen?
Hiljainen ja pelokas mies on se mistä naiset eivät kiinnostu ikinä.
Haluat siittää lapsen, mutta et parisuhdetta... ehkä profiilikuvastasi näkee, että osa intiaaneista ei ole enää kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kyse on pituudestasi. Ehkä luonteessa tai käytöksessä jotain?
Miten luonteen tai käytöksen näkee deittiprofiilin kuvasta?
Et ole siis tavannut ketään oikeasti?
Ei kukaan edes vastaa. Tai vastaa ehkä tyyliin, joo, ok, niin, juu.. Kirjoittelen itseni ikäisten naisten kanssa. Profiileissa monesti kerrotaan, että lapsiluku on jo täynnä, mikä on ymmärrettävää 40v. Olen toki koittanut katsoa 30v, jos heistä joku perheen haluisi.
Olet 30-vuotiaille liian vanha. Mikset mene hakemaan itsellesi synnytys ikäistä nuorta naista sieltä, mistä muutkin suomalaiset miehet, jotka ei muuten sitä saa: mene Thaimaaseen tai itänaapuriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestissä nr 23 paheksuttiin minua tylyn tuomion antamisesta, mutta itse te miehet jaatte niitä tuosta vaan. Miksi se on teille oikein mutta minä en saa todeta ääneen, miten asia on?
Äläpä muuta sano.
Lapsen saat siten kun harrastat seksiä ilman ehkäisyä.
Mikset laita nettideittipalstalle ihan reilusti sellaisen ilmoituksen, jossa kerrot etsiväsi kumppania, jonka kanssa joko perustaa perhe tai tehdä yhdessä lapsi? Oletko kokeillut tätä?
Kyllä se syy on nähtävissä jo täällä - viestistäsi on nähtävissä, että syytät naisia siitä, että olet yksin. On rivienvälistä luettavissa. Jos et näytä suohirviöltä ja olet tavallinen, lyhyyskään ei ole este suhteen saamiselle, jos et ole juoppo tai narkki, niin syyksi en keksi mitään muuta kuin persoonallisuuden....
Vieläkin tää kakka aloitus täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tää kakka aloitus täällä?
Miten niin kakka? Vastentahtoinen lapsettomuus on yhtä suuri suru miehelle kuin naisellekin. Nainen voi hankkia lapsen yksinkin tai kumppanuusvanhemmuudella.
1) olet pyrkinyt treffeille näiden Belorf-matkijoiden kanssa jotka ovat rahasta kiinnostuneita
2) olet yksi niistä vainoharhaisista miehistä jotka kuvittelee, että kaikki naiset on vain just sun rahapussin perään.