Hotel Apartments Sofianna Pafos Kypros
Onko joku täällä olijoista majoittunut ko. hotellissa? Millainen paikka? Ja millainen aamiainen siellä on tarjolla, kahvia ja sämpylää marmeladin kera vai vähän laajempi valikoima? Kiitos jos osaat kertoa jotain!
Kommentit (4)
Moi. Oltiin pari kesää sitten Aurinkomatkojen reissulla tässä hotellissa, 2 makuuhuoneen huoneistossa ja otettiin aamupala. Valikoima oli runsaampi kuin sämpylää, mutta ei ihan niin laaja kuin suomalaisten ketjuhotellien aamupala. Hotelli oli ok, vähän kulunut, mutta uima-allas tosi kiva. ainut miinut tulee kyproslaisista putkistoista, mutta nehän on yhtä kurjat hotellissa kuin hotellissa - mä en vaan totu millään siihen, ettei wc-pyttyyn saa laittaa paperia,,,
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:01"]Moi. Oltiin pari kesää sitten Aurinkomatkojen reissulla tässä hotellissa, 2 makuuhuoneen huoneistossa ja otettiin aamupala. Valikoima oli runsaampi kuin sämpylää, mutta ei ihan niin laaja kuin suomalaisten ketjuhotellien aamupala. Hotelli oli ok, vähän kulunut, mutta uima-allas tosi kiva. ainut miinut tulee kyproslaisista putkistoista, mutta nehän on yhtä kurjat hotellissa kuin hotellissa - mä en vaan totu millään siihen, ettei wc-pyttyyn saa laittaa paperia,,,[/quote]
Hih, Kyproslaiset putket on ihan oma lukunsa... :) Olen asunut siellä, joten onneksi tuo vessapaperijuttu on ihan tuttua... Sen verran Sofiannasta tiedän, että se on ollut olemassa jo vuonna -83, kun olen ekan kerran käynyt Kyproksella joten ei kai se ihan kelvoton ole. Tripadvisorissa sitä ainakin kehuttiin mutta aamupalasta ei kukaan maininnut mitään.
Jaksatko tarkemmin luetella mitä kaikkea aamupalalla oli tarjolla?
T: aamuisin hyvin nälkäinen ap :)
moi taas. Valitettvasti en muista - on tullut reissattua paljon tässä välissä. Nälkä sillä lähti hyvin ja kyprosalaista safkaa se oli (erilaisia leikkeleitä, leipiä, jotain makeaa leivonnaista...)
Katsoitko Tripadvisorista jo? Vaikuttaa hyvältä.