Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan miesten kummallisia mielipiteitä ja uskomuksia naisista, joihin olette törmänneet deittaillessa ja parisuhteessa!

Vierailija
28.09.2025 |

Ap aloittaa:

- 30v deittikumppani tosissaan luuli, että naiset eivät käy kakalla, eivätkä piere, ja että kuukautisverta ja syntyvää vauvaa voi pidättää kuten pissaa

- 35v+ exä selitti kirkkain silmin, että rintaliivejä tulee pitää siksi, ettei vapaana roikkuvista tisseistä ala tulla maitoa (ja maitoa kuulemma tulee kaikilta naisilta ja tytöiltä riippumatta siitä onko saanut lapsia vai ei, ja myös vanhoilta mummoilta tulee suihkuamalla maitoa ilman liivejä :D)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jokainen nainen saa miehen ja että epäsuosittuja naisia ei ole olemassa. No kyllä on, minä olen siitä esimerkki. Olen ainut sinkku työpaikallani ja tähän ei valitettavasti muutosta ole tulossa, koska olen täysin näkymätön ja ilmaa miehille menenpä mihin tahansa.

Vierailija
2/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisveren pidätyskyky on klassikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihania ihmisiä.

Vierailija
4/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva, pissa ja kuukautiset tulevat samasta reiästä.

Vierailija
5/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tokikaan oma mieskokemus, mutta isosiskon lukioaikainen poikaystävä väitti kivenkovaa, että naiset eivät voi saada orgasmia ja siksi seksissä naista kiinnostaa vain miehen tuleminen ja sperman vastaanottaminen. Ja siis ihan lukiossa itsekin oli tämä älyn jättiläinen. Onneksi sisko jätti hänet lyhyen seurustelun päätteeksi.

Vierailija
6/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menkat tulee vain kerran eikä enää ikinä sen jälkeen.

Vierailija
7/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi mies luuli että kaikilla pitkätukkaisilla naisilla on hiustenpidennykset, koska hänen siskollaankin oli.

Vierailija
8/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisveren pidätyskyky on klassikko

Samoin se, että naisilla on kuukautiset koko ajan. Ilmeisesti nimi kuukautiset ei sisällä riittävästi vihjeitä.

Yksi oman elämänsä asiantuntija tiesi, että vaihdevuodet ovat kiertoilmaisu sille, kun nainen on huonolla tuulella. Vittuili jollekulle, että taitaa olla vaihdevuodet, kun olet noin äkäinen ja me siihen sanomaan, että eihän nyt herranen aika parikymppisellä naisella mitään vaihdevuosia vielä ole. Tyyppi siihen, että "onks siihen muka joku ikäraja" ja joku totesi, että niin, vaihdevuosissa naisen kuukautiset loppuvat ja ne tulevat vasta joskus viisikymppisenä. Meni ihme kyllä hiljaiseksi. 

Vierailija
9/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jokainen nainen saa miehen ja että epäsuosittuja naisia ei ole olemassa. No kyllä on, minä olen siitä esimerkki. Olen ainut sinkku työpaikallani ja tähän ei valitettavasti muutosta ole tulossa, koska olen täysin näkymätön ja ilmaa miehille menenpä mihin tahansa.

Ei ole olemassa naista joka ei saa miestä. Mies ei vain ole se minkä nainen haluaisi.

Vierailija
10/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni ajatus oli, että naiset eivät voi sijoittaa, kun ne ovat niin huonoja raha-asioissa. Eron jälkeen on kiitellyt antamiani sijoitusvinkkejä kyllä. 

Vierailija
11/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Maajussille morsian: Kaikki tarinat' näyttää sen, mitä tarkoittaa, että aina löytyy miehiä.

Vierailija
12/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vääntänyt rautalangasta peräti kahdelle aviomiehelle, etteivät naiset yleisesti automaattisesti rakasta kotitöitä, ja että niiden nimi tällöin olisi kotiharrastus. Toinen oppi.

Vierailija
13/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat alempiarvoisia ja tyhmempiä , kuin miehet. 

Vierailija
14/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu uskoi että nainen voi saada orgasmin yhdynnässä 🤣

Vierailija
15/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vääntänyt rautalangasta peräti kahdelle aviomiehelle, etteivät naiset yleisesti automaattisesti rakasta kotitöitä, ja että niiden nimi tällöin olisi kotiharrastus. Toinen oppi.

Naisten harrastukset on kokkaus, siivous ja muu kodinhoito, ehkä käsityöt. Muuta ei voi olla. Moni mies tuntuu ajattelevan niin.

Vierailija
16/16 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minkälaisia miehiä te oikein deittailette, tai poikia taitaa olla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi