Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
261/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uutisessa ihotautilääkäri antaa omat vinkkinsä ja ohjeensa tähän asiaan: https://www.inquirer.com/health/skin-care-products-scam-dermatologist-s…

Tiivistelmä:

1. Kosteusvoiteet voi olla hyviä kuivalle iholle mutta ne ei itsessään juurikaan kosteuta ihoa. Kosteusvoide olisi tärkeä levittää kostealle iholle koska kosteusvoiteet toimii ikäänkuin kerroksena joka pitää iholla olevan kosteuden allansa.

2. Ainuat anti-aging tuotteet mitkä SAATTAA toimia ovat tässä ketjussakin esiin tullut tretinoin sekä vastaava aine adapalene.

3. Ihoa ei tarvitse kuoria koska iho pystyy hoitamaan kuorimisprosessin luonnollisesti itsekkin.

4. Tuotteet mitä suosittelee ovat aurinkovoide, nimenomaan auringolta suojaamaan, muuta vaikutusta tuolla ei ole, sekä vaseliini.

Vierailija
262/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Mitä Elvis-vainaan ex-vaimo Priscilla presley teki?!! Siinä vastaus! Priscilla näytti 60+ vuotiaana vielä 20-veeltä... Entä Melania Trump, 49-v?!! Pirun hyvän näkösii mimmejä!

Estrogeeni nuoruuden tasolle+dhea pillereinä, mutta miten tässä poliisivaltiossa?!!

Kellän vastauksia näihin?

Priscilla Presley ja Melania Trump ovat molemmat käyneet plastiikkakirurgilla, Presley useastikin. Googlaa esim. Priscilla Presley plastic surgeon.

Ja on Melaniakin, nenä ainakin. Googlatkaa.

Noista tropeista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filorga. Kaikki mitä oon ostanut siltä merkiltä, todella hyviä. Samoin Ordinaryn tuotteet. Mulla on tosi hyvä iho ikäisekseni, ei ryppyjä juurikaan.

N45

Vierailija
264/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Mitä Elvis-vainaan ex-vaimo Priscilla presley teki?!! Siinä vastaus! Priscilla näytti 60+ vuotiaana vielä 20-veeltä... Entä Melania Trump, 49-v?!! Pirun hyvän näkösii mimmejä!

Estrogeeni nuoruuden tasolle+dhea pillereinä, mutta miten tässä poliisivaltiossa?!!

Priscilla Presley ja Melania Trump ovat molemmat käyneet plastiikkakirurgilla, Presley useastikin. Googlaa esim. Priscilla Presley plastic surgeon.

Huh, oon väsy tänään...tosiaan voisinhan googlettaa!

Vierailija
265/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomien kohotus auttoi otsaryppyihin kun ei tarvi nostella luomia.

Etuhampaisiin laitatin muovikuoret, en halunnut posliineja.

Kuivimpiin alueisiin laitan vauvarasvaa, muutoin Blascoa käytän.

Kaula on ongelma minullakin.

Ja MIESTÄ EN EDES ETSI, miehille kelpasin ennen hoitojakin, mutta en ole palvelija enkä jaksa sitä miesten juntteilua. On muutenkin koko ajan kiire.

Vierailija
266/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

No tossa matskua: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=WYUtX_31H-KArwTyoL_…

Vierailija
267/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri pois.

Vierailija
268/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

No tossa matskua: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=WYUtX_31H-KArwTyoL_…

Ei kannata avata noita linkkejä, kaikissa ei ole suojattu https-yhteys!

Vierailija
269/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Joo, no jossaan vaiheessa oli mennyt sitten epäpätevälle tohtorille, aiemmin priscilla oli niin kaunis ja tosi nuoren näköinen 👍❤

Vierailija
270/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Ei kannata avata noita linkkejä, kaikissa ei ole suojattu https-yhteys!

Ok...ei suojattu...

Vierailija
271/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassi-dekolteeta (paksuuntunut,monta kertaa palanut krakkeloitunut parkkinahka) ei enää mikään rasva pelasta.

Mutta elämä on ollut ihanaa! 

Vierailija
272/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä laihdutus jo auttaa todella paljon, mutta kummasti niin moni ei halua tehdä sitä .

Meinaatko että 20 kg pois ja kalkkunakaula alkaa näyttää nuorekkaalta ja kimmoisalta ?

Vierailija
273/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga. Ikääntyessä kaikki alkaa roikkua ja kasvoista lähtee volyymia, ja kasvojoogan logiikan mukaan treenaamalla kasvojen lihaksia kasvot napakoituvat ja esimerkiksi poskipäät ja roikkuvat silmäluomet näyttävät paremmalta. Auttaa myös roikkuviin poskiin jne.

Youtubessa Koko Hayashi ja Face yoga method, toinen on 40-vuotias ja toinen 50. Ovat japanilaisia joten on vaikea arvioida paljon nuoremmalta näyttävät oikeasti suhteessa ikäänsä, mutta mielestäni molemmat menisivät 10 vuotta nuoremmasta helpostikin.

No Koko Hayashi ainakin on niin mesolangoilla ja täyteaineilla kiristelty kuin olla ja voi. Todellakaan ei ole vain kasvojumpalla pinkeytetty se naamataulu :,D

Vierailija
274/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleminen on ainoa  varma keino pysäyttää vanheneminen

Vierailija
275/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onpa ihana lukea näitä ja tajuta olevansa onnekas kun kaula on 51-vuotiaana vielä täysin sileä! Mutta luinkin jo parikymppisenä jostain että kasvovoiteet pitää a i n a levittää myös dekolteen ja kaulan alueelle. Ehkä siitä on ollut apua, tai siitä etten polta, juo enkä kärvää auringossa. Sokeri on ainoa pahe, eli näyttäisinköhän teiniltä jos sen olisi hylännyt kolmikymppisenä. No, näinkin tyytyväinen. 🤣

Tällä hetkellä Estee Lauder on voidesarjani, aiemmin Lancome. Aurinkovoide aina sk 30 tai 50.

Vierailija
276/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vanhenen mahdollisimman luonnollisesti. Aurinkovoiteet ja muut epäterveelliset kemikaalit eivät houkuta, eivät myöskään feikkaukset eli kirurgiset tai yms.  toimenpiteet. Kukin tavallaan. 

Terveellinen ruokavalio, kasviksia ja hedelmiä, hyviä rasvahappoja ja vitamiineja ja kivennäisaineita sisäisesti, yritän muistaa juoda pari litraa vettä päivässä. Joogaa, kävelyä, puutarhanhoitoa. Paljon seksiä. 

Punaviinin flavonoideja terveydeksi ja rentouttamaan.

Koska välttelen kemikaaleja, teen itse kasvoveden esimerkiksi kehäkukista, nokkosista, siankärsämöstä, poimulehdistä. Lisään puhdasta C-vitamiinia ja E-vitamiinia. Lotraan paljon aamuin illoin. Kosteusvoiteena kylmäpuristettuja öljyjä.

Rypyt ylöspäin, eli paljon hymyä ja naurua. Myös kasvojoogaa ja kasvo- ja lymfahierontaa.

Näillä mennään eteenpäin, ainakin vielä oma mies tykkää ja rakastuu. 

Vierailija
277/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sit vissiin onnekas, kun mulla ei naama roiku eikä ryppyjäkään juuri ole. Tosi usein luullaan max kolmekymppiseks, tosin mulla myös on hyvät geenit. Monipuolinen ruokavalio (paljon kasviksia ja hyviä rasvoja) ja treeni plussaa.

N45, Se Filorgaa kehunut

Vierailija
278/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox otsaan, piristää kummasti ja kiukkurypyt laimenee. :) Täyteaineita ei pahemmin mielestäni kannata varsinkaan alakasvoihin laitattaa jos on roikkuvat posket esim. marionettiviivoihin suupielestä leukaan. Roikottaa vielä ennestään. Mulla myös tätä poskiongelmaa 45-vuotiaana kun rasvat lähtevät. Kasvoja kun ei oikein voi pelkästään lihottaa.

Joten olkaa tyytyväisiä te joilla on vähän "liikakiloja" kun pysytte naamasta nätimpinä. :) Kohottavista langoista olen lukenut että ne ei oikein tehoa. Huoh. Mitähän tässä keksisi.

Mitä jos vaikka hyväksyisit ikääsi liittyvät muutokset?

Onko ihan mahdoton ajatus?

Vierailija
280/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on roikkunut ryppyinen heltta jo 35v ikäisestä lähtien. Voisiko botox tai fillerit olla siihen avuksi? Entä laser?

Mulla on ollut kaulassa uurteita jo kanssa jostain 35-vuotiaasta, tuijotan konetta ainakin 8 tuntia päivässä ja usein soffalla maaten, mielestäni se on kovasti pahentanut uurteita. Kun päätä pitää sillain vähän alaspäin jatkuvasti.

Kysyin pistäjältä että auttaisiko täyteaineet kaulaan, sanoi ettei. On jollekin pistänyt muttei ne uurteet siitä oikene. Vain kuulemma veitsi auttaa.

Olen koklannut kaikenlaista kaulavoidetta, yhtä tyhjän kanssa.

Mutta toisaalta aika harva kuitenkaan sitä kaulaa tuijottaa jos muuten on hyvännäköinen.

N51

Mulla kans uurteita kaulalla jo pari vuotta. Olen 40 v. En makoile auringossa mutta kun kesällä muuten kaula päivettyy niin ne uurteet jää sitten valkoisiksi... Rasvailen kyllä kaulaa mutta enpä juuri muuta osaa sille tehdä.