K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vierailija kirjoitti:
Miten saisi hieman lurpattavaa/roikkuvaa yläluomea fiksattua? Onnistuuko pistoksilla? Onko kellään kokemusta? Toinen silmäluomi roikkuu enemmän kuin toinen, eniten häiritsee tuo epäsymmetria. En ole vielä 40 enkä haluaisi mitään isoa leikkausta teettää, ehkä sitten vanhempana.
Nostan vielä tätä, koska kiinnostaisi. Saako botoksilla fiksattua luomien roikkumista? Ainakin googlettamalla löytyi kuvia, mutta onko kellään omakohtaista kokemusta? Eniten tuossa huolestuttaa tarkkuus, koska se ero roikkumisen välillä on vain muutaman millimetrin.
Vierailija kirjoitti:
Paras antiage vinkki taitaa olla se, ettei ole lapsia...
Ei pidä paikkaansa. Mun lapsettomat ystävät on todella raihnaisia, on vaivoja ja ihoa ei ole jaksettu hoitaa. Samalla tavalla kroppa vanhenee synnyttämättömilläkin.
Mitä Elvis-vainaan ex-vaimo Priscilla presley teki?!! Siinä vastaus! Priscilla näytti 60+ vuotiaana vielä 20-veeltä... Entä Melania Trump, 49-v?!! Pirun hyvän näkösii mimmejä!
Estrogeeni nuoruuden tasolle+dhea pillereinä, mutta miten tässä poliisivaltiossa?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras antiage vinkki taitaa olla se, ettei ole lapsia...
Ei pidä paikkaansa. Mun lapsettomat ystävät on todella raihnaisia, on vaivoja ja ihoa ei ole jaksettu hoitaa. Samalla tavalla kroppa vanhenee synnyttämättömilläkin.
Tiedä sitten, ainakin perheettömällä on:
- reilusti aikaa kuntoilla
- rauhalliset ja pitkät yöunet
- mahdollisuus valita ruoat oma terveys edellä, välittämättä muista
- stressitaso selvösti matalammalla
Lähtökohdat parempaan vointiin ovat ainakin paremmat kuin täällä kotileikissä. Toki joku onnistuu nuokin mahdollisuudet vetelyyttään haaskaamaan.
N-77 kirjoitti:
Mitä Elvis-vainaan ex-vaimo Priscilla presley teki?!! Siinä vastaus! Priscilla näytti 60+ vuotiaana vielä 20-veeltä... Entä Melania Trump, 49-v?!! Pirun hyvän näkösii mimmejä!
Estrogeeni nuoruuden tasolle+dhea pillereinä, mutta miten tässä poliisivaltiossa?!!
Kellän vastauksia näihin?
Voiteiden molekyylit ovat liian isoja päästäkseen niihin ihokerroksiin, joissa niistä olisi hyötyä.
Iho uusiutuu sisältä ulospäin, niin miksi laittaa aineita kuolleen solukon päälle?
Kosteusvoiteiden toiminta perustuu siihen, ettei vesi pääse haihtumaan iholta. Ei kosteuta syvempiä kerroksia.
Mikäli ikääntymistä voisi jotenkin estää, niin luulisi että kauneudenhoitoalan johtajat ja työntekijät näyttäisi parikymppisiltä. Yllättäen he vanhentuvat ja kuolevat pois. Vaikka aineilla on tuhansien eurojen litrahinnat.
Kannattaa lukea kemiantekniikan diplomi-insinöörin Anne Nystenin kirja Kemikaalikimara. Mainospuheet eivät vaan ole totta.
Botox <3, The Ordineryn retinol -tuotteet ja hyaluronihapposeerumi + kollageenia sisäisesti
Sibeliusrypyistä: kävin vuonna 2014 ottamassa Teosyal-nimistä täyteainetta Turussa Furkat Mansurowin vastaanotolla, hänellä oli silloin vastaanotto Terveystalossa, en tiedä missä nyt. Voin lämpimästi suositella! Todella mukava henkilö, puudutti alueen ja vieläpä laittoi ruiskuun jääneen aineen nasoihin, ikään kuin kaupan päälle :-) Ryppy on hienosti pysynyt poissa vuosia, jopa vielä nytkin alue on sileämpi kuin aikoinaan. Nimenomaan täyteaine täsmähoitona suoraan ryppyyn on paras sibeliuksille. Tällä hetkellä en koe tarvetta, mutta jatkossa aion teettää saman toimenpiteen. Hinta oli kaikkineen muistaakseni n. 450 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia The Ordinaryn AHA ja BHA happokuorinnasta?
Ostin pullon, oli tosi halpa, vain hieman yli kympin ja kun tätä mainostettu että saa lähes samat tulokset kuin kauneushoitolan happokuorinnoista, mutta vielä en ole uskaltanut käyttää :D
Kokeneet, pliis antakaa jotain päteviä käytännön käyttövinkkejä sen perusteella millaiseksi olette sen tuotteen itse kokeneet. Minulla on pintarasvoittuva normaali iho, ikää 40+. Ihoni herkistyy satunnaisesti jostain uusista tuotteista, etenkin jos kokeilen tai käytän niitä kuivassa huoneilmassa.
Illalla vai aamulla kannattaa tehdä? Miten kauan kannattaa testata että näkee miten iho sietää eli montako minuuttia ja mille alueille kannattaisi levittää ensin kokeeksi?
En itse kokenut saavani minkäänlaista hyötyä tuosta tuotteesta. En siis huomannut mitään vaikutusta, mutta moni on kyllä tuotetta kehunut. Minulla on rasvoittuva mutta kuitenkin dehydrated iho, jossa paljon tukkeumia, laajentuneet huokoset ja jatkuvasti muutama finni naamassa.
Älä käytä liian usein äläkä anna vaikuttaa liian pitkään! Se voi saada ihon kukkimaan ja puskemaan pientä näppyä tai röpelöä. Maksimiaika taisi olla 10 minuuttia, mutta aloita 2-3 minuutista ja pidennä aikaa hiljalleen. Ja käytä vain kerran viikossa ainakin ekat viikot. Jos tuote toimii itselläsi, niin tuloksia alkaa näkyä viimeistään muutamassa viikossa (joillain heti).
Testaa ainetta korvan lähelle kaulaan, jos haluat selvittää allergiariskin. Kasvoille levitettäessä kannattaa välttää silmänalusia (ja varoa muutenkin, ettei tuotetta roisku tai valu silmiin esim. otsalta). Myös nenän- ja suunpieliä kannattaa varoa, ärtyvät helposti!
Eihän noita herkälle iholle suositellakaan, vaan jo happoihin tottuneelle iholle. Sinun iholle pikemminkin sopisi tuotesarjasta Niaciminade 10% + Zinc 1% ja Azelaid Acid 10% ihon syväpuhdistukseen ja Hyaluronic Acid 2% + B5 ja Natural Moisturizinf Factors + HA kosteutukseen.
Te jotka sanotte että fillerit ovat eläinrääkkäystä, entäs rotan myrkyt yms. kaupoissa?
Mä kävin ystävän suosituksesta Mabel nimisessä hoitolassa Hkissä. Olin tosi tyytyväinen palveluun ja kokemukseen yleensä.
Mullakin nimenomaan tuo ryppy muutti ilmeen pysyvästi vihaiseksi, ärtyneeksi ja väsyneeksi vaikka olin miten rentouttavat kasvoja ja olin todellisuudessa hyväntuulinen ja levännyt :D En jotenki kestänyt sitä.
Botox vei uurteen pois kokonaan, todella hyvä lopputulos
Edellinen kommenttina Sibelius-ryppyä pohtivalle, ei näköjään onnistunut lainaus..
Metyleenisininen. Jo parin vuoden ajan olen käyttänyt ja ainakaana huomaa vanhenneeni. Käytän vain iholla. Ostin eläinkaupasta ja on riittoisaa ja halpaa.
Joku kirjoitti aiemmin positiivisesta kokemuksesta Stephan Dietzistä botoxin osalta, mutta mahtaisiko jollakin olla kokemusta Tomi Miettisestä botoxin laiton osalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox, IHAN OIKEESTI? älkää nyt herranjumala tuollasia myrkkyjä itseenne pistelkö... ymmärtäkää että jokainen on vuorollaan nuori ja vanha jos vaan elää vanhuuteen asti ja hyväksykää se. Elämän realiteetit.
En tule ikipäivänä mitään myrkkyjä itseeni pistelemään, en lankoja ihon alle työntämään, en kauneusleikkauksiin menemään. Katsokaapa monia julkkiksia mitä tapahtuu kun tavotellaan ikuista nuoruutta ja täydellisyyttä, lopputulos monesti hirviö! Ja sitten tietysti ihmisillä on kans tämä mentaliteetti että " ei mulle ikinä tapahdu, emmä ikinä jää koukkuun " näin on varmasti ajatelleet monet julkkiksetkin ja narkomaanit.
Terveellinen ruokavalio, liikunta, hieronta, vitamiinit, rentous, riittävä uni, kasvovoiteet, säännöllinen kasvohoito kosmetologin luona ja positiivinen asenne elämään. Tämän enempää en aio itseeni panostaa ja katsotaan miten nuorekkaana näillä ohjeilla pysyn.
Mitä riehut, minulle laitettu botoxia migreenin takia otsaan ja ohimoihin 6 vuotta ja leukaan yöllisen narskuttamisen takia 2 vuotta! En tietäisi mitä tekisin ilman botoxia, sen verran kauheita on kivut olleet.
Jos jot käytetään lääkkeenä, se ei tarkoita vaarattomuutta...mri-tehosteainekin on raskasmetallia...
Vierailija kirjoitti:
Alussa oli muutama kommentti joissa kasvojenkohotus oli nuorentanut vuosia. Olisin kiinnostunut jos luette vielä tätä ketjua minkä nimisillä plastiikkakirurgeilla ovat käyneet, heitäkin on varmaan moneen lähtöön.
Kasvojen kohotus antaa tosisiaan paremman lopputuloksen kuin täyteaineet, jotka vain tekevät monien naamasta jotenkin kummallisen isohkon ja turvonneen näköisen, jos naama on jo alkanut roikkua.
Onhan näitä osakohotuksia ja silmäluomien käsittelyjäkin - kannattaa valita huolella turvallinen ja laadukas paikka. Kannattaa myös toimia ajoissa, niin luulisi tarvittavan pienemmän operaaation, eilä muutoskaan ole niin iso aiempaan, että kiinnäisi valtavaa huomiota.
Suomessa ja muissa maissa, missä viranomaiset valvovat bisnestä tarkoin - on varmaan lopputuloskin paras. Toki esim. jossain Brasiliassa saattaa olla jopa maailman paras osaaminen, mutta miten löytää turvallinen paikka? Kaikki riskit toki aina tiedostettava.
Hampaat ovat muuten yksi juttu, mikä myös vaikuttaa nuorekkuuteen. Jos on rahaa, niin hymy kuntoon myös - turvallisesti.
On tosiaan toivoa kun ajattelee Melania trumpia ja priscilla presleytä! Ainaki jos on rahaa.
Pauttiarallaa 10 vuotta sitten tuli ihan suomalainen asiaohjelma, jossa käsiteltiin tätä ja haastateltiin yhtä Suomen johtavista ihotautilääkäreistä (koitan etsiä linkin 10 vuoden takaa, maybe?)
Tämä helkkarin asiallinen lääkäri kertoi totuuden: AINOA minkä ehkä on todettu vähentävän ryppyjä, on C-vitamiini. Ei mikään muu. Ja tässäkin tää asiallinen lääkäri käytti sanaa "ehkä".
Oon mies, 50+ ja tottakai haluun itsekin pysyä "kuosissa" muutamat vuodet vielä.
Koitan etsiä linkin tai videon.... Joku YLE:n asiaohjelma se oli...
Peace. :)
Valoimpulsshoito sarjana, laserkuorinta ( pisteittän) sarjana, botox, täyteaineet, mikroneulaus. Vielä on facelift kokeilematta ja rasvansiirto. Kerään rohkeutta.
Ajattelin pitkään, että ikä ja rypyt saa tulla niinkuin on tullakseen - kosteutus, aurinkosuoja ja kulmakarvojen kunnossapito riittää. Poikittaisia otsajuonteita minulla on valehtelematta ollut jo parikymppisestä asti, 30 korvilla ilmaantuivat orastavat nasolabiaalit ja harakanvarpaat. Ei haittaa, ajattelin.
Mutta nyt. Koronakeväänä kulmien väliin on ilmaantunut syvä sibelius-ryppy, ja toinenkin tekee tuloaan siihen viereen. En vain pääse yli siitä, miten yksinkertaisen ruma se on, ja miten paljon ikävämmän, tympeämmän ja iäkkäämmän se tekee koko yleisilmeestäni, joten heitin hevonkuuseen aatteen siitä, etten puuttuisi kasvojeni ikääntymiseen. Olenkin koittanut etsiä kesän aikana tietoa pistoshoidoista ja muista vaihtoehdoista. Voiteiden tai seerumeiden en usko tepsivän tähän kanjoniin.
Olisiko täällä jollain positiivisia kokemuksia sibeliusryppyjen häivyttämisestä - missä kävit, mikä hoito, kuka teki ja paljonko maksoi?