Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
221/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius-ryppyihin ei tarvitse tilata kalliita Frownies-tarroja, vaan voi itse laittaa ihoteippiä.  Teippasin kolmion otsaan kesälomalla lähes joka yö, ja olen paljon freesimmän näköinen. 

Kaulan iho roikkuu jo täälläkin! Ihan oikeasti ryppyinen heltta on alkamassa. 40 v. Sille on pakko tehdä jotain. 

Vierailija
222/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuorempi sukupolvi on viisaampi ja lopettaa tämän nuorekkuus hömpötyksen. Nuorekkaana pysyminen, koska nuorekkuus on seksikästä > seksikkyys > halu mielyttää miehiä.

Miehet ajatuksissaan jatkuvasti muissa naisissa. Mitä sitten vaikka ihaileva katse tulisi joltain vitjap***ilta? Seuraava perse uroksen näkökentässä ja olet enään katoava, sekunnin kestävä ajatus. Kulutetaan satoja euroja kuukaudessa voiteisiin, seerumeihin, hoitoihin, botoxiin, täyteaineisiin, laaseriin ja henki vaarannetaan kiristämällä kasvot kirugisin keinoin. Ja miksi? NO PITÄÄHÄN SITÄ PYSYÄ NUOREKKAANA, ETTÄ TUNTEE OLEVANSA ARVOKAS MIESTEN SILMISSÄ :-)

Hyvin vastasit ap:n kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeitä ovat tietysti  uni, ruokavalio, vedenjuonti, liikunta, aurinkosuoja, tupakoimattomuus, alkoholittomuus, rentoutuminen jne. Kuten täällä on monesti mainittu.

Itsellä yksi tärkeimmistä on kosteutus, kosteutus ja kosteutus. Olen 41-v ja olen ollut aina kuivaihoinen ja laiha. Kasvoillani on aina ollut miliumeja ns. luufinnejä. Toisen raskauden jälkeen, 32 vuotiaana, raskauskilojen hävittyä kasvojen iho oli kuin tyhjiin imetty, veltto ja harmaa. Olin aina luullut, että ihoa kosteutetaan vain voiteilla. Mm. Katja Kokon luonnonkosmetiikka blogista tajusin, että ihoa pitää kosteuttaa kosteuttavalla kasvovedellä, sitä pitää oikein lutrata ja kerrostaa monta kerrosta. Siihen päälle kosteuttava seerumi, voidetta, öljyä jne. Ihoni ei ole koskaan aikuisiällä näyttänyt näin hyvältä. Iho napakoitui, väri parani ja miliumit katosivat itsestään. Juonteet ja silmäkulmien harakanvarpaat eivät ole mihinkään kadonneet tietenkään, mutta kosteutulla ja napakalla iholla eivät niin erotu.

Ruokavalio vaikuttaa ainakin minulla ihoon todella paljon. Välttelen sokeria ja vehnää (alunperin vatsantoiminnan ongelmien vuoksi). Olen sekasuoja, mutta koetan syödä mahdollisimman paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Juon paljon vettä, vihreää teetä, vähemmän kahvia ja alkoholia vain erityistapauksissa. Kesälomalla huomasin hyvin, että kun tuli syötyä paljon jätskiä, käytyä kesäkahviloissa leivoksilla, juotua vähemmän vettä jne., niin iho näyttää heti veltommalta ja hehku katoaa. Onneksi ruotuun palaamisella saa nopeasti näkyviä vaikutuksia.

Paljon monipuolista liikuntaa, sisältäen voimaharjoittelua, lenkkeilyä, ulkoilua jne ja lisäksi venyttelyä ja liikkuvuusharjoittelua. Erityisesti tuo liikkuvuus. Oikeasti mun ikäiset siis ihan terveet ihmiset vaihtavat jo autoa sen vuoksi, että pitää saada korkeampi auto, josta pääse helpommin nousemaan ylös. Ihan uskomatonta, luulin, että tämä on ongelma ehkä vasta kuusikymppisillä. Kankea kroppa vaikuttaa vanhentavasti koko olemukseen.

Tuolla aiemmin mainittu lonkankoukistajien venyttely on itselläkin istumatyöläisenä joka päivä ohjelmassa. Se vaikuttaa positiivisesti koko kroppaan. Seuraan instagramissa Fatima Witick nimistä jooga-pilates-baletti-ohjaajaa, joka on muistaakseni 57-vuotias ja kroppa uskomattomassa kunnossa. Hän jakaa paljon vinkkejä ja harjoitteita liikkuvuuteen ja lihaskuntoon.

Rentoutuminen on mulla vielä työn alla. Perhe, työ, ihan vaan elämä stressaa ja vetää naaman ryppyyn. Osa stressistä on kyllä ihan itseaiheutettua. Kaikenlaisesta suorittamisesta pitäisi pyrkiä pois ja rentoutta & iloa tilalle.

Vierailija
224/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 46-vuotias ja olen ollut kasvissyöjä 30 vuotta joista vegaani 20. Minulla ei ole ryppyjä tai sellaisia ollenkaan. Minua on kaksi kertaa luultu 10 vuotta vanhemman ystäväni tyttäreksi. Suosittelen siis kasvisruokaa!

Vierailija
225/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 46-vuotias ja olen ollut kasvissyöjä 30 vuotta joista vegaani 20. Minulla ei ole ryppyjä tai sellaisia ollenkaan. Minua on kaksi kertaa luultu 10 vuotta vanhemman ystäväni tyttäreksi. Suosittelen siis kasvisruokaa!

Unohtui sanoa että käytän kasvoillani halpaa voidetta, en mitään seerumeja tms. 

https://www.vegekauppa.fi/hygienia-ja-kosmetiikka/lacto-line-kasvovoide…

ja

https://www.vegekauppa.fi/hygienia-ja-kosmetiikka/lacto-line-kasvovoide…

Vierailija
226/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana gootti ja välttelin kunnon vampyyrin tavoin aurinkoa, vielä tuon vaiheen jälkeenkin istun mielummin varjossa koska aurinko saa oloni epämukavaksi. En myöskään ikinä ole polttanut.

Uskon, että näiden kahden seikan takia minulla on nyt 41-vuotiaana kohtuullisen hyvä iho. Otsassa on aina ollut viivoja mutta ne eivät  edelleenkään näy kun otsa on rentona, silmien välissä ei myöskään ole sitä "kiukkuryppyä". Silmäpussit kyllä löytyy ja tuntuu että naama on  alkanut valua alas, mutta enemmän ongelmana on nyt keski-ikässä alkanut akne, kuin  rypyt!  Leuka täynnä isoja  paiseita, nam..

Mutta ketjun otsikoon palatakseni: Apteekissa  myytävä Bellavita on ollut jo pitkään luottovoiteeni! Edullinen ja toimii  hyvin sekaiholla.

Vierailija
227/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko täällä olevista liikkuu ja syö oikein ?

Vai haetaanko oikotietä ostamalla ravsapurkki ?

Vierailija
228/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana gootti ja välttelin kunnon vampyyrin tavoin aurinkoa, vielä tuon vaiheen jälkeenkin istun mielummin varjossa koska aurinko saa oloni epämukavaksi. En myöskään ikinä ole polttanut.

Uskon, että näiden kahden seikan takia minulla on nyt 41-vuotiaana kohtuullisen hyvä iho. Otsassa on aina ollut viivoja mutta ne eivät  edelleenkään näy kun otsa on rentona, silmien välissä ei myöskään ole sitä "kiukkuryppyä". Silmäpussit kyllä löytyy ja tuntuu että naama on  alkanut valua alas, mutta enemmän ongelmana on nyt keski-ikässä alkanut akne, kuin  rypyt!  Leuka täynnä isoja  paiseita, nam..

Mutta ketjun otsikoon palatakseni: Apteekissa  myytävä Bellavita on ollut jo pitkään luottovoiteeni! Edullinen ja toimii  hyvin sekaiholla.

Lähde ihotautilääkärille, niihin paiseisiin on hoitoa. Spinolaktone käy jos ei ole munuaisongelmia, sitten niihin toimii isotretioniini. e-pilleri voi auttaa joitain, tosin keski-ikäiselle niitä ei kai suositella enää. Vahvrmmat aknevoiteetkin voi toimia.

Terv. keski-iässä kystisen aknen saanut, nyt isotretionikuurilla.

Vierailija
229/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermatude-hoito kauneushoitolassa on erinomainen. Kasvot napakoituvat, iho hehkuu.

Vierailija
230/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen suomalaisen rasvoittuva iho on itseasiassa herkkä ja kosteusköyhä.  Kun iho ei saa tarpeeksi kosteutta se alkaa erittää talia.  Myös liian kovat hoitotuotteet aiheuttaa sen, että iho alkaa suojautua rasvoittumalla.   

Vierailija
231/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuorempi sukupolvi on viisaampi ja lopettaa tämän nuorekkuus hömpötyksen. Nuorekkaana pysyminen, koska nuorekkuus on seksikästä > seksikkyys > halu mielyttää miehiä.

Miehet ajatuksissaan jatkuvasti muissa naisissa. Mitä sitten vaikka ihaileva katse tulisi joltain vitjap***ilta? Seuraava perse uroksen näkökentässä ja olet enään katoava, sekunnin kestävä ajatus. Kulutetaan satoja euroja kuukaudessa voiteisiin, seerumeihin, hoitoihin, botoxiin, täyteaineisiin, laaseriin ja henki vaarannetaan kiristämällä kasvot kirugisin keinoin. Ja miksi? NO PITÄÄHÄN SITÄ PYSYÄ NUOREKKAANA, ETTÄ TUNTEE OLEVANSA ARVOKAS MIESTEN SILMISSÄ :-)

Hyvin vastasit ap:n kysymykseen.

Selkeästikään joku ei ole kelvannut miehillä kun niistä pitää vauhkota. Ei noteerata tuollaisia. Tämä on ihana ketju!  

Vierailija
232/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimisi silmäpusseihin? Kävisiköhän niihin joku pistoshoito?

täyteaineita olen käyttänyt tasoittamaan silmäpussien linjoja. Tosiasia on, että jos ei uskalla fillereitä naamaan käyttää tai otattaa plasma pen-hoitoja roikkuluomiin, niin näyttää ihan törkyisen vanhalta viimeistään 45v

Vähänpä olet nähnyt 45+v naisia, jos noin olet nähnyt? Olen 50v ja monet luulee 10v nuoremmaks, toki hoidan ihoani hyvin ja terveelliset elämäntavat, myöskin geenit vaikuttaa paljon ja kasvojen luusto.

Vierailija
233/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli muutama kommentti joissa kasvojenkohotus oli nuorentanut vuosia. Olisin kiinnostunut jos luette vielä tätä ketjua minkä nimisillä plastiikkakirurgeilla ovat käyneet, heitäkin on varmaan moneen lähtöön.

Vierailija
234/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50v. sekasyöjä. Luullaan aina n. 10-15v. nuoremmaksi. Mulla ei ole ryppyjä. Eli muut asiat vaikuttavat siihen. Niin ja sama juttu on siskolla ja äidillä.

Vierailija
235/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä taltutatte alkavat huulirypyt?

Ylähuulen reunaan ehdottamasti joka ilta silmänympärysvoidetta. Sain vinkin jo alle nelikymppisenä ja olen niin tehnyt ja huuliryppyjä ei ole. Toki huulen malli  ja muoto tekevät myös paljon, jos on täyteläiset huulet, niin silloin ei iän myötä huulien kaventuminen ja rypyt niin näy.

Mä joskus luin jostain naistenlehdestä silmänympärysvoiteen käyttämisesti myös huultenympärysiholle. Ja olen näin tehnyt niin kauan kun olen silmänympärysvoidettä käyttänyt. Ei ryppyjä.

Vierailija
236/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga. Ikääntyessä kaikki alkaa roikkua ja kasvoista lähtee volyymia, ja kasvojoogan logiikan mukaan treenaamalla kasvojen lihaksia kasvot napakoituvat ja esimerkiksi poskipäät ja roikkuvat silmäluomet näyttävät paremmalta. Auttaa myös roikkuviin poskiin jne.

Youtubessa Koko Hayashi ja Face yoga method, toinen on 40-vuotias ja toinen 50. Ovat japanilaisia joten on vaikea arvioida paljon nuoremmalta näyttävät oikeasti suhteessa ikäänsä, mutta mielestäni molemmat menisivät 10 vuotta nuoremmasta helpostikin.

Vierailija
237/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kalliita, mutta ainoat minulla oikeasti toimivat antiage-tuotteet, jotka sisältävät retinolia ihanteellisessa muodossa.

Verso Super Eye serum

Verso Super Facial serum

https://www.versoskincare.se/

Vierailija
238/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä taltutatte alkavat huulirypyt?

Ylähuulen reunaan ehdottamasti joka ilta silmänympärysvoidetta. Sain vinkin jo alle nelikymppisenä ja olen niin tehnyt ja huuliryppyjä ei ole. Toki huulen malli  ja muoto tekevät myös paljon, jos on täyteläiset huulet, niin silloin ei iän myötä huulien kaventuminen ja rypyt niin näy.

Mä joskus luin jostain naistenlehdestä silmänympärysvoiteen käyttämisesti myös huultenympärysiholle. Ja olen näin tehnyt niin kauan kun olen silmänympärysvoidettä käyttänyt. Ei ryppyjä.

Olen tehnyt samoin 10 vuotta, ja huulten ympärys on joustava ja sileä :)

t: 50v

Vierailija
239/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bellavitassa on useita komedogeenisiä aineita, eikä sitä A-vitamiiniakaan taida olla sen vertaa, että sillä jotain merkitystä olisi. Parempiakin vaihtoehtoja on, etenkin aknepotilaille.

Vierailija
240/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia saa myydä, tretinoiinia ei. Tretinoiinia, joka on se vahvempi muoto, saa mm. Espanjassa apteekista ilman reseptiä.

[/quote]

Eihän retinolia saa myydä Suomessa ilman reseptiä? Tarkoitatko niitä retinolin tyylisiä valmisteita, joilla on melkein samanlainen nimi mutta eivät ole oikeasti retinolia? Auttavatko ne mitään?[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä