Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
281/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia, jos kokeilette mikroneulausta. Minulla jätti jo 1 hoitokerta arpia(onneksi ovat vähitellen hälvenneet). Toista ei tule.

Vierailija
282/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sopiviin väreihin pukeutuminen tekee freesimmän näköiseksi. Älä käytä ainakaan mustaa lähellä kasvoja, jos se ei oikeasti sovi. 

Venyttely ja liikuntamuodot, jotka saavat veren kiertämään. Venyttele erityisesti kaulan ja niskan lihakset auki, niissä on usein hirveitä jumeja. Vähentää pöhötystä. 

Sokeri kokonaan pois tai paljon vähemmäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähäsuolainen ruoka, koska suola kerryttää nestettä elimistöön.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Pieni turvotushan on hyvä, koska rypyt oikenee. Selittäkää?

Ei sellainen suolapöhö :) Suola turvottaa koko kehoa, estää nesteitä liikkumasta jne. Jos haluaa turvottaa niin että rypyt hetkeksi katoavat niin kerran luin miten Hollywoodin vanhemmat tädit "pullauttavat kasvojaan" syömällä n. pari vkoa ennen Oscar-juhlia paljon LOHTA. Mm. Kim Cattrall vinkkasi tästä (Sinkkuelämää-sarjan Samantha), ja hän on ikäisekseen todella kaunis nainen.

Siispä vinkkini on: paljon terveellistä, hyvää kalanrasvaa!

Vierailija
284/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähäsuolainen ruoka, koska suola kerryttää nestettä elimistöön.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Pieni turvotushan on hyvä, koska rypyt oikenee. Selittäkää?

Ei sellainen suolapöhö :) Suola turvottaa koko kehoa, estää nesteitä liikkumasta jne. Jos haluaa turvottaa niin että rypyt hetkeksi katoavat niin kerran luin miten Hollywoodin vanhemmat tädit "pullauttavat kasvojaan" syömällä n. pari vkoa ennen Oscar-juhlia paljon LOHTA. Mm. Kim Cattrall vinkkasi tästä (Sinkkuelämää-sarjan Samantha), ja hän on ikäisekseen todella kaunis nainen.

Siispä vinkkini on: paljon terveellistä, hyvää kalanrasvaa!

Oikein muistin kun googlettelin Kimin nimellä ja lohidieetillä, mm:

The Perricone Diet:

If you fancy a facelift without breaking the bank, just chow down copious amounts of fish. Famous faces including J. Lo, Bruce Willis and Sex and the City cougar Kim Cattrall are huge fans of The Perricone Diet, which involves eating salmon three times a day. Hardcore fish fans can try the 28 day programme, which promises to banish saggy skin and smooth out wrinkles.

Vierailija
285/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman stressivapaa elämäntyyli.

Vierailija
286/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia saa myydä missä vain.

Tretinoiinia saa reseptillä apteekista.

Vierailija
287/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisen ihonhoidon tyylisesti kosteuttavien tuotteiden kerrostaminen. Suihkaus tai läträys kosteuttavalla kasvovedellä, sitten seerumia, sitten voide. Kaulalle ja dekolteelle kaikkia tuotteita myös, jos ajattelee ihan pinta-alaa, niin yli puolet voiteesta pitäisi levittää kaulalle ja rinnuksille. Silmänympäryksille kun yleensä on ilmestynyt ekat rypyt, näihin voi käyttää "vanhemman ihon" tujumpaa sarjaa kuin mitä muille kasvoille.

Kasvoille ja kaulalle myös aina erikseen SPF50 aurinkosuoja silloin kun ulkona paistaa. Hattu vielä mielellään päähän ja aurinkolasit ehdottomasti suojamaan silmänympäryksiä. Ei erillistä auringonottoa.

Korealaisen kosmetiikan lisäksi Lumenella on hyviä koostumuksia, paljon kosteuttavia ainesosia esim Lähde-sarjassa ja silmänympärysvoiteissa.

Vierailija
288/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulan vaakaryppyihin ja muuhun hirveyteen mulla auttoi Juvederm Volite. Se on pistoshoito mutta toimii paaaaljon paremmin kuin halpis-skinboosterit.

Mulla kaulaan kokeiltiin halpaa skinboosteria ja botoxia. Ei tulosta. Sit yks Volite-hoito (maksoi kyl yli 300) ja boom, tosi kiva tulos.

Vaakarypyt näkyy edelleen mut vähemmän, eikä iho oo semmonen kalkkunamainen ja veltto.

Vierailija
289/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius-ryppyyn voi ottaa täyteainetta mutta aina asiansa osaavalla LÄÄKÄRILLÄ. Kyseessä riskialueen hoito, ja Helsingissäkin on yksi ihminen sokeutunut kun täyteaine lipsahti väärään paikkaan. Sokeutuminen tapahtuu heti, jos tapahtuu. Ja on pysyvä, parantumaton tila.

Eli aina hyvälle lääkärille tuon alueen fillerihoitoon! Asiantunteva sh ei ton alueen hoitoa edes suostu tekemään.

Tolle alueelle itse suostun ottamaan vain Botoxia (aitoa Botoxia, ei mitään halpis-ysiysi-”botoxia”). Botox-hoito ei voi aiheuttaa mitään noin kamalaa kuin fillerit (sokeus). Moni pelkää botoxia ja ajattelee et täyteaine on turvallisempi. EI OLE.

Vierailija
290/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täyteaine ikäänkuin venyttää kudosta tietyn ajan, niin eikö tilalla ole vain entistä syvempi tyhjä pussi sen jälkeen, kun täyteaine sulaa pois (vrt. tilanne että ei olisi laitettu täyteainetta)? Eli nopeuttaako tuo itseasiassa ryppyjen syventymistä? 

Vierailija
291/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla auttoi laihdutus jopa ryppyihin vähän, kun naama ei ole enää kuin pallokalalla parilla heltalla.

Puolen vuoden urakka ja melkein 30kg lähti. Ja on pysynyt pois joka kilo nyt melkein5 vuotta.

Vierailija
292/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla auttoi laihdutus jopa ryppyihin vähän, kun naama ei ole enää kuin pallokalalla parilla heltalla.

Puolen vuoden urakka ja melkein 30kg lähti. Ja on pysynyt pois joka kilo nyt melkein5 vuotta.

Yllättäen huomannut saman. Olin valmistautunut aivan päinvastaiseen tulokseen.

Vierailija
293/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa oli muutama kommentti joissa kasvojenkohotus oli nuorentanut vuosia. Olisin kiinnostunut jos luette vielä tätä ketjua minkä nimisillä plastiikkakirurgeilla ovat käyneet, heitäkin on varmaan moneen lähtöön.

Kasvojen kohotus antaa tosisiaan paremman lopputuloksen kuin täyteaineet, jotka vain tekevät monien naamasta jotenkin kummallisen isohkon ja turvonneen näköisen, jos naama on jo alkanut roikkua.

Onhan näitä osakohotuksia ja silmäluomien käsittelyjäkin - kannattaa valita huolella turvallinen ja laadukas paikka.  Kannattaa myös toimia ajoissa, niin luulisi tarvittavan pienemmän operaaation, eilä muutoskaan ole niin iso aiempaan, että kiinnäisi valtavaa huomiota.

Suomessa ja muissa maissa, missä viranomaiset valvovat bisnestä tarkoin  - on varmaan lopputuloskin paras.  Toki esim. jossain Brasiliassa saattaa olla jopa maailman paras osaaminen, mutta miten löytää turvallinen paikka?  Kaikki riskit toki aina tiedostettava.

Hampaat ovat muuten yksi juttu, mikä myös vaikuttaa nuorekkuuteen.  Jos on rahaa, niin hymy kuntoon myös - turvallisesti.

Viranomaiset eivät valvo kauneushoitoja Suomessa eikä potilasvahinkolaki koske niitä, vaikka hoito olisi lääkärin tekemä. Tämä on hyvä jokaisen tietää.

Vierailija
294/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Entä rinnat? Mulla on paljon vähemmän laihdutettavaa, mutta en oikein uskalla, koska pelkään rintojen alkavan roikkua. Ne ovat todella hyvin säilyneet ja isot, vaikka olen yli viisikymppinen. 

Vierailija
295/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filorgalla ja Sisleyllä on kalliita mutta toimivia tuotteita. Sille on syynsä, miksi varakkailla ihmisillä on niin hyvä iho.

Vierailija
296/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täyteaine ikäänkuin venyttää kudosta tietyn ajan, niin eikö tilalla ole vain entistä syvempi tyhjä pussi sen jälkeen, kun täyteaine sulaa pois (vrt. tilanne että ei olisi laitettu täyteainetta)? Eli nopeuttaako tuo itseasiassa ryppyjen syventymistä? 

Kyllä liiallinen täyteaineiden käyttö nimenomaan venyttää kudosta. Toki pitää muistaa, että kyse on millilitroista eli tosi pienistä määristä. Mutta toisaalta filleriaddiktit tunnistaa näkyvästi pullistuneesta naamasta, ja selvä on, että kun pulleus häviää, laskeutuu myös nassu. Laskeutuminen näkyy leukaperissä plus entistäkin syvemmässä juonteissa.

Täyteainehoidoissa siis kandee pysyttäytyä kohtuullisissa määrissä ja hyvissä aineissa. Aitoja, hinnakkaita Restylane- ja Juvederm-tuotteita käyttävät ammattilaiset lähtökohtaisesti osaa tehdä hyvää tulosta ilman tyynynaamaefektiä.

En voi kylliksi korostaa sitä, että mieluummin maksa satanen enemmän hyvästä hoidosta vs. tarjousten perässä juokseminen. Hyvin tehty hoito ei näytä yhtään epäluonnolliselta.

Alalla on paljon rahanahneita huijareita, jotka piikittää suvereenisti ihmisten naamaan vaikka mitä paskaa ilman tunnontuskia. Halpa hinta ja ihan oudonmerkkiset aineet —> juokse pois!

Vierailija
297/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-v nainen, koko ikäni käyttänyt vain vähän mitään tököttejä. Meikkaan harvakseltaan, talvikuivalle iholle joskus jotain hajusteetonta perusvoidetta. Naaman pesen vedellä, meikit silloin harvoin kun sitä on, poistan Lidlistä ostetulla sensitive misellivedellä.

Syön runsaasti luonnollista rasvaa, tarpeeksi eläinproteiinia ja kaikki mitä laitan suusta sisään, on mahdollisimman prosessoimatonta, puhdasta perusruokaa. Mausteina suola, pippurit, yrtit. Juon vettä, teetä, luuliemiä, kohtuudella kahvia, joskus punaviiniä. Sokerit ja viljat minimissä.

Iho on hyvässä kunnossa, ei ryppyjä. Nivelet liikkuu liukkasti, ei kipuja eikä kolotuksia. Hiukset on vahvat. Niin ja ne veriarvot, kohdillaan ovat. Ei ole eläinrasva tukkinut suonia, päin vastoin. Ja kasvisten kuidut riittää pitämään kakka-asian kunnossa yhdessä rasvan kanssa. Ei turvota eikä pieretä.

Vierailija
298/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Entä rinnat? Mulla on paljon vähemmän laihdutettavaa, mutta en oikein uskalla, koska pelkään rintojen alkavan roikkua. Ne ovat todella hyvin säilyneet ja isot, vaikka olen yli viisikymppinen. 

olen nyt 55, ja tissit ei juuri muuttuneet koska oli pienet lihavanakin.

Suosittelen  laihdutusta ihan yleisen terveyden puolesta,minulla se vaikutti kaikkeen, nukkumiseen yms.

Vierailija
299/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasiiniamidia, retinolia ja/tai c-vitamiinia sisältävät ihonhoitotuotteet. Öljyjen käyttö sisäisesti ja ulkoisesti. Aurinkosuoja. Veden juominen. Tupakan ja alkoholin välttely.

Vierailija
300/1202 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläkö saa rypyt lähtee? Sanoo naapurin Jessican ihon olevan persikkainen.

Onko Jessican naama kovinkin karvainen?