Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
201/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: älä syö sokeria

Vierailija
202/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius-ryppyihin löytyi vuosia sitten jonkun jo mainitsema frownies-tuote, mulla ei ole varaa botoksiin. Käytän niitä lähes joka yö, paitsi jos olen kyläilemässä tms, ja ne oikeasti toimivat. Timelessin c-vitamiiniseerunia tilaan netistä, on parhaaksi arvioitu monilla kauneusvloggaajilla eikä ole kallis. Viimeisen vuoden olen käyttänyt myös Avenen retinaldehydi-voidetta, koska Suomesta ei saa tretinoiinia ilman reseptiä ja netistä on välillä vaikea löytää luotettava myyjä. Retinaldehydi on käsittääkseni hieman tehokkaampaa kuin retinoli, jota on Suomessakin monessa tuotteessa. Sitten vasta viime vuodet olen käyttänyt päivittäin Sk50 päivävoidetta, merkki vaihtelee. Olisi pitänyt aloittaa nuorempana, luulin että joku 15 riittää Suomessa.

Ulkonäköön ja kasvojen nuorekkuuteen vaikuttaa selvästi ruokavalio ja se, että aineenvaihdunta ja nestekierto pysyvät vilkkaina. Pyrin syömään ja liikkumaan säännöllisesti ja vältän turhia hiilareita (kerryttävät nestettä), etenkin sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rohkaistui tänä kesänä kokeilemaan ensimmäistä kertaa täyteainehoitoa, kun oma peilikuva ahdisti. Ongelmani oli suupielen iso juonne, joka tuli ilmeisesti poskien valahtamisen seurauksena. Tämä ehti olla parisen vuotta (olen 44, pian 45). Olen todella tyytyväinen hoidon tulokseen. Juonteet hävisivät käytännössä kokonaan, muita ryppyjä ei vielä juuri ole. Hoidon hinta oli n. 350 ja kesti alle tunnin. Suosittelen silloin, kun voiteet eivät enää auta, mutta veitselle ei kuitenkaan vielä tarvetta.

Vierailija
204/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Sibelius-ryppyihin löytyi vuosia sitten jonkun jo mainitsema frownies-tuote, mulla ei ole varaa botoksiin. Käytän niitä lähes joka yö, paitsi jos olen kyläilemässä tms, ja ne oikeasti toimivat. Timelessin c-vitamiiniseerunia tilaan netistä, on parhaaksi arvioitu monilla kauneusvloggaajilla eikä ole kallis. Viimeisen vuoden olen käyttänyt myös Avenen retinaldehydi-voidetta, koska Suomesta ei saa tretinoiinia ilman reseptiä ja netistä on välillä vaikea löytää luotettava myyjä. Retinaldehydi on käsittääkseni hieman tehokkaampaa kuin retinoli, jota on Suomessakin monessa tuotteessa. Sitten vasta viime vuodet olen käyttänyt päivittäin Sk50 päivävoidetta, merkki vaihtelee. Olisi pitänyt aloittaa nuorempana, luulin että joku 15 riittää Suomessa.

Ulkonäköön ja kasvojen nuorekkuuteen vaikuttaa selvästi ruokavalio ja se, että aineenvaihdunta ja nestekierto pysyvät vilkkaina. Pyrin syömään ja liikkumaan säännöllisesti ja vältän turhia hiilareita (kerryttävät nestettä), etenkin sokeria.

The Ordinary myy Grenactive Retinoid -seerumia naurettavan edulliseen hintaan.

Vierailija
205/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 57 v. Olen 164 cm pitkä ja paino palannut 57 kiloon, kuten kaksikymppisenä. Saan jatkuvasti kuulla kommentteja., että näytän kolmikymppiseltä. Tämä johtuu kai siitä, että pyöräilen joka paikkaan, en koskaan autoile ellei ole ihan pakko. Siitä sporttinen olemus.

Vierailija
206/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja säästäminen. Mulla koossa nyt 50 000. Oli tarkoitus ostaa sijoitusyksiö, kun vielä vähän saan säästettyä. Mutta nyt on naama sen näköinen, että suunnittelen kasvojenkohotusta koko kasvojen alueelle. Ehkä myös kaulaan toimenpide. Voi olla, että 50 000 ei riitä. Oon tosi hoikka ja haluun pysyä sellaisena. Upee vaatevarastoa, koka pientä kokoa ja vuosien varrella hankittu. Jos naaman takia lihon 3-5 kg, niin menee koko garderoobi uusiksi.

Oon 50 v joten vielä mietin, josko muutamalla vuodella vielä lykkään toimenpidettä, että tulos säilyy eläkeikään. Meen Suomessa tunnetulle suomalaiselle plastiikkakirurgille. Vuosilomaa edeltävästi toimenpide.

Vierailija
207/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide ja riittävä uni. Kyse siis ennaltaehkäisystä, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa estää lisävaurioita.

Vierailija
208/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lonkankoukistajien säännöllinen venyttely nuorentaa koko jropan aina niskan kyhmystä alkaen. Tekee kävelystä kauniin ja fyhdistä hyvön. Uskokaa oikeasti!!! Tai sutten jooga.

-pään roikottaminen alaspäin päivittäin jolloin kasvot saavat verta ja happea kunnolla

-ikkuna auki nukkuminen

-syvähengitys, iho kiittää

-bach-kukkaterapiatuotteet uneen ja mielialaan auttoivat minua. Näytän aamulla levönneeltä myös

-jaderullaus kasvoille

- kookosöljyn käyttö iholle AinoanA putsarina ja voiteena. Kokeilkaapa! Alun jörkytyksen jälkeen ette usko tuloksia.. halpaa ja hyvää, siitä ei markkinamiehet tykkää

-itsetyydytys tai seksi

-

Vierailija
209/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassi-dekolteeta (paksuuntunut,monta kertaa palanut krakkeloitunut parkkinahka) ei enää mikään rasva pelasta.

Bio-oil auttaa tuohon! 👌

Vierailija
210/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia

Ei auringonottoa

EI tupakointia

Tosin jos olet jo 20 vuotta noita harrastanut niin otan ironisesti osaa sun ryppyihis.

Vierailija
211/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäsuolainen ruoka, koska suola kerryttää nestettä elimistöön.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Pieni turvotushan on hyvä, koska rypyt oikenee. Selittäkää?

Vierailija
212/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Olen myös pohtinut botoxia :) ap

Haluatko oikeasti tukea niin julmaa eläinrääkkäystä? Jokainen botuliinierä testataan hiirillä, jotta se olisi turvallista ihmisille. Aine ruiskutetaan eläimen vatsaan, ja se kärsii tuntikausia ennen kuin kuolee.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000000313258.html

Korjaus edelliseen, halvaannuttuaan eläin kituu päiviä, ei pelkästään tunteja. Kuluttajien olisi hyvä tiedostaa, millaista kärsimystä he aiheuttavat oman turhamaisuutensa takia.

Anteeksi, mutta miksi täytyy olla niin vihainen? Miksi et voi vaan kirjoittaa sitä infoa syyllistämättä? Tuskin ihmiset tietää, että botox aiheuttaa eläimille sellaista kärsimystä.

Vierailija
213/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41 kirjoitti:

The Ordinary myy Grenactive Retinoid -seerumia naurettavan edulliseen hintaan.

Kiitos tiedosta, tutustun. Ordinaryltä olen ajatellut kokeilla myös jotain Matrixyl-seerumia.

Vierailija
214/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras antiage vinkki taitaa olla se, ettei ole lapsia...

Vierailija
215/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja säästäminen. Mulla koossa nyt 50 000. Oli tarkoitus ostaa sijoitusyksiö, kun vielä vähän saan säästettyä. Mutta nyt on naama sen näköinen, että suunnittelen kasvojenkohotusta koko kasvojen alueelle. Ehkä myös kaulaan toimenpide. Voi olla, että 50 000 ei riitä. Oon tosi hoikka ja haluun pysyä sellaisena. Upee vaatevarastoa, koka pientä kokoa ja vuosien varrella hankittu. Jos naaman takia lihon 3-5 kg, niin menee koko garderoobi uusiksi.

Oon 50 v joten vielä mietin, josko muutamalla vuodella vielä lykkään toimenpidettä, että tulos säilyy eläkeikään. Meen Suomessa tunnetulle suomalaiselle plastiikkakirurgille. Vuosilomaa edeltävästi toimenpide.

Eihän se maksa koko kasvoihinkaan kuin jotain 12 000e ja kannattaa tehdä silloin kun vielä iho palautuu kunnolla ja tervehtyy leikkauksesta hyvin. Mitä kauemmas lykkää sitä pidempi on toipuminen ja lopputulos ei välttämättä ole se mitä on ajatellut. Voi myös tulla komplikaatioita helpommin.

Vierailija
216/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras antiage vinkki taitaa olla se, ettei ole lapsia...

Voi kyllä. Ilman lapsia vartalonikin olisi kuin teinitytöllä vielä yli 40 vuotiaana.

Vierailija
217/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 34-vuotias, mutta voin jakaa jotain kuulemiani asioita.

Pitäisi kuulemma kiinnittää huomio kasvojen kosteutukseen, mutta suomessa tuo kosteutus-sana on vähän vajaa. Siinä ei eritellä vedellä tehtyä kosteutusta rasvalla tehdystä kosteutuksesta. Kasvoja pitäisi kosteuttaa molemmilla tavoilla.

Naaman pesun jälkeen en yleensä kuivaa kasvoja rutikuiviksi, vaan otan suurimmat vedet pois. Sitten laitan kasvoille kasvovettä käsin enkä vanulapulla. Kaadan pienen määrän kasvovettä käsiini, hieron niitä yhteen ja taputtelen sen kasvoille, kaulalle ja rintakehälle. Minusta tuntuu, että näin jopa säästää kasvovettä, kun se ei imeydy vanulappuun. Sen jälkeen laitan kasvoilleni jotain vettä sisältävää voidetta. Aiemmin käytin The Ordinaryn hyaluronihappotuotetta, mutta nyt olen käyttänyt aloegeeliä. Annan sen imeytyä vähän aikaa ja sitten laitan arganöljyä.

Ilmeisesti myös selällään nukkuminen auttaa. Kuulemma kosmetologit voivat nähdä ihosta kummalla kyljellä ihminen tykkää nukkua. :)

Olen miettinyt tota kasvojoogaa. Miksi kasvojen kurtistelu aiheuttaa ryppyjä, mutta sitten kasvojooga, joka näyttää olevan voimakasta ilmeilyä, on muka hyväksi iholle?

Vierailija
218/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lonkankoukistajien säännöllinen venyttely nuorentaa koko jropan aina niskan kyhmystä alkaen. Tekee kävelystä kauniin ja fyhdistä hyvön. Uskokaa oikeasti!!! Tai sutten jooga.

-pään roikottaminen alaspäin päivittäin jolloin kasvot saavat verta ja happea kunnolla

-ikkuna auki nukkuminen

-syvähengitys, iho kiittää

-bach-kukkaterapiatuotteet uneen ja mielialaan auttoivat minua. Näytän aamulla levönneeltä myös

-jaderullaus kasvoille

- kookosöljyn käyttö iholle AinoanA putsarina ja voiteena. Kokeilkaapa! Alun jörkytyksen jälkeen ette usko tuloksia.. halpaa ja hyvää, siitä ei markkinamiehet tykkää

-itsetyydytys tai seksi

-

Miten käytät Bach-kukkaterapiatuotteita?

Mitä on Sutten jooga? En löytänyt siitä googlella mitään tietoa.

Mä suosittelen öljyputsarina manteliöljyä. Kookosöljy oli ihan hyvää, mutta viemärit ei tykkää siitä ja meillä meni viemärit paljon useammin tukkoon, kun käytin kookosöljyä kasvojenpuhdistukseen.

Vierailija
219/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 39 ja minulta kysytään vieläkin satunnaisesti henkkareita , jos ostan k-18 tuotteita 😁

Geenit toki vaikuttavat , mutta en juurikaan käytä alkoholia , en tupakoi, enkä syö herkkuja muuta kun viikonloppuisin, harrastan liikuntaa monessa muodossa , juon paljon vettä , aurinkoa en ole koskaan tarkoituksella ottanut ja käytän suojaa tietenkin. Olen vaalea ihoinen , mutta rypytön.

Nukun 8h yössä.

.

Olen käyttänyt paljon erilaisia ihonhoitotuotteita ja mainitsen tässä edullisia vaihtoehtoja , jotka tekevät ihosta kauniimman.

Lumene valo , kuulas , sisu sarja

Loreal golden age

Madaran pihlajavoide

Luomu kookosöljy

Joskus, kun söin enemmän herkkuja sen huomasi kyllä myös kasvoista.

Joten varmasti tärkeintä juurikin tuo ruokavalio myös.

Sokeri minimiin ehdottomasti !

Vierailija
220/1202 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä taltutatte alkavat huulirypyt?

Ylähuulen reunaan ehdottamasti joka ilta silmänympärysvoidetta. Sain vinkin jo alle nelikymppisenä ja olen niin tehnyt ja huuliryppyjä ei ole. Toki huulen malli  ja muoto tekevät myös paljon, jos on täyteläiset huulet, niin silloin ei iän myötä huulien kaventuminen ja rypyt niin näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi