Ovatko nämä missukat tosiaan näin kevyitä? Ks linkki
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013072117283755_vi.shtml
Rintavia ja paksureisisiä mun mielestä kaikki, eivätkä muutenkaan mitään hoikkia tyttösiä.... ja silti jokainen heistä painaa tosi vähän?!
Kommentit (49)
Onhan noita mittoja selvästi hieman kaunisteltu. Veikkaan et pituutta on liki jokaiselle lisätty pari senttiä ja painoa vähennetty 5-10 kg.
157cm / 56kg...noin lyhyt ja painoa tuon verran, eli kyllä noihin mittoihin naisen kropasta löytyy rasvaa jos ei harrasta liikuntaa reippaasti
Katsotaanko me nyt ollenkaan samoja kuvia? Eiväthän nuo painot olleet mitenkään ihmeen pieniä ja tytöt sen sijaan melkein kaikki olivat lyhyitä. Ihan normaalipainoisia ja nättejä.
Kamera valehtelee sen 10 kiloa aika helposti. Kamaalan näköisiä kotkia kyllä kaikki, tuollaisia pk-seudun ruusuja.
Noi naiset oli melkein kaikki tosi lyhyitä misseiksi. Alle 160-senttiseen varteen vajaa 60 kiloa ei ole mikään kevyt. Ihan normaalipainoinen toki, mutta mallin mitoissa ei olla.
Maalla painoa olisi viisi kiloa enemmän ja nenänä kraaterinen perunamalli. RÖH! Serkkujen ei kannattaisi avioitua keskenään. Riskinä lukihäiriöt ja omituinen käytös.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:41"]
Noi naiset oli melkein kaikki tosi lyhyitä misseiksi. Alle 160-senttiseen varteen vajaa 60 kiloa ei ole mikään kevyt. Ihan normaalipainoinen toki, mutta mallin mitoissa ei olla.
[/quote]
Suomessa Helsingissä kyllä selvästi läskimmät ja persjalkaisemmat ihmiset. Porukka ei täällä jaksa kävellä edes kilometriä vaan pitää ottaa julkinen käyttöön ja se näkyy naamassa ja perseessä ja reisissä välittömästi.
Painavat ihan hyvänlaisesti tuollaisiin pituuksiin. Ei montaa kiloa tarvitse että tuossa mitassa näyttää heti rehevämmältä. Jos ei liikuntaa harrasta ja on tuommoinen ~160cm niin kyllä jo 55-60kg:lläkin voi olla (liiankin) muhkea.
Maalla painetaan enemmän kuin Helsingissä. Palaa toki takaisin pöndejuurillesi.
Helsingin miss huora-kisat käynnissä selvästi :D hyi oksennus.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:44"]
[/quote]
Suomessa Helsingissä kyllä selvästi läskimmät ja persjalkaisemmat ihmiset. Porukka ei täällä jaksa kävellä edes kilometriä vaan pitää ottaa julkinen käyttöön ja se näkyy naamassa ja perseessä ja reisissä välittömästi.
[/quote]Hahhah. Helsingissä on kyllä Suomen hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ihmiset ihan tutkitusti. Persjalkoja löytyy Itä- ja Pohjois-Suomesta.
Ihmettelen tuota painoa. Olisi kiva tietää noiden ympäryssmitat, niisät voisi päätellä, vääristääkö nuo kuvat. Itse painana 68kg, pituuta 164cm, vyötärö 66cm, rinannympärys 92cm ja lantio 94cm. Kuvien perusteella noi on samaa mittaa, mutta painoa ihmeen vähän....
ympäryssmitat, niisät* ympärysmitat, niistä
Mun mielestä noiden naisten kropat on tosi ihania ja naisellisia. ja hienosti kantavat kevyen kortensa. Itse en kylläkään ole mikään rock-henkinen ihminen, olis kiva nähdä tuon muotoisten naisten päällä ihan tavalliset vaatteet (ja uikkarit/bikinit) ilman tatskoja.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:51"]
[/quote]
[/quote]Hahhah. Helsingissä on kyllä Suomen hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ihmiset ihan tutkitusti. Persjalkoja löytyy Itä- ja Pohjois-Suomesta.
[/quote]
Häviävät turkulaisille noin 100-0. Helsingissähän porukka on savosta, karjalasta ja kainuusta muuttaneita persjalkaisia maatuskoja.
t.mies
erityisesti ihmettelen, mitä 5,7 ,8 ja 10 tekee missikisoissa??
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:53"]
Ihmettelen tuota painoa. Olisi kiva tietää noiden ympäryssmitat, niisät voisi päätellä, vääristääkö nuo kuvat. Itse painana 68kg, pituuta 164cm, vyötärö 66cm, rinannympärys 92cm ja lantio 94cm. Kuvien perusteella noi on samaa mittaa, mutta painoa ihmeen vähän....
[/quote]
Harrastan liikuntaa ja minulla on suunnilleen samat mitat kuin sinulla. Painan 58kg, pituutta 163cm. Kun en harrastanut liikuntaa niin ry ja lantio olivat 88cm ja 92cm ja painoin 54kg.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:51"]
[/quote]
[/quote]
Häviävät turkulaisille noin 100-0. Helsingissähän porukka on savosta, karjalasta ja kainuusta muuttaneita persjalkaisia maatuskoja.
t.mies
[/quote]
usea näyttäisi olevan Tampereelta ja joku Forssasta....
Jaa-a, itse tuon 164/56 voisin sanoa että huijausta kyllä on... Mulla on meinaan pienemmät reidet ja tissit ku noilla yhteensä ja silti painoa enempi, ja enkä todellakaan ole lihava, eikä löydy vatsaakaan....